Jalovec
17.12.2016
Ja redbull kr ulet k meni bova zjutraj v štal naredla pol pa šibava na Jalovc nasmeh Ampak mislim, da se bova zaplezala in bi kr naročil brezplačni heli pa še nafehtal jih bom, da me odpeljejo domov v Polhograjsko hribovje, mamo 5ha hrib, gol kot Blegoš. nasmeh
GregorC
Ljubitelj gora, spet si zamudil trenutek, ko bi bilo boljše da bi bil tiho. Bo pa spet uporabljena tipka delete ane.
17.12.2016
Ti raje krave fojtraj, ne pa tiste prave gorske ljubitelje. Čuden tič si ti, da samo čakaš na pripetljajezmeden
JusAvgustin
Aj 100 ur po?eek
17.12.2016
Dokler bo helikopter v Sloveniji brezplačen in pomoč gorskih reševalcev na ravni prostovoljstva se bodo take nesreče dogajale. Ja eni še vedno živijo v socializmu, kot je bilo včasih vse zastonj. Sedaj se helikopeter financira iz vseh nas davko plačevalcev. Ko bo sistem, kot ga ima Avstrija tud pri nas in bo vsak iz svoje zav.police uveljavljal reševanje bo zgodba drugačna. Takrat bo tudi gorska policija, seveda po reševanju presodla ali se krijejo stroški iz zavarovalne police ali stroške krije sam povzročitelj. Takrat pa z malomarnostjo (zaplezanjem, slaba oprema) ne bo heca, ko bo treba plačat minimalno 4000 evrov. 2500 erov je samo strošek letenja helkopterja, kje so še stroški osebja. Zdej pa ste vsi tak pametni in če bo tko šlo naprej bodo št.gorski reševalci izstopil iz tega sistema, kar pomeni da bo država prislijena it v Avstrijski sistem.
SamoK
O zaplezanju kot malomarnosti pa lahko govori samo ali zelo neizkušen človek ali pa bedak!
Jaz osebno pa tudi nimam nobenega problema s tem, če z davki prispevam k temu, da koga rešijo. Zaradi mene je lahko tudi malomaren in slabo opremljen.
pikpok
17.12.2016
To so spet osebna mnenja. Osebno mislim da bi res morali nekateri sami placat ko jih GRS resuje, to pa zato ker se konec koncev prostovoljci izpostavljajo pri teh akcijah. Osebno me jezi ko vidim ljudi ki pozimi rinejo v gore brez opreme, ali poleti brez primerne obutve. Isti primer bi lahko prenesli v doline in diskutirali ce je prav da 118 brezplacno "resuje" pijane ljudi (ceprav so v tem primeru zdravniki placani in ne riskirajo lastnega zivljenja). Ostaja pa dejstvo da ti plezalci niso bili ne neizkuseni, niti slabo opremljeni. Enostavno se je eden od njih poskodoval. In to se lahko zgodi komurkoki.
SamoK
Dokler se iz davkov plačuje zdravljenje srčnožilnih bolezni zaradi prenažiranja in neaktivnosti, ciroza jeter zaradi alkohola in rak zaradi kajenja, je reševanje planincev zanemarljivo.
GregorC
17.12.2016
Kaj pa če bi mal več hodil v hribe in malo manj filozofirali? Nesreče so žal sestavni del gorništva, ampak nekateri pri nas v vsaki vidite malomarnost in šlamparijo ne glede kako in zakaj je prišlo do nesreče. In zmeraj začnejo vrteti isto lajno o potrebi po zaračunavanju.
Prepričan sem, da če uvedemo plačljivo reševanje, da se bo močno povečalo število težjih poškodb in celo smrtnih žrtev, ker si marsikdo ne bo upal poklicati pomoči zaradi strahu pred stroški. Rajši bo sam iskal rešitev na silo in s tem povzročil še hujšo situacijo. Še zmeraj je ceneje, da reševalci v dolino prepeljejo nepoškodovano osebo, kot to isto osebo poškodovano, ker si ni upal pravočasno poklicati pomoči. Stroški zdravljenja v takem primeru nekajkrat presežejo stroške reševanja.
KUKI77
17.12.2016
Mislim, da bi morali dodati stavek in sliko ali dve.. za pravilno videnje razmer.
slavojka
pa dejte že nehat, forum je za trenutne razmere, ne pa za filozofiranje!
IgorZlodej
20.12.2016
Iz Tamarja v tako kopnih razmerah še nisem hodil. Ko pa se sneg prične, na desni gor gledano, kakih 15 min. za odcepom za Brkico, pa je povsem drugače. Sneg trd, mestoma pomrznjen, dereze lepo prijemajo. Podobno je tudi skozi ozebnik, s tem, da je ponekod še nekaj napihanca. Dol ni nič letelo. Od Jezerc naprej sem računal na lepe stopinje, pa jih v trdem snegu ni bilo, predhodniki so hodili nekoliko višje. Ker se mi "grapca" ni zdela dovolj zasnežena sem se držal markirane poti. Ves čas do grebena je šlo po 2-4 prednjih špicah derez. Greben krasno zasnežen, da redko kdaj tako v tem času. Ker sem dovolj pil, tisto pač kar ponavadi pijem, ni bilo nobenih krčev v mečih, le krasen razgled na vse strani. Kljub soncu, ki je ves čas grelo se sneg ni prav nič ojužil, če bi se, bi lahko imel velike težave, pa tudi vse skale globoko pod snegom so ostale na svojem mestu, tako, da je bil sestop na Jezerca povsem varen.

Senčen in temačen ozebnik me seveda ni preveč privabljal, ampak vzpon se zaključi, ko prideš v dolino, seveda tisto v kateri si začel.

Razmere dejanjsko niso lahke, potrebna je ustrezna psihofizična kondicija, za manj izkušene spremstvo alpinista ali gorskega vodnika.
Jalovec na poti v Tamar1 Jalovec v ozebniku2 Jalovec nad Jezerci pogled na V. ozebnik3 Jalovec lepo zasneženo do grebena4 Jalovec redko tako lepo zasneženo po grebenu5 Jalovec na vrhu6 Jalovec nazaj po grebenu7 Jalovec okoli 13.00 ure dol na Jezerca, nič ojuženo, ni ni dol letelo8 Jalovec nazaj v ozebnik9 Jalovec dokler je bil sneg, lepo, potem nekaj šodranja10 Jalovec Jalovec in V. Ozebnik ob povratku domov, posneto pod vasjo Strmec11
21.12.2016
Čestitke Igor !
Mark Avrelij
22.12.2016
Bravo Igor!
Si na poti morda videl kakšne palice; 3 pari?
IgorZlodej
23.12.2016
Ne nikjer nisem opazil palic, je bilo pa do Jezerc kar shojeno, naprej bistveno manj, oz. za vami nič.
Mihc007
26.12.2016
Vceraj smo bili na Jalovcu. Sneg se zacne sele na visini bivaka pod Kotovim sedlom, je trden, pomrznjen, le v Ozebniku ponekod "mokast". Vendar smo bili zgodnji. Kak je sneg kasneje pojma nimam.
Porocilo.
Jalovec1 Jalovec2 Jalovec3
mandela
31.12.2016
V sredo (28.12.2016) na Jalovcu ledeno in vetrovno...skratka čudovito mežikanje
Jalovec1 Jalovec2 Jalovec3 Jalovec4 Jalovec5 Jalovec6 Jalovec7 Jalovec8 Jalovec9 Jalovec10 Jalovec11 Jalovec12 Jalovec13 Jalovec14 Jalovec15 Jalovec16 Jalovec17 Jalovec18 Jalovec19 Jalovec20
Mihc007
31.12.2016
Cestitam, cudovite slike!
j.
11.1.2017
Danes pri minus 15 ali nekaj takega po ozebniku gor in dol, za Jalovec ni bilo časa. Sneg je trd, nad ozebnikom so na nekaj mestih kložice naphanega snega, nič hujšega. Letelo ni skoraj nič, le nekaj drobnih kamenčkov. Na sedelcu nad Jezerci je bilo presenetljivo sončno, toplo in mirno.

Problem je sestop od točke, kjer ni več snega, dalje. Že tako mezeči šodri so pocukrani s centimetrom snega, da vse leze in drsi. Skoraj na ravnem sem se nekajkrat komaj ujel... Zoprno! Ampak pojutrišnjem bo že drugače...

Aja, pa še nekaj v tem sibirskem obdobju: ob vrnitvi me je v avtu čakala - zmrznjena nafta..
Jalovec Jutro malo z zamudo, zaradi mraza...1 Jalovec Sneg je le od bivaka dalje...2 Jalovec Po markirani poti peljejo stopinje, kaminček je tako - tako....3 Jalovec Nedotaknjeni Veliki Ozebnik je Car!4 Jalovec Jalovčev ozebnik je ena velika mrzla luknja :)5 Jalovec Danes je 11. januar 2017, še dobra dva meseca je do konca zime, ki pa se niti ni prav začela.6
16.1.2017
...ko je bilo malce več snega...