gorovja / Julijske AlpeJerebikovec / Spodnji Kozjek - Jerebikovec

Spodnji Kozjek - Jerebikovec (po cesti)

Izhodišče: Spodnji Kozjek (1060 m)
Cilj: Jerebikovec (1593 m)
Ime poti: po cesti
Zahtevnost smučanja: nezahtevno
Zemljevid: TNP 1:50.000
Priporočena oprema (zima): dereze, cepin

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice zapeljemo na izvoz Lipce. Nato v križišču zavijemo levo v smeri Gorij (Gorje). Cesta se nato začne vzpenjati in nas pripelje v vas Kočna. Peljemo se še naprej do naslednje vasi (Poljane), kjer se cesta zoži in se spusti do mostu čez Rečico. Pred mostom desno zavije gozdna cesta na katero se usmerimo. (Do sem lahko pridemo tudi z blejske strani Bled-Gorje-Jesenice, do vasi Poljane). Makadamska cesta nas pripelje do velikega travnika, na koncu katerega pridemo na križišče. Nadaljujemo naravnost po desni strani spomenika NOB. Ko pa nas cesta pripelje do naslednjega križišča parkiramo na parkirišču ob cesti. V bližini se nahaja planina Spodnji Kozjek.

S parkirišča nadaljujemo po desni zgornji cesti, ki se zmerno vzpenja večinoma skozi gozd. Cesta naprej ima nekaj križišč, a povsod nadaljujemo po najlepši cesti (če nisi prepričan-a glej zemljevid). Cesta nas nato pelje mimo kamnoloma in obkroži komaj opazno planino. Naprej pridemo na naslednje križišče, kjer pa nadaljujemo po levi cesti, ki se začne rahlo spuščati. Sledi vzpon po razglednem pobočju, nato pa ponovno skozi gozd rahlo navzdol. Cesta naprej se ponovno vzpenja in nas pripelje do še enega križišča. Nadaljujemo po desni cesti, ki nas nato kmalu pripelje do oznak za Jerebikovec levo. Tu zapustimo cesto in se usmerimo levo na slabši kolovoz, ki se hitro spremeni v peš pot. Pot, ki ni označena se zmerno vzpenja po pobočjih Jerebikovca in nas po dobrih 20 minutah pripelje na vrh te razgledne gore.

Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim ciljem
Spodnji Kozjek - jerebikovec1 Spodnji Kozjek - jerebikovec2 Spodnji Kozjek - jerebikovec3 Spodnji Kozjek - jerebikovec4 Spodnji Kozjek - jerebikovec5 Spodnji Kozjek - jerebikovec6 Spodnji Kozjek - jerebikovec7 Spodnji Kozjek - jerebikovec8 Spodnji Kozjek - jerebikovec9 Spodnji Kozjek - jerebikovec10 Spodnji Kozjek - jerebikovec11
Diskusija o izletu Spodnji Kozjek - Jerebikovec (po cesti)
Lj
23.6.2012
Tukajle sva s soplaninko danes imeli majhno uganko. Uradne oznake za vas Poljane namreč ob cesti ni, verjetno je to lokalno poimenovanje dela Spodnjih Gorij. Pripeljali sva se z Bleda - Sp. Gorje - odcep za Jesenice (in Blejski Vintgar)desno - odcep gozdne ceste v levo je slabega pol km pred tablo, ki označuje konec Sp. Gorij. Po gozdni cesti sva se peljali 6 km do omenjenega partizanskega spomenika in nato še 2,4 km do drugega, z lesenim stebričkom označenega parkirišča. Tu sva pustili en avto in se z drugim zapeljali nad Mojstrano in se po označeni strmi poti povzpeli na Jerebikovec. Z Jerebikovca sva se po opisani smeri po gozdni cesti vrnili do prvega avta. Zanimiva pot, na kateri prehodiš lep del Mežaklje. nasmeh
sssr
1.5.2018
žal oznak ali kakršnega koli kažipota ni več ravno tako ni markacijski oznak hvala za google maps