gorovja / KaravankeSveti Mihael na Pečici / Dolga gora - Sveti Mihael na Pečici

Izhodišče: Dolga gora (297 m)
Cilj: Sveti Mihael na Pečici (500 m)
Ime poti: Dolga Gora - Sv. Mihael na Pečici - Sladka Gora
Zemljevid: Posavsko hribovje Boč - Bohor 1:50.000
Avtor: bruny

a) Dostop z vlakom je optimalen...železniško postajališče med Celjem in Mariborom, neposredno ob železniški postaji je začetek planinske poti.
b) Z avtomobilom...avtocestni izvoz Slovenske Konjice, nadaljujemo v smeri Draže vasi, Žič in Loč. Takoj za naseljem Loče desno v smeri Ponikve in v nadaljevanju sledimo še oznakam Dolga gora in Dolga gora/ železniška postaja. Po nekje 4 kilometrih iz Loč dosežemo izhodišče, kjer ob postaji parkiramo.

Ob železniški postaji nas smerna tabla usmeri v smeri Boča. Sledimo asfaltni povezavi, (ob poti so tudi planinske markacije) do prvega križišča, kjer nadaljujemo levo. V nadaljevanju asfaltna cesta preide v makadam in sledimo cesti desno v lahkem vzponu ob večji domačiji do stika s cesto Dolga Gora - Sladka Gora, kjer nadaljujemo levo dobrih sto metrov. V nadaljevanju desno navzgor (odlično označeno) v pomoč pa nam je tudi smerna tabla z napisom Sveti Mihael. Dokaj razgibani asfaltni cesti sledimo višje in v nadaljevanju tudi nekoliko gor - dol med domačijami in vikendi ob poti. Ob prijetnih razgledih kmalu dosežemo vmesni cilj poti - Sveti Mihael na Pečici..
Po ogledu nadaljujemo s pomočjo smernih oznak v Sladko Goro. Po dobrih sto metrih ostro desno navzdol (naravnost je smer za Boč) in sedaj je pot tudi Štajersko - zagorska bratska pot. Levo ob poti je manjše počivališče z izvirom vode in nekoliko dalje v spustu desno ob poti/cesti zanimiv atelje slikarja Jeriča (delno na prostem). Sledi nadaljevanje in v zaključnem spustu z domačijami ob poti kmalu dosežemo naselje Sladka gora 327 metrov nadmorske višine s cerkvijo v središču naselja. Pot je zelo primerna tudi za gorsko oziroma treking kolo.
Skupna dolžina poti iz Dolge Gore je okoli 6500 metrov, 260 pozitivnih višinskih metrov in 230 negativnih višinskih metrov.

Ob poti: Sveti Mihael na Pečici (500m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Sveti Mihael na Pečici (0 min)
Dolga gora - sveti_mihael_na_pecici1
Dolga gora - sveti_mihael_na_pecici25
Dolga gora - sveti_mihael_na_pecici26
Dolga gora - sveti_mihael_na_pecici27
Diskusija o izletu Dolga gora - Sveti Mihael na Pečici (Dolga Gora - Sv. Mihael na Pečici - Sladka Gora)