gorovja / Zasavsko - Posavsko hribovje in DolenjskaStari grad na Grajskem hribu / Celje - Stari grad na Grajskem hribu

Izhodišče: Celje (241 m)
Cilj: Stari grad na Grajskem hribu (407 m)
Ime poti: Celje - Stari grad na Grajskem hribu - Teharje
Zemljevid: Posavsko hribovje Boč - Bohor 1:50.000
Avtor: bruny

Celje, tretje največje slovensko mesto dosegljivo praktično iz več strani. Parkirate nekje med železniško postajo in mostom preko Savinje v smeri Laško. Problem bi znal biti, ker so parkirišča v glavnem plačljiva...ob prihodu z vlakom, ti problemi seveda odpadejo.

Pot začnemo pri mostu čez Savinjo ob tabli s panoramskim prikazom Celjskega hribovja. Pot je do odcepa za Teharje v naselju Osenca tudi uvodni del CPP - Celjske planinske poti. V prvem delu hodimo po poti med Savinjo in železniško progo do sotočja Voglajne z reko Savinjo. Nadaljujemo preko mostu in pod železniško progo v desno in v nadaljevanju po Pelikanovi poti na Stari grad.
Od gradu nadaljujemo levo strmo v hrib mimo gostišča Tlačan in sledimo dobro utrjeni poti skozi naselje Osenca. Pot je delno asfaltne podlage, makadamske in odsek skozi gozdni del je planinska pot.
V naselju Osenca, na razpotju, ki je odlično označeno s smernimi tablami nadaljujemo levo pod domačijo in prečimo ograjen pašnik. Po prečenju pašnika nadaljujemo strmo navzdol skozi gozd po tipični gozdni planinski poti in kmalu dosežemo razpotje ob pomniku NOB. Nadaljujemo po gozdni cesti ob potoku in dosežemo asfaltno cesto ob Voglajni. Preko Voglajne se nahaja industrijska cona Železarne Štore. Ob stiku z asfaltno cesto nadaljujemo levo in po nekaj sto metrih hoje zaključimo pot ob mostu preko reke Voglajne, kjer se konča mesto Celje in na drugi strani mostu je začetek naselja Teharje. Ob mostu so tudi planinske table.
Dolžina poti iz Celja je 4,50 kilometra, 290 pozitivnih in prav toliko negativnih višinskih metrov.

Ob poti: Stari grad na Grajskem hribu (407m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Stari grad na Grajskem hribu (0 min), Kapelica pri Mariji pod Srebotnikom (45 min), Sv. Peter (Olešče) (2 h 45 min), Pečovniška koča na Grmadi (30 min), Celjska koča (40 min), Srebotnik (1 h 15 min), Almin dom na Svetini (1 h 15 min), Vrunčev dom na Svetini (1 h 45 min), Veliki vrh nad Svetino (2 h 15 min)
Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim ciljem
Celje - stari_grad_na_grajskem_hribu1
Celje - stari_grad_na_grajskem_hribu29
Celje - stari_grad_na_grajskem_hribu30
Celje - stari_grad_na_grajskem_hribu31
Diskusija o izletu Celje - Stari grad na Grajskem hribu (Celje - Stari grad na Grajskem hribu - Teharje)
bruny
9.11.2014
Teharje je po večkrat videnem najmanj ,,obremenjeno,, izhodišče ali pa tudi zaključek za aktivnosti v Celjskem hribovju...Prijetna pot, tu in tam jo kdo odhodi...domačini in verjetno dobri poznavalci seveda do točke z CPP potjo med slikami 22 - 31. Danes bil v bližini, hodil in sestopil po njej v dolino k Voglajni. Na poti bil aktiven med slikami 12-31. Bila je daljša aktivnost, morda nekaj več o njej v razmerah...Lp