gorovja / KaravankeBistriška špica/Feistritzer Spitze / Alpengasthof Siebenhütten - Bistriška špica/Feistritzer Spitze

Alpengasthof Siebenhütten - Bistriška špica/Feistritzer Spitze

Izhodišče: Alpengasthof Siebenhütten (1693 m)
Cilj: Bistriška špica/Feistritzer Spitze (2113 m)
Zemljevid: Koroška 1:50.000

a) Čez MP Jezerski vrh se zapeljemo v Avstrijo, nato pa po približno 6 km za Železno Kaplo / Bad Eisenkappel zavijemo desno proti Velikovcu / Völkermarkt. Glavni cesti proti Velikovcu sledimo 2 km, nato pa ponovno zavijemo desno, tokrat v smeri kraja Pliberk / Bleiburg. Naprej se peljemo po dolini Podjune, nato pa v naslednjem večjem križišču zavijemo desno proti Pliberku. Cesta nas naprej vodi skozi nekaj krožišč, mi pa ji naprej sledimo v smeri smučišča Peca / Petzen. Naprej se peljemo skozi Bistrico pri Pliberku / Feistritz ob Bleiburg do velikega parkirišča pri spodnji postaji žičnice na Peco. S parkirišča se sprehodimo do spodnje postaje krožno-kabinske žičnice, tam kupimo karto in se z žičnico zapeljemo do njene zgornje postaje. Od MP Jezerski vrh do izhodišča je približno 40 km.
b) Iz Dravograda ali Slovenj Gradca se zapeljemo v Ravne na Koroškem, nato pa z vožnjo nadaljujemo v smeri MP Holmec. Ko zapeljemo v Avstrijo se sprva vozimo proti Pliberku / Bleiburg, nato pa sledimo oznakam za smučišče Peca / Petzen. Naprej se peljemo skozi nekaj vasi, mi pa cesti sledimo do velikega parkirišča pri spodnji postaji žičnice na Peco. S parkirišča se sprehodimo do spodnje postaje krožno-kabinske žičnice, tam kupimo karto in se z žičnico zapeljemo do njene zgornje postaje. Od MP Holmec do izhodišča je približno 8 km.

Od zgornje postaje kabinske žičnice nadaljujemo za oznakami »P12 Kordeschkopf«. Sprva hodimo po položnem kolovozu, nato pa pot zavije v desno in se prične vzpenjati ob smučišču navzgor. Za kratek čas nato pot s smučišča zavije levo v gozd, nato pa se ponovne vzpenja ob robu smučišča. Ko pridemo na vrh smučišča nadaljujemo levo in se nato nekaj časa vzpenjamo ob ruševju navzgor. Kasneje postane ruševje nekoliko redkejše in nato sledi še kratek vzpon po travnatem pobočju do razpotja na mejnem grebenu (v bližini Knipsovega sedla).
Na razpotju nadaljujemo desno (levo Kordeževa glava) ter se hitro vzpnemo na Končnikov vrh.
S Končnikovega vrha sledi kratek spust po travnati poti, nato pa ponovno preidemo na povsem avstrijsko stran gore. Sledi nekaj krajših vzponov in spustov ter razgledna pot, s katere se nam odpirajo lepi razgledi na Raduho in osrednje Kamniško Savinjske Alpe nas pripelje na Bistriško špico.

Ob poti: Končnikov vrh (2109m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Končnikov vrh, Kordeževa glava (Peca)
Alpengasthof Siebenhütten - bistriska_spica_feistritzer_spitze1 Alpengasthof Siebenhütten - bistriska_spica_feistritzer_spitze2 Alpengasthof Siebenhütten - bistriska_spica_feistritzer_spitze3 Alpengasthof Siebenhütten - bistriska_spica_feistritzer_spitze4 Alpengasthof Siebenhütten - bistriska_spica_feistritzer_spitze5 Alpengasthof Siebenhütten - bistriska_spica_feistritzer_spitze6 Alpengasthof Siebenhütten - bistriska_spica_feistritzer_spitze7 Alpengasthof Siebenhütten - bistriska_spica_feistritzer_spitze8 Alpengasthof Siebenhütten - bistriska_spica_feistritzer_spitze9 Alpengasthof Siebenhütten - bistriska_spica_feistritzer_spitze10 Alpengasthof Siebenhütten - bistriska_spica_feistritzer_spitze11 Alpengasthof Siebenhütten - bistriska_spica_feistritzer_spitze12 Alpengasthof Siebenhütten - bistriska_spica_feistritzer_spitze13 Alpengasthof Siebenhütten - bistriska_spica_feistritzer_spitze14 Alpengasthof Siebenhütten - bistriska_spica_feistritzer_spitze15 Alpengasthof Siebenhütten - bistriska_spica_feistritzer_spitze16 Alpengasthof Siebenhütten - bistriska_spica_feistritzer_spitze17 Alpengasthof Siebenhütten - bistriska_spica_feistritzer_spitze18 Alpengasthof Siebenhütten - bistriska_spica_feistritzer_spitze19 Alpengasthof Siebenhütten - bistriska_spica_feistritzer_spitze20 Alpengasthof Siebenhütten - bistriska_spica_feistritzer_spitze21 Alpengasthof Siebenhütten - bistriska_spica_feistritzer_spitze22 Alpengasthof Siebenhütten - bistriska_spica_feistritzer_spitze23 Alpengasthof Siebenhütten - bistriska_spica_feistritzer_spitze24 Alpengasthof Siebenhütten - bistriska_spica_feistritzer_spitze25 Alpengasthof Siebenhütten - bistriska_spica_feistritzer_spitze26 Alpengasthof Siebenhütten - bistriska_spica_feistritzer_spitze27 Alpengasthof Siebenhütten - bistriska_spica_feistritzer_spitze28 Alpengasthof Siebenhütten - bistriska_spica_feistritzer_spitze29 Alpengasthof Siebenhütten - bistriska_spica_feistritzer_spitze30 Alpengasthof Siebenhütten - bistriska_spica_feistritzer_spitze31 Alpengasthof Siebenhütten - bistriska_spica_feistritzer_spitze32 Alpengasthof Siebenhütten - bistriska_spica_feistritzer_spitze33 Alpengasthof Siebenhütten - bistriska_spica_feistritzer_spitze34
Diskusija o izletu Alpengasthof Siebenhütten - Bistriška špica/Feistritzer Spitze ()
klavdipo
27.8.2011
Ali je na Bistriški špici tudi žig?