Na Golčaju (690 m) se nahaja cerkev?

Sv. Valentina

Sv. Neže

Sv. Hieronima

Sv. Lucije

seznam forumov / Slovenija / Julijske Alpe / Breški Jalovec
 Breški Jalovec
1.1.2010 - clo
Ali kdo pozna trenutne razmere na Breški jalovec iz Brezij?
voluhar
23.1.2012
anka
Malo postraniv posnetek z Rdečega robu na Stolov greben in tudi BJ. Južna pobočja imajo zelo malo snega.
Breški Jalovec Stolov greben z Rdečega robu1
Ljubica Š.
30.9.2017
Danes, 30.9.2017 smo se v organizaciji PD Kobarid, odsek Breginj, udeležili tradicionalnega 23. pohoda na Breški Jalovec. Start v sredešču Breginja. Pot nas je vodila na Musc. bivvak pod Muscem, Gabrovec do Breškega Jalovca. Od tu smo odšli v italijansko vas Brezje, od koder smo imeli organiziran prevoz na izhodišče.
Pot je odlično vzdrževana, odličen vodnik, k vsemu pa je pripomoglo še izredno lepo vreme.
funnyboy
3.4.2019
miri
Nekaj krasnih slik,da ne rečem,odličnih.Čestitam.
djimuzl
3.4.2019
Se pridružujem zgornjemu mnenju nasmeh
funnyboy
Hvala obema velik nasmeh
14.4.2019
Pozno popoldne iz vasi Brezje (15km iz Kobarida) na Breški Jalovec. Sestop po južnem grebenu.
Breški Jalovec1
Breški Jalovec8
darinka4
20.6.2019
Že nekajkrat preložena tura letos na Breški Jalovec, vselej zaradi nestabilnega vremena je danes prišla na vrsto.No ja vseeno smo nekako slutili, da nas bo močilo pri sestopu in res je bilo tako. Grmelo je in sodra je bila pomešana z dežjem. A hodega ni bilo. Ob 6 .30 smo pričeli s hojo v Breginju . Prvi vrh je bil Nizki vrh. Od tam na Breški Jalovec, vsi trije smo bili prvikrat gor. Potem pa dveurna hoja po grebenu, enkrat gor pa spet dol do Gabrovca ali Velikega Muzca. Potka je komaj vidna, markacije so zbledele, zato je bolje tu iti v lepem vremenu. In postanek v bivaku pod Muzcem, ki je lepo urejen. Pa še v dolino, kjer nas je ujel dež. Krasna tura, kjer nismo srečali prav nikogar. Naneslo je 17 km in 1600 višincev.