gorovja / Lienški DolomitiKerschbaumeralm Schutzhaus / Klammbrückl - Kerschbaumeralm Schutzhaus

Klammbrückl - Kerschbaumeralm Schutzhaus

Izhodišče: Klammbrückl (1092 m)
Cilj: Kerschbaumeralm Schutzhaus (1902 m)
Zemljevid:
Priporočena oprema (zima): dereze, cepin

Skozi Karavanški predor se zapeljemo v Avstrijo, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Spittalu in naprej proti Lienzu (nekoliko za Spittalom se avtocesta konča). Naprej se peljemo po razmeroma lepi in široki cesti skozi Dravsko dolino. V središču Lienza, v glavnem krožišču nadaljujemo »levo« in z vožnjo nadaljujemo proti Italiji (izvoz iz krožišča v smeri vasi Leisach, Anras in Silian) . Kmalu za vasjo Leisach, pa bomo na levi strani ceste opazili smerne table, ki nas usmerijo na ozek lesen most čez reko Dravo (smer Kerschbaumer Alm, ÖTK – Schutzhaus 1902 m). Cesta se le malo za mostom zoži in se začne strmo vzpenjati. Omenjeni cesti sledimo do parkirišča pri Klammbrückl.

S parkirišča nadaljujemo po cesti, ki je zaprta za promet. Že po nekaj deset metrih pridemo do križišča kjer nadaljujemo desno za oznakami “ÖTK Schutzhaus”. V nadaljevanju lahko sledimo vseskozi gorski cesti ali pa se usmerimo na peš pot, ki poteka skozi gozd in se kasneje še nekajkrat za kratek čas priključi gorski cesti.
Ko se cesta konča nadaljujemo po peš poti, ki se prične vzpenjati po desni strani doline. Pot nas skozi redek gozd pripelje na nekoliko strmejša pobočja in nato do razgledne točke od koder se lepo vidi slap Klapffall. Pot nato zavije rahlo v levo in se približa gorskemu potoku. Sledi vzpon ob potoku nato pa nas pot pripelje do planine Kerschbaumer alm. Pot tu poteka po levi strani planine in sledi samo še kratek vzpon po travnatem pobočju mimo redkih dreves do koče Schutzhaus.

Ob poti: Klapffall (1690m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Große Gamswiesenspitze (3 h), Weittalspitze (2 h 30 min), Linderhütte (2 h 30 min), Spitzkofel (3 h)
Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim izhodiščem,
Klammbrückl - kerschbaumeralm_schutzhaus1 Klammbrückl - kerschbaumeralm_schutzhaus2 Klammbrückl - kerschbaumeralm_schutzhaus3 Klammbrückl - kerschbaumeralm_schutzhaus4 Klammbrückl - kerschbaumeralm_schutzhaus5 Klammbrückl - kerschbaumeralm_schutzhaus6 Klammbrückl - kerschbaumeralm_schutzhaus7 Klammbrückl - kerschbaumeralm_schutzhaus8 Klammbrückl - kerschbaumeralm_schutzhaus9 Klammbrückl - kerschbaumeralm_schutzhaus10 Klammbrückl - kerschbaumeralm_schutzhaus11 Klammbrückl - kerschbaumeralm_schutzhaus12 Klammbrückl - kerschbaumeralm_schutzhaus13 Klammbrückl - kerschbaumeralm_schutzhaus14 Klammbrückl - kerschbaumeralm_schutzhaus15 Klammbrückl - kerschbaumeralm_schutzhaus16 Klammbrückl - kerschbaumeralm_schutzhaus17 Klammbrückl - kerschbaumeralm_schutzhaus18
Diskusija o izletu Klammbrückl - Kerschbaumeralm Schutzhaus ()