Kje se nahaja Kozji vrh (1628 m)?

V Sloveniji

V Avstriji

Na meji med Slovenijo in Avstrijo

gorovja / Pohorje in ostala severovzhodna SlovenijaRibniška koča / Ribnica na Pohorju - Ribniška koča

Ribnica na Pohorju - Ribniška koča (po cesti)

Izhodišče: Ribnica na Pohorju (714 m)
Cilj: Ribniška koča (1507 m)
Ime poti: po cesti
Zahtevnost smučanja: nezahtevno
Zemljevid: Pohorje 1:50.000

Zapeljemo se v Maribor in od tam naprej nadaljujemo po Dravski dolini navzgor proti Radljam ob Dravi. Ko pridemo do vasi Ožbalt postanemo pozorni. Čez približno 5km od te vasi se levo čez most odcepi cesta, ki nas pripelje v vas Ribnica na Pohorju. V središču Ribnice na Pohorju pa nas smerokaz za Ribniško kočo usmeri levo navzgor. Tej cesti sledimo le kratek čas saj parkiramo na enem od parkirišč ob cesti.

Nadaljujemo po cesti ob kateri smo parkirali. Cesta se zmerno vzpenja večinoma skozi gozd. Pot nato čez most preči potok in kmalu za tem pride na križišče. Tu se usmerimo desno in nadaljujemo naprej, kjer lahko med drevesi opazimo kočo na Pesniku. Cesta nas kmalu pripelje na pobočja pod kočo in nekoliko za tem preči peš pot. Od tu naprej do koče pa imamo še približno 20 minut vzpona skozi gozd. Nekaj minut pred kočo cesta izstopi iz gozda in odpre se nam nekaj razgleda. Na cesti nas smerokaz za kočo na Pesniku usmeri levo. Dosežemo jo po nekaj korakih nadaljnje hoje.
Od koče se vrnemo nazaj na cesto in nadaljujemo naprej. Pot nas že po nekaj korakih pripelje na križišče, kjer nadaljujemo po levi cesti. Cesta gre nato v gozd in se zmerno vzpenja. V kratkem pa nas pripelje na naslednje križišče, kjer nadaljujemo po desni zgornji cesti. Cesti sledimo naprej in le ta nas pripelje do parkirišča pri smučišču. Če smučišče obratuje bomo morali nekaj metrov po robu proge navzdol in po drugi strani nazaj navzgor do ceste. Če je smučišče zaprto pa nadaljujemo po cesti katera preči smučarsko progo. Cesta se nato vzpenja čez mestoma precej redek gozd in nas pripelje na sedlo med Jezerskim vrhom in Malim Črnim vrhom. Od tu do koče imamo le še dobrih pet minut hoje po cesti. Malo pred kočo pa ponovno previdno prečimo smučarsko progo.
Ribnica - Pesnik 1:30, Pesnik - Ribniška koča 1:30.

Ob poti: Koča na Pesniku (1101m)
Ribnica na Pohorju - ribniska_koca1 Ribnica na Pohorju - ribniska_koca2 Ribnica na Pohorju - ribniska_koca3 Ribnica na Pohorju - ribniska_koca4 Ribnica na Pohorju - ribniska_koca5 Ribnica na Pohorju - ribniska_koca6 Ribnica na Pohorju - ribniska_koca7 Ribnica na Pohorju - ribniska_koca8 Ribnica na Pohorju - ribniska_koca9 Ribnica na Pohorju - ribniska_koca10 Ribnica na Pohorju - ribniska_koca11 Ribnica na Pohorju - ribniska_koca12 Ribnica na Pohorju - ribniska_koca13 Ribnica na Pohorju - ribniska_koca14
Diskusija o izletu Ribnica na Pohorju - Ribniška koča (po cesti)
klavdy6
10.1.2009
zelo lepo, še posebej ko je v dolini meglanasmeh