gorovja / Lavanttalske AlpeWeissenstein (Packalpe) / Walischeben  - Weissenstein (Packalpe)

Walischeben - Weissenstein (Packalpe) (direktna pot)

Izhodišče: Walischeben (1603 m)
Cilj: Weissenstein (Packalpe) (2160 m)
Ime poti: direktna pot
Zahtevnost smučanja: nezahtevno
Zemljevid: WK 212 (Seetaler & Seckauer Alpen 1:50.000)

Z Gorenjske strani gremo čez mejni prehod Ljubelj do Celovca / Klagenfurt) ali čez Karavanke do Beljaka / Villach. Naprej se usmerimo na avtocesto v smeri oznak za Gradec / Graz. Avtocesto zapustimo za približno 2km dolgim tunelom v smeri Bad St. Leonhard. Naprej se peljemo mimo vasi St. Peter do naselja Obdach. Z glavne ceste nas oznake za Obdach usmerijo levo in kmalu pridemo v industrijsko cono. Pred podvozom zavijemo desno, kjer čez nekaj deset metrov prečimo železniško progo. Cesti, ki postane makadamska v vseh križišči sledimo proti oznakam za Weissenstein Hütte. Parkiramo na manjšem parkirišču ob cesti pri znaku za prepoved nadaljnje vožnje (v neposredni bližini parkirišča je tudi križišče).
S Koroške se najprej zapeljemo v Dravograd in naprej v Avstrijo. Cesti naprej sledimo proti St. Paulu, St. Andri in Wolfsbergu. V Wolfsbergu se usmerimo proti Bad St. Leonhardu in naprej proti St. Petru. Naprej sledi opisu z Gorenjske.
S Štajerske strani se zapeljemo v Maribor in naprej čez mejni prehod Šentilj v Avstrijo. Avtocesti sledimo v smeri Celovca / Klagenfurta. Avtocesto zapustimo v smeri izvoza Bad.St Leonhard. Naprej sledi opisu z Gorenjske.

Od avta nadaljujemo po levi cesti v smeri Weissenstein Hütte. Cesta, ki se zmerno vzpenja nas po nekaj minutah pripelje iz gozda na razgledna pobočja, kjer se nam odpre lep razgled. Pred seboj pa opazimo kočo katero dosežemo po nekajminutni hoji po cesti.
Od koče nadaljujemo ostro desno čez pašno ograjo. Naprej nadaljujemo po kolovozu, ki se zložno vzpenja in pri tem preči manjši studenček. Po nekaj minutah hoje pa pridemo na razpotje, kjer se usmerimo levo navzgor. Široki poti sledimo dobrih pet minut do pašne ograje. Pri ograji se usmerimo levo in vzpon nadaljujemo ob ograji kar strmo navzgor. Ko nas pot pripelje iz gozda se začne počasi umikati levo, stran od ograje. Pot naprej je nekoliko težje sledljiva saj poteka po travnatem pobočju po katerem je steza slabo vidna. Tudi markacije so bolj redko postavljene, a če se držimo neizrazitega grebenčka ne moremo zgrešiti. Nekoliko višje nas pot pripelje do stare kamnite ograje ob kateri se nato vzpenjamo. Nekaj deset metrov desno od ograje lahko opazimo zasilni bivak za dve osebi. Naprej nas pot pripelje na glavni greben, kjer naletimo na labirint ograj. Na desno stran ograje je vrh Weissenstein-a, ki ga dosežemo po nekaj korakih hoje.

Ob poti: Weissenstein Hütte (Packalpe) (1702m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Hofalmkogel (Packalpe) (15 min), Großenberg (Packalpe) (25 min)
Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim izhodiščem,
Walischeben  - weissenstein_packalpe1 Walischeben  - weissenstein_packalpe2 Walischeben  - weissenstein_packalpe3 Walischeben  - weissenstein_packalpe4 Walischeben  - weissenstein_packalpe5 Walischeben  - weissenstein_packalpe6 Walischeben  - weissenstein_packalpe7 Walischeben  - weissenstein_packalpe8 Walischeben  - weissenstein_packalpe9 Walischeben  - weissenstein_packalpe10 Walischeben  - weissenstein_packalpe11 Walischeben  - weissenstein_packalpe12 Walischeben  - weissenstein_packalpe13 Walischeben  - weissenstein_packalpe14 Walischeben  - weissenstein_packalpe15 Walischeben  - weissenstein_packalpe16
Diskusija o izletu Walischeben - Weissenstein (Packalpe) (direktna pot)