gorovja / Zasavsko - Posavsko hribovje in DolenjskaPečovniška koča na Grmadi / Celje - Pečovniška koča na Grmadi

Celje - Pečovniška koča na Grmadi (over castle Stari grad in Suhi potok)

Izhodišče: Celje (241 m)
Cilj: Pečovniška koča na Grmadi (620 m)
Ime poti: over castle Stari grad in Suhi potok
Zemljevid: Posavsko hribovje Boč - Bohor 1:50.000
Avtor: bruny

Celje, tretje največje slovensko mesto dosegljivo praktično iz več/vseh strani. Parkiramo nekje med železniško postajo in mostom preko Savinje v smeri Laško. Problem bi znal biti, ker so parkirišča v glavnem plačljiva...ob prihodu z vlakom, ti problemi seveda odpadejo.

Začetek poti pri mostu čez Savinjo ob tabli s panoramskim prikazom Celjskega hribovja. Pot je v začetku do Starega gradu na Grajskem hribu tudi uvodni del CPP-Celjske planinske poti. V prvem delu hodimo po poti med Savinjo in železniško progo do sotočja Voglajne z reko Savinjo. Nadaljujemo preko mostu in pod železniško progo v desno in v nadaljevanju po Pelikanovi poti na Stari grad.
Od gradu nadaljujemo naravnost navzdol po delno asfaltni povezavi, makadamu in travniškem kolovozu do naselja Zvodno. V Zvodnem, na razpotju nadaljujemo naravnost oziroma rahlo v desno v smeri Suhi potok (napis na betonski škarpi), levo gre pot za Hudičev graben. Sledimo makadamski podlagi oziroma gozdni cesti nekaj sto metrov. Na označenem razpotju nadaljujemo levo in nekoliko navzgor po gozdni poti oziroma strugi Suhega potoka.
V nadaljevanju še enkrat nekoliko v levo in sledimo planinski gozdni poti navzgor ob kamnolomu. Pot je shojena in ni kaj zgrešiti. Prijetno se vije ob strugi potoka višje v svet Grmade. Kmalu dosežemo razpotje, nadaljujemo desno v smeri Pečovniške koče, medtem ko so levo oznake za Tolsti vrh. Pot je v nadaljevanju nekoliko ožja in preči strmino gozda navzgor. Dosežemo travniški del in cilj poti nad nami je že v vidnem polju. Še nekoliko v levo in v zaključku nekje desno navzgor do cilja poti.
Skupna dolžina poti iz Celja je okoli 5 kilometrov, 560 pozitivnih višinskih metrov in 180 negativnih višinskih metrov.

Ob poti: Stari grad na Grajskem hribu (407m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Celjska koča (10 min), Grmada nad Celjem, Almin dom na Svetini (45 min)
Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim ciljem
Celje - pecovniska_koca_na_grmadi1
Celje - pecovniska_koca_na_grmadi32
Celje - pecovniska_koca_na_grmadi33
Celje - pecovniska_koca_na_grmadi34
Diskusija o izletu Celje - Pečovniška koča na Grmadi (over castle Stari grad in Suhi potok)