Kje se nahaja Hotunjski vrh (1107 m)?

V Julijskih Alpah

V Karavankah

V Kamniško Savinjskih Alpah

Na Pohorju

gorovja / Polhograjsko hribovje in LjubljanaŠmarna gora / Povodje - Šmarna gora

Povodje - Šmarna gora (čez Sedlo)

Izhodišče: Povodje (316 m)
Cilj: Šmarna gora (669 m)
Ime poti: čez Sedlo
Zemljevid: Ljubljana - okolica 1:50.000

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Ljubljana - Šmartno, mi pa cesti sledimo do omenjenega naselja, kjer zavijemo desno na cesto, ki vodi proti Vodicam. Naprej se peljemo proti Vodicam, mi pa v prvem križišču za nadvozom preko avtoceste zavijemo desno, kjer po 100 m vožnje prispemo do ribogojnice Povodje. Ob izhodišču ni urejenih parkirnih mest, lahko pa primerno mesto najdemo nekje v bližini.

Z izhodišča se usmerimo na sprva zaraščeno pot v smeri Šmarne gore, po kateri se v nekaj 10 korakih povzpnemo do nadvoza preko avtoceste. Po pločniku se sprehodimo na drugo stran avtoceste, tam previdno prečimo cesto, nato pa se usmerimo na markirano pešpot, ki se nadaljuje ob žičnati ograji. Sprva hodimo po zaraščeni poti, nato pa se priključimo kolovozu, kateri se kar nekaj časa nadaljuje vzporedno z avtocesto. Po kratkem zložnem spustu kolovoz zavije v levo, mi pa še naprej nadaljujemo ob avtocesti. Razmeroma slabo markirana pot za tem zavije v levo ter nas pripelje do velikega travnika. Tu nadaljujemo rahlo desno ter se skoraj ob robu travnika sprehodimo do bližnjega gozda, kjer se priključimo nekoliko bolje markirani poti iz Skaručne. Tu nadaljujemo levo, prečimo potok Gračenica, nato pa se pričnemo zložno vzpenjati. Pot naprej nas vodi pod daljnovodom, se malo naprej vrne v gozd ter preči makadamsko cesto. Nekoliko nad cesto se priključimo razriti vlaki, po kateri se postopoma pričnemo vse strmeje vzpenjati. Višje zapustimo kolovoz ter se po nekoliko bolj strmi poti v nekaj minutah povzpnemo do poti, ki skoraj obkroži Šmarno goro. Omenjeni poti sledimo v desno, le ta pa nas čez razmeroma strma pobočja pripelje do Turkovega znamenja.
Tu nadaljujemo naravnost (levo strmo navzgor Šmarna gora - strma pot) ter še naprej nadaljujemo po poti, ki se prečno vzpenja. Višje pot zavije še nekoliko bolj v levo in nas iz gozda pripelje na travnata pobočja. Tu najprej prečimo pašno ograjo, nato pa se ob pogledu na Grmado sprehodimo do razpotja, kjer se priključimo slabši cesti, ki vodi na vrh Šmarne gore. Omenjeni cesti sledimo v levo ter se po njej v nekaj minutah povzpnemo do vrha.

Povodje - smarna_gora1 Povodje - smarna_gora2 Povodje - smarna_gora3 Povodje - smarna_gora4 Povodje - smarna_gora5 Povodje - smarna_gora6 Povodje - smarna_gora7 Povodje - smarna_gora8 Povodje - smarna_gora9 Povodje - smarna_gora10 Povodje - smarna_gora11 Povodje - smarna_gora12 Povodje - smarna_gora13 Povodje - smarna_gora14 Povodje - smarna_gora15 Povodje - smarna_gora16 Povodje - smarna_gora17 Povodje - smarna_gora18 Povodje - smarna_gora19 Povodje - smarna_gora20 Povodje - smarna_gora21 Povodje - smarna_gora22 Povodje - smarna_gora23 Povodje - smarna_gora24 Povodje - smarna_gora25 Povodje - smarna_gora26 Povodje - smarna_gora27 Povodje - smarna_gora28 Povodje - smarna_gora29 Povodje - smarna_gora30 Povodje - smarna_gora31 Povodje - smarna_gora32 Povodje - smarna_gora33 Povodje - smarna_gora34 Povodje - smarna_gora35 Povodje - smarna_gora36 Povodje - smarna_gora37 Povodje - smarna_gora38 Povodje - smarna_gora39 Povodje - smarna_gora40
Diskusija o izletu Povodje - Šmarna gora (čez Sedlo)