Jalovec
Domch
11.12.2018
V hribe se hodi peš in ne z avtomobili, ki jih je tako ali tako že povsod preveč. Naši predhodniki so marsikaj osvojili iz doline in brez vse te novo dobne opreme, pa niso nikomur jamrali.
V Tamar pa lahko prideš s turnimi smučmi, tekaškimi smučmi ali sankami.
11.12.2018
Ne vem, če boš čez 20 let še tega mnenja.
Domch, ne samo naši predhodniki.velik nasmeh
Moja generacija je pešačila od avtobusnih postaj, potem z avti, sedaj pa zopet peš. Baje na koncu počnemo to, kar smo v mladosti.nasmeh
Sicer smo pa takrat v Tamarju tudi postavljali šotore, spali pred kapelico. Lepi časi so bili to. Bila pa je takrat bolj gužva po kočah. Po dolinah pa včasih prav prazno, sploh izven poletne sezone.

Sicer pa s tem sistemom zapiranja dolin brez vzporednih storitev ni rešeno ničesar.
In če cesta ni protiprašna, potem je boljše, da je zaprta. Sem videl letos kolesarje, ki so kolesarili v Vrata.zavijanje z očmi

Dejan, dober vzpon si opravil. Pazi se.
mosovnik
11.12.2018
Mi h.... ne da miru, da se ne oglasim na to temo o pristopih."dprapr", se podpišem pod vašo izjavo o pešačenju itd.Ja lepo je bilo v tistih časih, ko smo pozno zvečer družno, ob vodstvu oskrbnika koče v Tamarju Marjana, "zakrulili"njegovo avtorsko pesem:Tamar,Tamar, tam pod Poncami....
Kar pa se tiče zapiranja dolin, pa pri nas itak nimamo nič urejenega(javni prevoz ali kaj podobnega).Namreč, mojih sedem križev zelo pogreša prost dostop do koče v zgodnjih jutranjih urah, ko je že skoraj tri ure vožnje za mano in nato....Hja, zaradi tega pa že šest let nisem bil v tistih koncih.Dostop iz Vršiča na "kraljiča"pa ne odtehta Tamarskega.
Stas
12.12.2018
Bom pa se jaz pokomentiral.. Ne vidim nobenega racionalnega razloga da je cesta do Tamarja zaprta.. Vecini ki gre npr na Jalovec je verjetno 2x pesacenje povsem odvec... Bi pi predlagal/uvedel placilo 5-10 EUZ za cesto ali parking in naj se vsak samo odloci kako bo sel... S temi parimi km voznje ne bomo ne resili ne unicili TNP... Po tej logiki zapore se lahko zapre Krma, kot... Tudi na Vrsic bi uvedel cestnino... Ceste ne treba cistit, vzdrzevat... Vsem jasno... Lep pozdrav!
pikpok
Sam ne vidim problema... Cesta je zaprta. Ce komu ni do hoje naj pije kavo/pivo v kranjski gori. Ali pa naj gre z avtom in ce bo globa bo pac placal mežikanje
Grem rajs pes iz Ratec, kot pa da bi 5-10eur placval za parkingmežikanje
jax
Vidiš, kako smo si različni. Jaz pa bi rade volje plačal razumno parkirnino, če bi se s tem izognil enourni hoji po ravnem po cesti. Ne vem, kaj ima kaj takega skupnega s hribi.
Levo in desno so hribi.
jax
Približno toliko kot na gorenjski avtocesti.
12.12.2018
Če to enačiš, potem je res boljše, da se pelješ po dolini.
Fanta, a ne vidita, da je Dejan prilepil smeška.nasmeh
12.12.2018
Jaz tu res ne vidim razloga, zakaj bi vzeli pešcem in kolesarjem ta čudoviti del doline. Če bodo med njimi avti, cesta pa bo ostala makadamska, bodo zaprašeni do amena. Podobno, kot v Vrata, čeprav je tam, roko na srce, res daleč peš.
Pa saj ni tako daleč tistih 45 minut. Do doma se ravno ogrejemo za vzpon na Jalovec. Dejan pa verjetno niti to ne.
Tone, kar se pa tiče tistih 20 plus let, jaz že sedaj razmišljam, da bom pač "višje" cilje počasi opustil in se spravil na nižje. Tako žal je.
12.12.2018
Primer prejsnje zime: Tolikokrat sem odsel iz Radovne na Triglav, da ko je spomladi sneg skopnel sem avtomatsko parkiral v Kurji vasi in se preobuval v gojzarje. Navadis se, je pa res da ko si starejsi si zelis blizje. Niti sam nisem tko mlad vecmežikanje
Drago, čez dvajset let se bova z električnim avtom pripeljala v Tamar, od tam pa z daljnogledom opazovala Jalovecjezik
miri
12.12.2018
...če bosta vedela,kje sta in kaj gledata.nasmeh
Nič bat, prideš za nama (mano).nasmeh