seznam forumov / Francija / Ostala gorovja - Francija / Mont Blanc / Monte Bianco
 Mont Blanc / Monte Bianco
marko848
11.1.2017
bojan če si majster pol ni problema it brez vodnikanasmeh če pa si tak ko jaz potem rabim vodnika. razen če bos ti moj vodniknasmeh
B2
Ja, več PD organizira vzpon na Mont Blanc. Pozanimaj se in sledi razpisom, tako boš prišel dokaj poceni skozi, imel boš zagotovljeno vse od organizacije, družbe do prevoza in prenočišča. In tudi (skoraj) zagotovo boš stal na vrhu. Le kondicije pa je potrebno veliko...
marko848
11.1.2017
ok hvala ti.kondicija ni problemmežikanje
Matija90
12.1.2017
marko848 če imate prostora še za enega se bi pridružil. Narjaje bi videl če me kontaktiraš na mobitel 040245911, da se lažje dogovorimo. Lp
17.7.2017
V soboto popoldne, smo se iz Chamonixa z gondolo odpeljali na Aig du Midi 3842m ,sestopili na sedlo in se povzpeli do koče Cosmiques 3613m ,kjer smo prenočili.
V nedeljo ob 3:OO zajtrk , ob 4:OO vzpon preko Tacula , Maudita na Blanc.
Vzpon je bil kar zahteven zaradi redkega zraka , prečkanje nevarnih pobočij,serakov in pa ledenega žleba,ki je bil za preplezat ,vendar pa prehudih razpok ni bilo.
Nepozabna družba in druženje.
Mont Blanc / Monte Bianco1 Mont Blanc / Monte Bianco2 Mont Blanc / Monte Bianco3 Mont Blanc / Monte Bianco4 Mont Blanc / Monte Bianco5 Mont Blanc / Monte Bianco6 Mont Blanc / Monte Bianco7 Mont Blanc / Monte Bianco8 Mont Blanc / Monte Bianco9 Mont Blanc / Monte Bianco10 Mont Blanc / Monte Bianco11 Mont Blanc / Monte Bianco12 Mont Blanc / Monte Bianco13
17.7.2017
Janezs, ti lahko na ZS napišem nekaj vprašanj, ker se z kolegi v 1 tednu avgusta odpravljamo na enako pot, kot ste bili vi.
Janezs

Brez skrbi,vprašaj,kaj te zanima. Lp.
19.7.2017
Na zasebno sporocilo sm ti napisal kar me zanima. Hvala za odgovor
24.7.2017
Nisem še nič zasledil na ZS.
gandalf
Ocitno nekaj narobe sm ti ze dvakrat pisal. Nazadnje ditektno odgovor na tvoje pisanje. Bom se enkrat
14.8.2017
V nedeljo smo vsi štirje odpravarji dosegli vrh Mont Blanca. Več pa v obsežnem poročilu. Upam da opis poti komu pride prav.

Blog: https://bojanambrozic.com/2017/08/14/mont-blanc/
coffee
14.8.2017
Pomoje bi bilo dobro, da v prvem odstavku bloga popraviš, da jih umre povprečno 100 na celotnem masivu Mont Blanca in ne na gori Mont Blanc sami, je pa tam večina smrti.
jaz
Mont Blanc je najvišja gora Alp, najvišja gora Evrope je Elbrus. Čestitke, sem malo podoživel vzpon pred 31 leti s tremi prijatelji. Lp!
pikpok
15.8.2017
Ni nujno da je elbrus najvisja gora. Odvisno kam postavis mejo med evropo in azijo, za kar je vec teorij. Lp
15.8.2017
Cestitke, Bojan! S cmokom v grlu prebiram tvoje vrstice.
Redneck
Hvala za super opis...
15.8.2017
Cestitke. Za razliko od nas ste imeli super vreme. 3.8 je bila super napoved ki se je obrnila v meglo in veter okrog 100 km/h od sedla Bremva navzgor. Smo pa izvedli precenje od Cosmixa do zobate zeleznice. Sm vam kr fous vremena. Cestitke se enkrat
Mont Blanc / Monte Bianco vrh1 Mont Blanc / Monte Bianco strmo navzgor2 Mont Blanc / Monte Bianco led in mraz3
15.8.2017
Hvala. Čestitke tudi vam za vzpon v tako ekstremnih razmerah. Naslednjič gremo zagotovo varianto iz Cosmiques na vrh in nazaj dol po normalki.

Še filmček z vzpona na Mont Blanc: https://youtu.be/qIqP0CDPmOI
16.8.2017
Za 30 € prodam neizkoriščeno POVRATNO KARTO za TUNEL pod Mont Blancom z veljavnostjo do konca avgusta letos. Povratna karta v redni prodaji sicer stane 55 €. Info na ZS/mail/tel.