Romanje na Sv. Višarje
Lj
16.3.2012
Prejšnji mesec sem bila na Višarjah po romarski poti iz Žabnic (Camporosso), opis najdete med izleti. Pot je široka, tudi strma, vendar ni izpostavljena. Ker je večinoma v senci in zglajena od številnih pohodnikov ter turnih smučarjev predvidevam, da je še vedno poledenela (sama sem varno hodila s "ketnicami" od Verige Lesce). Priporočam to pot, pa vzemite derezice s seboj. Ne vem pa, kako vezo ima ta tura z leti zavijanje z očmiPoznam nekaj 60-letnikov in starejših, ki so sposobni z lahkoto priti na Višarje in veliko 20-letnikov, ki niso zmožni priti na Šmarno goro. Kar pogumno in srečno! nasmeh
Dominic
17.3.2012
Lepo napisano, sploh zadnja vrsta drži kot pribito.! he he.
LP
hribovska
28.4.2012
Moja želja po obiske te romarske vasi se včeraj uresničila,na poti je kar nekaj snega,ki se začne precej nizko je mehak,na vrhu ga je na mesta kar precej nasmehrazgledi zelo daleč na okrog,ker dan bil zelo lep za izlet nasmeh
Romanje na Sv. Višarje začetek poti 1 Romanje na Sv. Višarje jetrniki 2 Romanje na Sv. Višarje slapova3 Romanje na Sv. Višarje razpadajoča hiška4 Romanje na Sv. Višarje še slap 5 Romanje na Sv. Višarje križ ob poti 6 Romanje na Sv. Višarje vrh se kaže 7 Romanje na Sv. Višarje take gobe rastejo ob poti 8 Romanje na Sv. Višarje sneg na poti 9 Romanje na Sv. Višarje na Višarski planini 10 Romanje na Sv. Višarje teloh se prebuja 11 Romanje na Sv. Višarje mogočni Mangart 12 Romanje na Sv. Višarje svišč 13 Romanje na Sv. Višarje vas 14 Romanje na Sv. Višarje15 Romanje na Sv. Višarje16 Romanje na Sv. Višarje17 Romanje na Sv. Višarje18 Romanje na Sv. Višarje19
zamet
28.4.2012
Ali so ze mase v cerkvi,ce se niso ali gdo ve kdaj se zacnejo.
čemšeničan
Sv. maše so ob delavnikh ob 10,11,in 12 ob nedeljah in praznikih pa ob 10,11,12 in ob 15 uri v treh jezikih SLO, IT, NEM.Prav gotovo to drži za mesec maj saj je mesec maj posvečen materi Mariji.
Lep pozdrav in srečno!
hribovska
28.4.2012
Maše se začnejo 25.maja so mi včeraj povedali,ker sem sama hotela it k maši pa je ni bilo,vse zaprto,niti sneg ni bil skidan do cerkve nasmeh
jana1966
SLOVENSKI GORNIŠKI KLUB SKALA vsakega 1.maja organizira romarski pohod ob kapelicah ,tako tudi letos ,sem prebrala v zborniku 2012 njihove spletne strani,slovenska maša na sv.Višarjih ob 11.30h. Gondola ne dela,je pa vedno odprt lokal,preverjeno prejšna leta!Če so vremenske razmere kolikor toliko vam nebo žal!Hoje prb.3h od žičnice.Glej zbornik str.37,kluba.
1.5.2012
Danes pri Sv.maši na Višarjih-mašo vodil triglavski župnik France Urbanija-kljub temu,da je bilo hladno v cerkvi, mi je bilo toplo pri srcu.Prišla v sončku po cesti iz doline Zajzere,zadnji konec še v snegu ,hoje 3h po cesti iz parkirišča.To je bilo resnično za srce!
Romanje na Sv. Višarje1 Romanje na Sv. Višarje2 Romanje na Sv. Višarje3
rasto_r
3.5.2012
Nekaj mi ne gre skupaj... na prvi sliki so Višarje brez snega, če pa gledam spletne kamere, je sneg še. Zavajajoča slika?
IgorZlodej
Nič ni zavajajoče, na spletni kameri je sneg na severni strani, na 1. sliki pa na južni strani, kjer je pač v tem času že kopno, kar je tudi logično.
Kar pa se tiče Franceta, že poldrugo leto ni več "triglavski župnik", no občasno sicer še.
rasto_r
4.5.2012
Ja, bo držalo. Na hitro se mi je zdelo, da je fotka narejena s strani žičnice - kot kamera.
jana1966
Vrstni red fotografij je v obratni smeri,moja napaka.Za Franceta pa ,mislim da si to ime zasluži!
oldtimer 55
5.5.2012
Popolnoma se strinjam z jana1966, saj s tako predanostjo in ljubeznijo do gora zasluži ime TRIGLAVSKI ŽUPNIK!
Pred 30 leti pa nama je bilo namenjeno, da naju je poročil prav on in zadnja leta potrjujeva najin zakon (na obletnico poroke) prav z obiskom Kamnitega lovca.nasmeh
tulipan
5.5.2012
Tudi župnik, ki zdaj službuje v Mojstrani je triglavski. Kateri je bolj pravi?
jana1966
Iz česa,nič hudega sluteč,sem sprožila problem- naj se vsak odloči po svoje.Pa lep gorski pozdrav .
potepinka
19.7.2012
No, tudi višarski župnik je imel včeraj zamenjavo in to takšno, da mi je bilo žal, da čisto nič ne razumem italijansko, saj je mladi župnik maševal s takšno energijo, da ga je bilo užitek gledati in sem še danes radovedna kaj je povedal pri pridigi. nasmeh

Sicer pa o razmerah ni kaj pisati, romarska pot je prijetna zaradi sence, če že razglede ponuja šele v zadnjem delu. Poto(č)ki ob poti so polni vode in osvežitve ne manjka. Bikci z Višarske planine se, bolj kot nad razgledi, navdušujejo nad malico iz nahrbtnika. Midve pa se naužili tako razgledov, kot tudi poležavanja v travi in gledanja v oblake… ter zato preložili obisk Kamnitega na prihodnjič… mežikanje

Pa en potepuški pozdrav!

Romanje na Sv. Višarje Mangrt in Jalovec sta se zavijala v oblake, Kamniti lovec pa je vabil... a tokrat ni zvabil:)1 Romanje na Sv. Višarje le koliko prošenj se je že nabralo v vseh teh letih...2 Romanje na Sv. Višarje midve sva ležali v travi in gledali oblake...3 Romanje na Sv. Višarje ...ta dva sta pa uživala med njimi:)4 Romanje na Sv. Višarje namesto paše na prostranih pašnikih so na vsak način hoteli najin prostor, ker jim nisva prepustili malice iz nahrbtnikov, so bili zadovoljni z drobtinicami:)5 Romanje na Sv. Višarje nazaj grede jih lakota ni več mučila:)6 Romanje na Sv. Višarje obzidje okrog cerkve je v rožcah7 Romanje na Sv. Višarje poti na vrhu vse bolj dobivajo obliko srca…8 Romanje na Sv. Višarje …kavo pa že postrežejo s srcem9
artur
8.8.2012
Nekaj slik z slovesnosti 5 avgusta. Lepo vreme, še lepše pa vzdušje.
Pa še kdaj!
Romanje na Sv. Višarje1 Romanje na Sv. Višarje2 Romanje na Sv. Višarje3 Romanje na Sv. Višarje4 Romanje na Sv. Višarje5 Romanje na Sv. Višarje6
Flora1
14.8.2012
Te konci so lepi v vseh letnih casih, zato sva danes s kolegico sli gor iz Zabnic in dol po cesti v dolino Zajzere ter po cesti do Ovcje casi ter po kolesarski nazaj do Zabnice. Lahka, oznacena pot.
zvončnica
23.9.2012
Pravzaprav, želja je bila dva dni okrog Triglava, a smo morale glede na vremensko napoved naše želje spremeniti. Staničev dom se danes žal zapirazadregazadrega, tam okrog mi je najlepše, sedaj bo treba pa spet počakatizadrega.zadrega.
In kam naj gremozmeden, ja, seveda nasmeh, na Svete višarjenasmeh.
Izbira je bila enkratna, cel dan sonček, a kljub temu nam pretirano toplo ni bilo, vetra nič, pot je pravzaprav kot ožja avtocesta, veliko romarjev, na vrhu pa smo bile nagrajene še z lepimi razgledi.
V cerkvi je bila ravno maša,lepo je bila okrašena, menda je bila v njej danes tudi poroka.
Pa tudi Snežinkica( saj ima vendar tako ime in prve snežinkice so tudi že padle) se nam je zopet pridružilanasmehvelik nasmehvelik nasmeh.
Hja, saj to je tudi vse kar si lahko želimo. Zvečer smo se vrnile s polnimi baterijami v Žabnico (Camporosso), od koder smo štartale, preživele smo čudovit danvelik nasmehvelik nasmehvelik nasmeh.
Romanje na Sv. Višarje pastirji so že zjutraj na delu1 Romanje na Sv. Višarje levček pa še spi,pssssst, bolje da gremo naprej :-)2 Romanje na Sv. Višarje mi pa se že zjutraj spogledujemo s Svetimi Višarji3 Romanje na Sv. Višarje in prvi dan jeseni, snežinkice in snežinkica zopet na poti :-)4 Romanje na Sv. Višarje utrinek s križa 5 Romanje na Sv. Višarje nekdo mu je pod križem iz ljubezni podaril srce 6 Romanje na Sv. Višarje utrinek s poti7 Romanje na Sv. Višarje utrinek s poti8 Romanje na Sv. Višarje počitek in pogled na Kamnitega lovca9 Romanje na Sv. Višarje napis pod križem10 Romanje na Sv. Višarje Svete Višarje11 Romanje na Sv. Višarje Sv. maša na Svetih Višarjih12 Romanje na Sv. Višarje okrašena cerkev13 Romanje na Sv. Višarje pa še skupinska pred cerkvijo14 Romanje na Sv. Višarje meni je všeč, simbol ljubezni do gora - srce ljubi gore15 Romanje na Sv. Višarje pogled na Kamnitega lovca s Svetih Višarij16 Romanje na Sv. Višarje in srce začne razbijati17 Romanje na Sv. Višarje lepotca skupaj :-) :-)18 Romanje na Sv. Višarje in pri povratku v Žabnico ( Camporosso) še postanek pri kapelici, dobre volje in srečne :-)19 Romanje na Sv. Višarje še pozdravček, srečno :-)20
snežinkica
23.9.2012
Po dolgem času sem preživela lep in to prvi jesenski dan, ženska družba se je zbrala mežikanje in za cilj zbrala Svete Višarje. Tud vrem nam je bil naklonjen, iz Žabnice smo jo ubrali do vrha, kjer se je ravno začela maša, potem pa uživanje v lepem soncu in razgledih, pa tud harmonila ni manjkala. nasmeh
Romanje na Sv. Višarje ob poti1 Romanje na Sv. Višarje prve jesenske barve so tu2 Romanje na Sv. Višarje pogled na Kamniti lovec3 Romanje na Sv. Višarje uživanje na paši4 Romanje na Sv. Višarje in na poti5 Romanje na Sv. Višarje pa tud jst6 Romanje na Sv. Višarje pogled nazaj 7 Romanje na Sv. Višarje skoraj na cilju 8 Romanje na Sv. Višarje veselje na vrhu ...9 Romanje na Sv. Višarje in vesela družba ob lepem vremenu 10