gorovja / Pohorje in ostala severovzhodna SlovenijaRazborški ribniki / Ponikva/Hotunje - Razborški ribniki

Ponikva/Hotunje - Razborški ribniki

Izhodišče: Ponikva/Hotunje (275 m)
Cilj: Razborški ribniki (330 m)
Zemljevid: Posavsko hribovje Boč - Bohor 1:50.000
Avtor: bruny

a) Z vlakom...Železniška postaja Ponikva.
b) Z avtomobilom...Zapustimo avtocesto na izvozu Dramlje in nadaljujemo v smeri Šentjurja. Po treh kilometrih v krožišču Dole nadaljujemo v smeri naselja Ponikva in po skupno približno sedmih kilometrih dosežemo železniško progo. Pred železniškim prehodom lahko varno parkiramo. Železniška postaja je na drugi strani proge in še nekoliko v desno.

Po asfaltni cesti, ki gre ob potoku in pod železniško progo nadaljujemo v smeri naselja Zagaj pri Ponikvi. Nekje po dobrem kilometru in pol preide asfaltna podlaga v makadamsko in ji sledimo skozi gozd. Kmalu dosežemo manjše naselje hiš, kjer nadaljujemo naravnost skozi naselje in ob dobri označenosti nadaljujemo nekoliko v levo skozi spodnje dvorišče ene od domačij na travniško pot. Travniška pot preide v gozdno, nato pa nas vodi ob ribnikih in tako dosežemo tudi cilj poti, točko imenovano Razborški ribniki.
Še podaljšek po gozdni poti navzgor do kapelice, v daljavi vidna cerkev Sv. Uršule, tudi avtocesta je v bližini.

Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Partizanska bolnica Zima (2 h 15 min), Sv. Marija Magdalena (Dramlje) (1 h 15 min)
Priporočamo: podobni izleti, izleti z istim izhodiščem,
Ponikva/Hotunje - razborski_ribniki1
Ponikva/Hotunje - razborski_ribniki18
Ponikva/Hotunje - razborski_ribniki19
Ponikva/Hotunje - razborski_ribniki20
Diskusija o izletu Ponikva/Hotunje - Razborški ribniki ()
bruny
14.12.2014
Danes tudi po opisani trasi tja in nazaj...Območje ribnikov vsekakor prijetna oaza miru in povezovalni člen med ,,bučno,, železnico na eni strani in na drugi strani avtocesto. Opravljajo po videnem tudi funkcijo zadrževalnikov. Ja tudi v zimskem času je tukaj prijetno...
17.10.2015
Po opisani poti danes v smeri opisa in tudi nazaj...Relativno enostavna pot, razmočeno/blatno predvsem okoli ribnikov je bilo. Obnovljene markacije z oznakami za Slomškovo pot...Ja, mežikanjeprijetno je bilo!