gorovja / Julijske AlpeGlave / Dom v Planici - Glave

Dom v Planici - Glave (ob skakalnici)

Izhodišče: Dom v Planici (834 m)
Cilj: Glave (1760 m)
Ime poti: ob skakalnici
Zahtevnost smučanja: zahtevno
Zemljevid: Kranjska Gora 1:30.000

Iz Kranjske Gore se peljemo proti mejnemu prehodu Rateče, a le do mesta, kjer se (pri vasi Rateče) levo odcepi cesta v Planico in dolino Tamar. Cesta, ki se zmerno vzpne nas kmalu pripelje do velikega parkirišča pri skakalnicah v Planici.

S parkirišča se najprej sprehodimo do izteka planiške velikanke, kjer na desni strani (gledano od spodaj navzgor) opazimo strmo peš pot, ki se s pomočjo številnih stopnic povzpne na vrh skakalnice. Na vrhu vzletišča opazimo nemarkirano stezo, ki se začne levo (v smeri vzpona) od vrha skakalnice in nato zavije desno navzgor. Po nekajminutnem vzponu skozi gozd nas pot pripelje do slabše gozdne ceste, kateri sledimo v levo. Cesta po kateri hodimo pa nas nato hitro pripelje do manjšega križišča, kjer nadaljujemo naravnost (desno Srednje Brdo) rahlo navzdol. Po krajšem spustu cesta preči hudourniško grapo Belega potoka in nas le malo naprej pripelje do obračališča na koncu ceste. Za nadaljevanje imamo dve možnosti:
Lahko nadaljujemo naravnost po peš poti, ki se začne spuščati in se malo naprej priključi lovski poti iz Planice, ali pa nadaljujemo po nekoliko krajši poti, ki se z obračališča usmeri desno na kolovoz. Če smo se odločili za vzpon po kolovozu, le temu sledimo do njegovega konca. Na koncu kolovoza opazimo nekaj manjših možicev, ki nas usmerijo levo po razmeroma strmem pobočju naravnost navzgor. Po dobrih 5 minutah vzpona pa se priključimo lovski poti, kateri sledimo v desno. Dobro vidna a neoznačena pot nato preči nekaj zaporednih grap in nas pripelje do gozda, kjer se začne strmeje vzpenjati. Višje nas pot, ki se vzpenja v okljukih pripelje pod pečine Glav in nato zavije v desno, kjer nas po krajšem vzponu pripelje na izravnavo Spodnji Grunt.
Številni možici nas tu usmerijo levo in pot nas v zmernem vzponu pripelje pod stene Visoke Ponce, kjer je razpotje poti.
Nadaljujemo levo po razmeroma široki poti (desno Mala Ponca), ki nas po nadaljnjih nekaj minutah pripelje do prevala med Visoko Ponco in Glavami. Ravno na najvišji točki poti le to zapustimo in se usmerimo rahlo levo na slabo vidno in deloma zaraščeno pot, ki nas po 10 minutah vzpona čez grmičevje, travnike in rušje pripelje na vrh Glav.

Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim izhodiščem,
Dom v Planici - glave1 Dom v Planici - glave2 Dom v Planici - glave3 Dom v Planici - glave4 Dom v Planici - glave5 Dom v Planici - glave6 Dom v Planici - glave7 Dom v Planici - glave8 Dom v Planici - glave9 Dom v Planici - glave10 Dom v Planici - glave11 Dom v Planici - glave12 Dom v Planici - glave13 Dom v Planici - glave14 Dom v Planici - glave15 Dom v Planici - glave16 Dom v Planici - glave17 Dom v Planici - glave18 Dom v Planici - glave19 Dom v Planici - glave20 Dom v Planici - glave21 Dom v Planici - glave22 Dom v Planici - glave23 Dom v Planici - glave24 Dom v Planici - glave25 Dom v Planici - glave26 Dom v Planici - glave27 Dom v Planici - glave28 Dom v Planici - glave29 Dom v Planici - glave30 Dom v Planici - glave31 Dom v Planici - glave32 Dom v Planici - glave33
Diskusija o izletu Dom v Planici - Glave (ob skakalnici)