Romanje na Sv. Višarje
3.12.2008 - triglavski
Večina se na romanje na Sv. Višarje odpravi z gondolo iz Žabnic (Sella di Camporosso), občasno še redki po stari romarski poti ob potoku Lussari iz Žabnice (zelo zanimivo za turne smučarje pozimi), no jaz sem si izbral malo daljšo iz Trbiža (nad igriščem za golf), preko M. Prisnig in M. Florianca na Višarsko planino ( Malga di Lussari). Bila je prava zimska pravljica. Seveda sem pot opravil s smučmi, ker peš ne bi bilo izvedljivo, pa tudi med smučarsko sezono je to možno le pred in po obratovanju smučišč.
Romanje na Sv. Višarje Kaže se sonce, ki obeta lep dan1 Romanje na Sv. Višarje2 Romanje na Sv. Višarje3 Romanje na Sv. Višarje Rif. Baita Florjanca4 Romanje na Sv. Višarje5 Romanje na Sv. Višarje Le kaj bi to bilo?6 Romanje na Sv. Višarje Višarska planina, nad njo Beraški križ7 Romanje na Sv. Višarje Že na romarski poti nad planino8 Romanje na Sv. Višarje9 Romanje na Sv. Višarje Belo, modro, sivo10 Romanje na Sv. Višarje Svete Višarje11 Romanje na Sv. Višarje12 Romanje na Sv. Višarje13 Romanje na Sv. Višarje Križ na vrhu14 Romanje na Sv. Višarje15 Romanje na Sv. Višarje Kraljevska špica - Monte Re nad Rio Fredo16 Romanje na Sv. Višarje17
viharnik
4.12.2008
Triglavski,tole je bila pa tudi zelo lepa tura,snega pa še nekoliko več,kot na Ratitovcu!Doli pa 1000m spusta...
Kriška
Spet en šopek lepih fotografij - pravi balzam za dušo ob dopoldanski kavi!nasmeh
dj12
4.1.2009
Včeraj 03.01.2009 smo se v zelo mrzlem jutru odpravili na Sv.Višarje.Sprva smo se podali iz Ovčje vasi(Valbruna), a žal neuspešno saj se je pot ob zasneženem in zaledenelem hudourniku kaj hitro končala.Zapeljali smo se do Žabnice(Comporosso)in ob robu smučišča krenili proti vrhu.Toda samo do vmesne postaje kabinske žičnice,naprej pa z žičnico.Na vrhu se je šele pokazalo sonce in prava zimska pravljica.V dolino smo se odpravili preko zasnežene Višarske planine po shojeni potki do parkirišča gondole.Prilagam tudi nekaj slik za boljšo predstavo zimske pravljice.LP DJ
Romanje na Sv. Višarje stara neuporabna  postaja gondole1 Romanje na Sv. Višarje stara postaja gondolske žičnice2 Romanje na Sv. Višarje ob hudourniku navzgor3 Romanje na Sv. Višarje zaledenel hudournik iz Ovčje vasi4 Romanje na Sv. Višarje konec poti iz Ovčje vasi5 Romanje na Sv. Višarje spodnja postaja nove kabinske žičnice6 Romanje na Sv. Višarje bivak na smučišču7 Romanje na Sv. Višarje nova kabinska žičnica8 Romanje na Sv. Višarje srednja postaja kab. žičnice9 Romanje na Sv. Višarje Sv. Višarje še v delni megli10 Romanje na Sv. Višarje igra narave11 Romanje na Sv. Višarje12 Romanje na Sv. Višarje stara kabinska žičnica še deluje od polovice navzgor13 Romanje na Sv. Višarje zimska pravljica na Sv.Višarjih14 Romanje na Sv. Višarje ogromno snega15 Romanje na Sv. Višarje proti cerkvi16 Romanje na Sv. Višarje stojnice pri cca -18 stopinjah17 Romanje na Sv. Višarje rovi v snegu18 Romanje na Sv. Višarje vhod v romarsko cerkev Višarske Marije19 Romanje na Sv. Višarje Mangart  z  Jalovcem , spodaj megla20 Romanje na Sv. Višarje Mangart  -  Jalovec21 Romanje na Sv. Višarje Jalovec22 Romanje na Sv. Višarje Mangart23 Romanje na Sv. Višarje Zmagovalna ekipa na vrhu24
dj12
4.1.2009
Še nekaj slik bom priložil....
LP
Romanje na Sv. Višarje Mangart in Jalovec iznad megle1 Romanje na Sv. Višarje Višarska romarska cerkev2 Romanje na Sv. Višarje planinska kavka na Višarskem križu3 Romanje na Sv. Višarje megla4 Romanje na Sv. Višarje Mangart skozi veje5 Romanje na Sv. Višarje višina snega6 Romanje na Sv. Višarje proti Dobraču ( A )7 Romanje na Sv. Višarje spust v dolino8 Romanje na Sv. Višarje9 Romanje na Sv. Višarje proti Višarski planini10 Romanje na Sv. Višarje zasnežene koče11 Romanje na Sv. Višarje pravljica12 Romanje na Sv. Višarje  pravljica drugič13 Romanje na Sv. Višarje Mangart v zahodu sonca14 Romanje na Sv. Višarje zasnežene kapelice proti dolini15 Romanje na Sv. Višarje   možic 16 Romanje na Sv. Višarje noč se spušča na zemljo17 Romanje na Sv. Višarje smerna tabla proti vrhu18 Romanje na Sv. Višarje osvetljena Višarska cerkvica19 Romanje na Sv. Višarje pozabil sem še na Viš in Montaž - drugi najvišji v Julijcih20
triglavski
18.12.2009
Spet je leto naokrog in odpravim se s Trbiža preko Florjanke na Višarje. Lep, hladen in sončen dan je kot nalašč za lepe razglede, ki jih nudi ta pot. Seveda sem hodil s smučmi po smučišču, ki zaenkrat še ne obratuje, a bo kmalu. Na Višarjih sem zavil še k g. Mešniku, za zdravje sva zvrnila kozarček, potem pa nazaj.
Romanje na Sv. Višarje čeprav je bil jasen dan je tudi snežilo in naredila se je mavrica1 Romanje na Sv. Višarje2 Romanje na Sv. Višarje3 Romanje na Sv. Višarje4 Romanje na Sv. Višarje5 Romanje na Sv. Višarje na Višarski planini je bilo peklensko mraz6 Romanje na Sv. Višarje7 Romanje na Sv. Višarje8 Romanje na Sv. Višarje9 Romanje na Sv. Višarje vrh Sv. Višarij10 Romanje na Sv. Višarje11 Romanje na Sv. Višarje pri planinski koči12 Romanje na Sv. Višarje jutri odprejo smučišča in gostišča bodo spet polna13 Romanje na Sv. Višarje Mangrt14 Romanje na Sv. Višarje Bajta Florjanka15 Romanje na Sv. Višarje16
krasovc
18.12.2009
Lepe slike, sploh so zimske slike Visarij mi vedno zelo vsec, ne vem zakaj, ne vem ce samo meni. Se mi zdi kot pravljicno naselje, Bozicno naselje..
No, Mesnik je fejst oseba, je bil moj ucitelj smucanja, tud na plasticni stezi :-)
Pa bi moral tud mimo Jureta, harmonikasa, tam harmonike in drugi strumenti se kar valjajo. No, vcasih ni drugega ko tam prespat, saj pride kmalu pozno.
andrejjerina
18.12.2009
Katero izhodišča za omenjeno romanje priporočate, glede na to, da mi je najbližji dostop iz smeri Kranjske Gore. Sam razmišljam o romarski poti mimo kapelic na vrh Višarij in potem na Kamnitega lovca, vendar je jutri slaba napoved, za v nedeljo pa bomo videli kako se bodo lavinske razmere spremenile? LP Andrej
triglavski
Ta pot iz Trbiža je seveda kar precej dolga, pa če odprejo smučišče Florjanka, potem več ne bo možno po smučišču. Lepa je stara romarska pot iz Žabnic, vendar kot sta mi povedali turni smučarki iz Avstrije je spodnji del nekoliko poledenel, če bo kja snežilo, potem bo hitro bolje. Je pa pot seveda v celoti v senci, kar je pri teh temperaturah nekoliko neprijetno. Za Kamniti lovec nisem videl nobene sledi, pa tudi je zaenkrat še premalo snega za smučanje, vsaj zame, ker smučam eno varianto dol proti Zajzeri in se potem vračam po cesti nazaj. Varianta je še iz Zajzere in Mrzle vode preko sedla Prašnik, vendar je ta spet v senci po celotni dolini Mrzle vode, pa še izredno dolga.
andrejjerina
18.12.2009
No mislim, da ko čas dozori in bo dovolj snega, se bomo odločili za pot iz Žabnice. Kljub vsemu hvala za odgovor. LP Andrej
3.1.2010
Napovedi odlične, torej se je treba podati na pot. Za otvoritev turno smučarske sezone sva zbrala romarsko pot, da se noge in predvsem kolena počasi prilagodijo na napor. Seveda je bila danes pot zelo zelo obiskana, pa vseeno ni bilo gužve in vsak najde svoj mir v tej prekrasni pokrajini. Bilo je kar precej mrzlo, a telo se kar hitro segreje, ko najdeš pravi ritem. Smuči nadeneš takoj na začetku, so pa še nekateri predeli s kamni, nekaj metrov je treba smuči tudi snet in še manjša ovira pri potoku......Razgledi seveda super...Smučanje pa zahtevno, zaradi grbinčaste in ledene proge, predvsem na začetnem delu.
Romanje na Sv. Višarje Prvi del poti je ravno prav zasnežen.1 Romanje na Sv. Višarje Potem je treba smuči na ramo, a le za krajši del...2 Romanje na Sv. Višarje Pred nami je nova ovira.3 Romanje na Sv. Višarje Treba je čez potok, pa se je nekaj poti udrlo, toda namestili so dve vrvi.4 Romanje na Sv. Višarje Potem pa gladko proti vrhu.5 Romanje na Sv. Višarje V objemu dreves.6 Romanje na Sv. Višarje Brez besed7 Romanje na Sv. Višarje Tudi ta slika ne potrebuje razlage.8 Romanje na Sv. Višarje Pa sva na vrhu.9
m're 1
5.1.2010
Ja, včeraj nas bilo kar precej na Višarskih - tudi slovenskih koncih. http://www.turni-klub-gora.si/~frances/razmere/
Smučanje po smučišu res ni bilo bog si ga vedi kaj, veliko boljše izpod Kamnitega Lovca. Se pa vsaj pripelješ do avta kar v trenutni situaciji sploh ni slabo nasmeh.
Je pa novo leto prineslo izboljšanja - vsaj kar se snega tiče... nasmeh
Snežne in ostale razmere niso več popolnoma aktualne pa vendar:
- Prehod čez potok je trenutno precej zoprn. Sem izkusil na lastnih rebrcih ob nonšalantnem - ''češ sej staremu kozlu nima kej bit'' - skoku z smučmi v rokah.
- Vršna grapica na Kamnitega ali njegovega levega brata dvojčka idealno ''škripajoča'' , vendar zahteva vsaj cepin, zelo toplo priporočljive pa so tudi dereze... Brez omenjene opreme vzpon lahko postane nevaren, če ne drugega tudi za tiste pod tabo.
6.11.2010
Danes zjutraj sem se prvotno nameravala posvetiti domu, ker je bilo na naših koncih zelo turobno vreme. Toda prav zaradi tega, potem ko sem videla na web-cam kakšno je vreme okoli Trbiža,sem se pozno dopoldan odločila, da grem na Višarje. Medtem ko so se mnogi že vračalizadrega, sem jaz hodila navkreber in opazila, da so letos poleti obnovili stezo in križezavijanje z očmi. Ker vseeno ni bilo še tako pozno, sem zavila tudi proti Lovcem in prehodila pol poti, saj je bilo tam največ sonca in tudi prave tišine. Pot je zasnežena, a ne ledena. Verjetno pa je leden zadnji predel pod steno, ker je bolj v senci. Ko se je sonce skrilo za Montaž, sem se odpravila na Višarje in opazila nov spomenik,ker letos praznuje 650.jubilej nastanka. Žal je megla že prekrila tudi Višerjeeek in tako sem jo hitro ubrala proti domu ter zadnji del poti prehodila v temi, na srečo brez nevarnih srečanjjezik!
Romanje na Sv. Višarje Obnova poti1 Romanje na Sv. Višarje Luca je v srcih ljudi še vedno živ in ta napis srečaš marsikje! 2 Romanje na Sv. Višarje Posebna preproga!3 Romanje na Sv. Višarje Tu pa je še sneg!4 Romanje na Sv. Višarje Končno na soncu!5 Romanje na Sv. Višarje Reka oblakov se hitro premika!6 Romanje na Sv. Višarje7 Romanje na Sv. Višarje8 Romanje na Sv. Višarje Nov spomenik9 Romanje na Sv. Višarje Napis10 Romanje na Sv. Višarje11 Romanje na Sv. Višarje12 Romanje na Sv. Višarje V gozdu je že tema.13
bari
7.11.2010
Luštno. Luštno vse: fotke, hribi, predvsem pa... nasmeh

A kar sama hodiš naokoli? mežikanje
7.11.2010
Hvala! Ja, včasih grem kar sama na potep...mi paše. Samo tokrat sem bila malo pozna!mežikanje
@bari

Sam je še najbolje hodit v gore, se še največ zapomniš okolico, razglede, koče in ti ostanejo v spominu še dolgo časa, če pa greš z nekom pa se med potjo pogovarjata pa zelo malo ostane v spominu.
JusAvgustin
strokovno vrhunskivelik nasmeh
jprim
... se ne strinjam s tabo, midva hodiva dva, pa nava ostane velikoooo v spominu, saj med potjo le redko klepetava.
LP!
Hribovc88
7.11.2010
Se strinjam z zadnjim komentarjemvelik nasmehnasmehmežikanje
Santi
Sabina, pol sva pa imela smeno, jaz sem bil "dopoldanska" nasmeh. Dol sem šel pa po smučišču, je hitreje.