Jalovec
stankoju
12.8.2019
Ob 5:30 štartava v Planici in mimo Doma v Tamarju se podava na na Kristal-Jalovec, ob 10 sva na vrhu kjer ni bilo pretiranega obiska, kakšnih petnajst se nas je menjalo v uri ki sva jo preživela na vrhu.Gor mimo bivaka in čez Kotovo sedlo na vrh, spust čez Goličico in Jalovško škrbino nazaj v Tamar oziroma Planico.Na poti ni posebnosti, varovala v dobrem stanju in tudi sneg ni več nikjer ovira.
Jalovec1 Jalovec2 Jalovec3 Jalovec4 Jalovec5 Jalovec6 Jalovec7 Jalovec8 Jalovec9 Jalovec10 Jalovec11 Jalovec12
Grenaleva
13.8.2019
Kako lepo vreme sta ujela, v nedeljo pa vse v megli. Bravo
trdi
Včeraj na Jalovec iz Zadnje Trente gor čez Goličico dol mimo Špičke. Vzpon po steni Goličice je v drugem delu dejansko skoraj navpičen in varovan samo s klini. Stopi so sicer odlični in tudi klini so tam, kjer morajo biti, vendar pot odsvetujem tistim, ki imajo težave s prepadi in ki niso stoodstotno prepričani vaše, ker je vsak napačen korak ali zdrs usoden. Globok priklon vsem tistim, ki se spuščajo po tej poti.
13.8.2019
Po dolgem času sem se včeraj tudi jaz odpravil na Jalovec v letnih razmerah. Med dolgim pešačenjem med Planico in Tamarjem, me je ves čas dražilo razmišljanje, kako naši vrli zakonodajalci in predpisovalci skrbijo, da Jalovec še dolgo ne bo obrušen diamant. Le kdo se bo spravil nanj (s Tamarja)ko je dolga, široka, speglana cesta prepovedani sad. V vseh vodnikih in na tablicah piše, da je s Tamarja do vrha 6ur. V tem času bi prišla gor moja stara mama, če bi bila še živa. In še en udarec ležernosti; ker se ne toči šnopca, si v bajti postrežen šele po osmi uri.Pa ti ljudje res ne vidijo dlje, kot od svojega nosu....
Kot rečeno, že malce po sedmi, (ker je bife še zaprt) štartam otovorjen s proti sončno in proti dehidracijsko opremo v prijetno hladno jutro. Ljudi na poti skoraj ni, to se je videlo že na praznem parkingu v Planici. Ker sem imel tokrat hudo dober filing, se odločim, da ne grem po markirani poti na Kotovo sedlo, ampak jo ruknem desno šele tik pod ozebnikom. Naj povem, da se muka v strmem šodru lahko primerja le s petkovim borovjem na Križevnikvelik nasmeh Vsaka stvar enkrat mine, pa je tudi ta.nasmeh V senčni plezariji nad sedlom do vrha je bil spet pravi užitek. Naj omenim, da je že v začetnem delu na dveh mestih pot zelo rizična (odlomi, ki samo čakajo, da zgrmijo v dolino)in se bom do sanacije v bodoče raje držal zimskih pristopov. Zgoraj se je zvrstilo kar nekaj ljudi, kot je že opisal @stankoju, ne razumem pa posameznikov, ki so raje v vetru zmrzovali čisto na vrhu, namesto v popolnem brezvetrju tri korake nižje. Ob sestopu sem obiskal tudi neimenovan sosednji kristalček, ki se pne 25m nad stezico. Načrtno sem šel tudi do bivaka, saj me pot tu redko vodi (pa še pol sendviča sem imel za pojest)mežikanje
Po hladnem švepsu v Tamarju, sem med pešačenjem izdelal popoln načrt kako bi bilo, če bi imel jaz škarje in platno...
Jalovec Mojstrovke s parkinga v Planici1 Jalovec Kristal z Goličico in ozebnikom2 Jalovec Vroče bo. Zadaj Visoka peč in Ciprnik, desno Slemenova špica.3 Jalovec Sedaj pa desno, v strmo melišče.4 Jalovec Nad Kotovim sedlom. Mangart in desno Mali koritniški Mangart 23935 Jalovec Kotova in v Koncu špica, desno Strug6 Jalovec Enak pogled z vrha kristala. Sedaj tudi z venčkom Ponc v ozadju.7 Jalovec Greben Loške stene. Od zelenega Plešivca 2184, do  sive Oblice 22468 Jalovec Od Šit do Mojstrovk9 Jalovec Na obzorju Škrlatica, Rogljica in Dolkova špica.10 Jalovec Na obzorju Turn pod Razorjem, Razor, Stenar, Luknja peč in Rjavina. Pred njo Planja11 Jalovec Vrh Labrje 2326 (v grebenu lepošpičja)12 Jalovec Kotovo sedlo. Bivak je za tem balvanom.13 Jalovec Prestreljenik, Visoki Kanin, Vrh Krnice14 Jalovec Viš in Montaž15 Jalovec Bivak Tarvisio16 Jalovec Tudi na več kot pol nižjemu Mangartu (za obiskovalce) je lep obisk.17 Jalovec Vrh nad Peski, Batognica, Krn in Krnčica. Pred njo BG in Sravnik, nad njim Vel. lemež18 Jalovec Pelc nad Klonicami19 Jalovec Sonce je že višje in gore so že bolj obsijane.20 Jalovec Spredaj špica kristala, ki sem jo tudi obiskal21 Jalovec Rombon22 Jalovec Loška stena - Briceljk, Morež, Votli vrh...23 Jalovec Mala in Velika MP24 Jalovec Snega v grapi, omenjenega v prejšnjih postih, ni več.25 Jalovec Pogled na Jalovec z malega kristalčka.26 Jalovec Briceljk in Rombon27 Jalovec Rogljica in Dolkova špica, pred njo Prisank28 Jalovec Ponce, Strug in Vevnica29 Jalovec Bivak na Robu nad Zagačami30 Jalovec Pelci in Loška stena s poti proti Kotovemu sedlu.31 Jalovec Kotova špica32 Jalovec Prisank in Razor33 Jalovec Izpred bivaka...34 Jalovec ...na višini  1965m.35 Jalovec Ozebnik s Tamarja.36
panda
13.8.2019
Čestitke...…...zelo lepo ovekovečena panorama iz vseh strani. nasmeh
jaz
Trdi hvala za priklon! Lp
14.8.2019
@trdi, izgleda, da si naju s Stankom 'ujel' na šesti sliki.nasmeh
Hvala, @panda. Slike so žal bolj povprečne kvalitete, še posebno, če gora ni dovolj osončena.