Mont Blanc / Monte Bianco
24.9.2011
Bravo! To je pa bil verjetno nepozaben sončni vzhod.
alpin
No ja kakšen je bil še lepši,...nasmeh
24.9.2011
Kaj si stalni gost Mount blanca? Jaz ga še od spodaj nisem videl,kaj da bi bil na vrhu.nasmeh
alpin
2x sem res stal na vrhu pa lani na Taculu ker nas je obrnila velika kloža na Mauditu.Letos razmere enkratne.Šli smo iz Les Houches-a do Bellevue in nato še 10min z zobato želecnico do višine 2000m Potem peš preko Tete Rousse do Refuge Gouter.Tam "prespali " in v dobrih 4 h prispeli do vrha Mont Blanca.Razmere res enkratne ,saj jih še Gorski vodnik Marjan Kregar pri svojih 60 obiskih tega vrha ni doživel podobnih.Pomembna je volja in želja po nečem vse ostalo je nepomembno.
24.9.2011
Naj se ti še naprej izpolnjujejo želje jutranjega sonca,ki je tudi meni nadvse drago.nasmeh
Hvala.nasmeh
25.9.2011
Še malo bolj podrobno o vzponu,video,slike,..nasmeh

l.P.klemen
Video:
Polet z Mont Blanca - Hoja in letenje na Mont Blanc
30.9.2011
Še dva posnetka v enem. Uživajte.!!nasmeh
Video:
vesnapl
Tour du Mont Blanc
Ima kdo kakšne izkušnje s trekkingom okoli MB? Ali obstaja kakšna agencija pri nas, ki organizira odhode? Vsaka informacija je dobrodošla. Lp

22.4.2013
Na spodnjem linku je PDF priročnik v SLO jeziku. Shrani pdf. Je več poti notri.

Mont Blanc tour
Stran 62
vesnapl
Hvala!
VanSims
Ta pot je (skupaj s praktičnimi informacijami o Franciji in francoskih Alpah pa tudi planinarjenju nasploh) opisana tudi v Lonely Planet Walking in France
12.8.2014
Ker mi delodajalec ne da dopusta, je v organizirani skupini prosto mesto za ta izlet. Odhod v nedeljo, 17. 8. 2014. Resni interesenti me lahko pokličete na tel.031309491
jedriličar
22.8.2014
Ja, res škoda @lijaneja kr nisi mogel z nami, kr sigurno bi stopil gor. Ta teden smo bli v Chamonixu in stopili na krov Alp, Mont Blanc. Za vzpon smo odabrali pa klasičnu varijantu, zobatom železnicom do Nid d' Aigle, potem pa prek Tete Rousse na Gouter in na vrh. Prvi dan sva se po lepem in sončnom vremenu vzpeli do koče Tete Rousse, tam prespali in se dobro aklimatizirali. Naslednje jutro smo se zbudili z deset centimetrov celca, močnim vetrom i v oblakima. Po nekaj ur se razkadilo in smo nadaljevali proti Gouteru. Grand couloir je lepo zasnežen in prehoden brez težav, treba sam mal previdnosti kar tu pa tam nekaj sitno leti dol, cela stena proti Gouteru je tudi zasnežena, težji del stene je pa lepo varovan in se prepleže brez težav, nekaj ur vlečenja po zajlami in gor si. Iz Goutera smo štartali kot i vsi, ob 3 urah. Noč je bla lepa in jasna, sam je močno pihalo, okrog 70-80 km/uro, sunki pa mal več) in nosilo friški sneg pa je edina orijentacija bila naveza pred tabo, ko si je videl. Wind chill je pa bil po moje okrog -15 do -20 na vrhu, tolk da se je nekima voda v nahrbtniku pomrzla, meni pa je foto na vrhu otkazal poslušnost zaradi hladnoće. Sam vzpon od Goutera ni tehnično zahtevan, je en kratek kos izpostavljenega grebena, po jakem vetru je mal hudo, ampak nič posebnega. Edino ti višina vzame sapo, in hodiš tolk počasi da sam sebi greš na živce. Za vzpon sva potrebovala nekaj minut več kot 5 ur (jaz sem planirao 6), prve naveze so vzpon opravile za kašne 4 ure, pa še za sestop do Gourtera 2 in pol, vse skup 8 ur gor in dol, kar mi se zdi čist v redu. Nekaj navez se vrnilo zaradi vetra in izčrpljenosti, kr ti vodniki ih teraju gor kot koze, neverjetno, vidli smo jih nekaj da im cepina niso dali, svezani kod koze, dereze na noge in hodaj. Če ne gre, pa se obrne in nazaj dol. Tko da vrha je v sredu vidlo kakšnih dvajset ljudi, razen nas je v Gouteru bila še ena samostalna naveza z Litve, vse drugo so pa bli klijenti z vodnikima. Kar nismo mogli dobit mesta za spanje ne v Gouteru, ne v Tete Rouse, sva morala opraviti sestop isti dan vse do koče Nid d' Aigle kje smo prespali, naslednje jutro pa dol v dolino z železnico in nihalko, mal šopinga po Chamu, obvezno poslikavanje pod spomenikom Balmatu in Paccardu, pa doma. Vse skup, ena lepa tura, zelo zahtevna, fizično in psihično, vendar za dobro pripremljenega gornika izvediva brez posebnih težav, seveda če se dobro aklimatiziraš in poštuješ vse zakone višine, pred vsem pa hidratacijo. Pa nekaj slikc sledi ...
Mont Blanc / Monte Bianco Kemp v Les Houchesu .... res po ceni, vse skup smo plačali Eur 20 po osebi za 4 dana auta in šotora, pa eno spanje 1 Mont Blanc / Monte Bianco Pogled iz Les Houchesa na stenu Goutera ...2 Mont Blanc / Monte Bianco Pogled z vrha nihalke Bellevue na Les Houches in Chamonix ...3 Mont Blanc / Monte Bianco Levo stena Goutera, desno Aiguille de Bionnassay, v sredini Glacier de Bionnassay, slikano sa postaje železnice Bellevue ...4 Mont Blanc / Monte Bianco Zobati prihaja .....5 Mont Blanc / Monte Bianco Pogled nazaj na gornjo postajo, Nid d Aigle ....6 Mont Blanc / Monte Bianco Veliko je izletnikov ki grejo sam do koče Nid d Aigle, mi pa levo gor proti Tete Rousse ....7 Mont Blanc / Monte Bianco Proti Tete Rousse ....8 Mont Blanc / Monte Bianco Na pola puta do Tete Rouse, ki se nahaja na maloj visoravni na  vrhu kopne stene, desno zadaj mene ....9 Mont Blanc / Monte Bianco Ta se pa ni dal smesti, sem ga slikal s kakšnih pol metra, on pa je lizal steno ....10 Mont Blanc / Monte Bianco Aiguille du Midi ....11 Mont Blanc / Monte Bianco Prvič se ukaže Tete Rousse, zadaj nje pa Aiguille de Bionnassay ...12 Mont Blanc / Monte Bianco Razpotje ... desno Tete Rousse 5 minut, levo Gouter 2-3 ure ....13 Mont Blanc / Monte Bianco Tete Rousse v ponedeljk popoldan ...14 Mont Blanc / Monte Bianco In v torek ujutro sa novonapadlim snegom ....15 Mont Blanc / Monte Bianco Ob poldan se je dovolj razkadilo da smo se mogli vzpeti do Goutera, vendar je močno pihalo ....16 Mont Blanc / Monte Bianco Kemping plac malo nad Tete Rousse ....17 Mont Blanc / Monte Bianco Lep pogled na Grand couloir, pot gre po prvem grebenu desno, naravno gor stari Gouter, desno novi Gouter ....18 Mont Blanc / Monte Bianco Prečka v Grand couloiru  ...19 Mont Blanc / Monte Bianco Pogled nazaj na Tete Rousse in kamping plac ....20 Mont Blanc / Monte Bianco In na Glacier de Bionnassay ...21 Mont Blanc / Monte Bianco Prečenje Grand couloira ....22 Mont Blanc / Monte Bianco Zadaj mene zahtevnejši del poti, veliko plezanja po stenami v derezah, in vlečenja po zajlah ...23 Mont Blanc / Monte Bianco Pogled na novi Gouter, pot gre čist po levem grebenu  na sliki ...24 Mont Blanc / Monte Bianco Pogled navzdol ... gneča na poto ker prehitiš veliko vezanih klijentov ki se vlečejo gor ...25 Mont Blanc / Monte Bianco Tle se začne plezarija in vlečenje po zajlah ....26 Mont Blanc / Monte Bianco Vlečenje po zajlah gor, levo grebem po katerem gre pot, desno Grand couloir ...27 Mont Blanc / Monte Bianco Vsak tolko pa prehitiš kakšno vezano k... (pardon, klijenta) ki se vleče gor na vse štiri ... zadaj gor je pa stari Gouter ....28 Mont Blanc / Monte Bianco Še en lep pogled na preplezan greben, spodaj nas se vidi gneča navez na grebenu ...29 Mont Blanc / Monte Bianco Zadnji del zajliranja .... še mal in gor smo ....30 Mont Blanc / Monte Bianco In evo nas pri Gouteru ... zdaj pa sledi počitek do 2 ujutro ....31 Mont Blanc / Monte Bianco Pogled nazaj na stari Gouter, ki ni več v uporabi ....32 Mont Blanc / Monte Bianco Zadnje priprave za vzpon ... pa gremo ....33 Mont Blanc / Monte Bianco Greben in vrh zadaj mene, prve naveze so že gor, mi mamo pa še dobro uro do vrha ... potem pa mi je foto otpovedal ... 34 Mont Blanc / Monte Bianco In na vrhu ... zdaj pa hitro dol kr je mrzlo za umrijet ....35 Mont Blanc / Monte Bianco Zobati prihaja .... gremo dol, tuš in doma ....36 Mont Blanc / Monte Bianco Via normale na Mt. Blanc ....37 Mont Blanc / Monte Bianco Glavna ulica v Chamonixu ....38 Mont Blanc / Monte Bianco In edina lepo oslikana hiža ki sem jo videl v Chamu ...39 Mont Blanc / Monte Bianco Glavni trg ...40 Mont Blanc / Monte Bianco Še ena skupna pod spomenikom ...41 Mont Blanc / Monte Bianco In zadnji pogled gor na Mt. Blanc, pa doma gremo, sledi 10 ur vožnje  .....42 Mont Blanc / Monte Bianco Pogled na masiv Mt. Blanca sa talijanske strane tunela, od Courmayera ..... 43
Zebdi
Bravo!!
mukica
Čestitke vsem nasmeh
@jedriličar

Bravo.

Ali je bilo kaj šotorov pri zgornji koči na 3800.

jedriličar
22.8.2014
Ne, kar ne dovoljujejo šotorenje gor ... pa ih je veliko spalo v skloništu Vallot ... tam lahk prespiš, sam je res mrzlo notr ...
urarrr
Vem da ne dovolijo, pa še vedno so bili ko sm bil gor.

aja..
Do kje je peljal vlak? Do Nid d'Aigle ali se je vstavil prej.