gorovja / Polhograjsko hribovje in LjubljanaRašica (Vrh Staneta Kosca) / Mengeška koča na Gobavici - Rašica (Vrh Staneta Kosca)

Mengeška koča na Gobavici - Rašica (Vrh Staneta Kosca) (grebenska pot)

Izhodišče: Mengeška koča na Gobavici (433 m)
Cilj: Rašica (Vrh Staneta Kosca) (641 m)
Ime poti: grebenska pot
Zemljevid: Ljubljana - okolica 1:50.000

Zapeljemo se v središča Mengša, kjer med semaforiziranima križiščema, za odcepa Kranj in Domžale, zavijemo proti zahodu v smeri Mengeške koče na Gobavici. V nadaljevanju se peljemo po Šolski ulici, kjer gremo najprej mimo vrtca Mengeš, nato pa še mimo Oranžerije. Za Oranžerijo prispemo do parkirišča in začetka markirane poti do mengeške koče, mi pa nadaljujemo po strmi asfaltni cesti, po kateri mimo lokala pr Fartku prispemo do parkirišča pred Mengeško kočo na Gobavici.

Od Mengeške koče nadaljujemo v smeri Dobenega in Rašice, pot pa se sprva spusti ob robu pašnika, s katerega se nam odpre lep pogled na Kamniško Savinjske Alpe. Malo naprej pot zavije levo in se skozi pas gozda spusti do bližnjega kozolca, kjer nadaljujemo desno čez travnik. Na drugi strani travnika, ob vstopu v gozd pa se pot razcepi.
Nadaljujemo po desni poti v smeri grebenske poti na Rašico (levo spodnja pot), katera se v nadaljevanju vzpne na 408 metrov visok Marin hrib, nato pa sledi še kratek spust do označenega razpotja, kjer se nam z desne priključi pot iz Topol.
Nadaljujemo naravnost v smeri grebenske poti (levo se lahko priključimo na spodnjo pot) ter se v nekaj minutah vzpnemo na Magarovnik, s katerega sledi spust do naslednjega označenega razpotja, kjer se združimo s spodnjo potjo, z desne pa se nam priključi pot od Phliškega bajerja.
Nadaljujemo rahlo levo v smeri grebenske poti na Rašico. Sledi hoja skozi gozd z nekaj vzponi in spusti, na razpotjih pa sledimo markacijam ter oznakam za grebensko pot na Rašico. Takšni poti, s številnimi razpotji, nato sledimo vse do Vrha Staneta Kosca, na katerem se nahajata razgledni stolp in nekaj korakov naprej še planinski dom.

Ob poti: Marin hrib (408m), Magarovnik (402m), Debeli hrib (594m)
Mengeška koča na Gobavici - rasica_vrh_staneta_kosca1 Mengeška koča na Gobavici - rasica_vrh_staneta_kosca2 Mengeška koča na Gobavici - rasica_vrh_staneta_kosca3 Mengeška koča na Gobavici - rasica_vrh_staneta_kosca4 Mengeška koča na Gobavici - rasica_vrh_staneta_kosca5 Mengeška koča na Gobavici - rasica_vrh_staneta_kosca6 Mengeška koča na Gobavici - rasica_vrh_staneta_kosca7 Mengeška koča na Gobavici - rasica_vrh_staneta_kosca8 Mengeška koča na Gobavici - rasica_vrh_staneta_kosca9 Mengeška koča na Gobavici - rasica_vrh_staneta_kosca10 Mengeška koča na Gobavici - rasica_vrh_staneta_kosca11 Mengeška koča na Gobavici - rasica_vrh_staneta_kosca12 Mengeška koča na Gobavici - rasica_vrh_staneta_kosca13 Mengeška koča na Gobavici - rasica_vrh_staneta_kosca14 Mengeška koča na Gobavici - rasica_vrh_staneta_kosca15 Mengeška koča na Gobavici - rasica_vrh_staneta_kosca16 Mengeška koča na Gobavici - rasica_vrh_staneta_kosca17 Mengeška koča na Gobavici - rasica_vrh_staneta_kosca18 Mengeška koča na Gobavici - rasica_vrh_staneta_kosca19 Mengeška koča na Gobavici - rasica_vrh_staneta_kosca20 Mengeška koča na Gobavici - rasica_vrh_staneta_kosca21 Mengeška koča na Gobavici - rasica_vrh_staneta_kosca22 Mengeška koča na Gobavici - rasica_vrh_staneta_kosca23 Mengeška koča na Gobavici - rasica_vrh_staneta_kosca24 Mengeška koča na Gobavici - rasica_vrh_staneta_kosca25 Mengeška koča na Gobavici - rasica_vrh_staneta_kosca26 Mengeška koča na Gobavici - rasica_vrh_staneta_kosca27 Mengeška koča na Gobavici - rasica_vrh_staneta_kosca28 Mengeška koča na Gobavici - rasica_vrh_staneta_kosca29 Mengeška koča na Gobavici - rasica_vrh_staneta_kosca30 Mengeška koča na Gobavici - rasica_vrh_staneta_kosca31 Mengeška koča na Gobavici - rasica_vrh_staneta_kosca32 Mengeška koča na Gobavici - rasica_vrh_staneta_kosca33 Mengeška koča na Gobavici - rasica_vrh_staneta_kosca34 Mengeška koča na Gobavici - rasica_vrh_staneta_kosca35 Mengeška koča na Gobavici - rasica_vrh_staneta_kosca36 Mengeška koča na Gobavici - rasica_vrh_staneta_kosca37 Mengeška koča na Gobavici - rasica_vrh_staneta_kosca38 Mengeška koča na Gobavici - rasica_vrh_staneta_kosca39
Diskusija o izletu Mengeška koča na Gobavici - Rašica (Vrh Staneta Kosca) (grebenska pot)