Najvišji vrh Stojne je...

Ledenik

Slovenski vrh

Goteniški Snežnik

Krokar

Mestni vrh

Jalovec
simonerjavec
27.1.2017
Snega ni veliko, vendar več kot prejšnji teden v Karavankah, zato sem se odločil it pogledat.
Dostop klasičen - po tekaški progi do koče, potem čez gozd in naprej po melišču - čim prideš iz gozda, se začne minsko polje. V srednjem delu je v dokaj spihano, zato sem gor grede šel tam peš, pa potem naprej na smučeh. Pod ozebnikom nekaj uležanega pršiča, večinoma pa je sneg kložast, nekje tudi skorjast.

Čez ozebnik bi se mogoče dalo it s srenači, jaz sem šel peš. Izhod je leden in posut z minami, do zameta zgoraj je trdo in ponekod ledeno.

Smučarija pa taka ... zgoraj boj za preživetje, osrednji del zapihan, ampak veliko boljši od vsega ostalega tako, da je ok. nasmeh spodnji del spet trd. Po melišču je za pazit, nikar bit preveč sproščeni, ker te hitro lahko zapne.

Če je nujno, se da kaj posmučat, ampak bi priporočal "šodr" smuči, oziroma, naslednjo pošiljko snega.

več pa na blogu:
Jalovec1 Jalovec2
28.01.17
Do sredine ozebnika so bile razmere mehke. Od tukaj naprej pa trdo. Odjuge ni bilo nobene. Povzpela sva se skozi kamin v katerem je bilo ravno dovolj ledu za vzpon. Po strehi na greben in na vrh. Povratek po normalni varijanti, ki je prav tako trda. Južni sosedje in dva naša so malo nad Jezerci obrnili. Obiskala sva še Veliki Ozebnik in še eno od zanimiv grap. Bil je lep krasen dan.
Na koncu pa lahko še enkrat dodam, da tukaj ne gre za lahek vzpon. Ce je komu vzpon na Triglav v sedanjih razmerah težak potem naj niti ne pomisli na Jalovec.
Poročilo:
Jalovec1 Jalovec2 Jalovec3 Jalovec zaledeneli kamin4 Jalovec po strehi 5 Jalovec greben6 Jalovec Jalovec7 Jalovec Veliki Ozebnik8 Jalovec vzpon nanj9 Jalovec pogled iz njega (2480m) proti Jalovcu10 Jalovec Veselje otrok11
mihajlovich112
Dejan, carsko! Čestitam! nasmeh
janez.novak
Dejan, kako vse to sfolgaš, pa še tako od daleč sem moraš pripeljat - delaš težke ture pa še zahtevne.
BT88
29.1.2017
Ja fantje so pripravljeni kot je za take podvige treba bit mladi in dobri ni kaj.Kapo dol.Pa sreecen korak vama zelim ker ga ziher rabita.velik nasmeh
sonny4
22.2.2017
20.2. sem šel skozi Ozebnik proti vrhu Jalovca. Pred vrhom sem se zaradi slabega vremena obrnil. Sneg je bil mehak, vendar shojen. Sam sicer iz vrha Ozebnika nisem šel skozi kamin, ampak sem sledil letni poti.
Jalovec1 Jalovec2 Jalovec3 Jalovec4
22.2.2017
Snega pa skoraj nič novega,, je odpihnilo

Srečno
IgorZlodej
22.2.2017
Snega bo v naslednjih dneh več.
Sicer pa 20.2 sploh ni bilo slabo vreme, z Mangrta je Jalovec prav lepo zgledal. Od kraja pod tisto jeklenico pa je do vrha še kar lep kos poti.
sonny4
22.2.2017
@IgorZlodej Res je bilo vecji del dneva krasno vreme, okoli 14h pa so vrh zaceli prekrivati oblaki. Ko sem iz Ozebnika gledal nazaj, sem bil kar vesel, da sem se obrnil.
j.
9.3.2017
Včeraj je bilo v ozebniku in po tem najbrž na Jalovcu kar nekaj turnih smučarjev in en pešak. Sneg je do konca gozda trd in predelan, od tam dalje pa prekrit z novim snegom, ki ga je ob gozdni meji le nekaj centimetrov, višje pa mogoče 20 ali 30 cm.

V ožini pod Šitami je pretežno kložast, a s smučmi vzpon ni problem. Podobno je v ozebniku, večino smo ga prehodili na smučeh, zadnjo strmino pa peš in se ni pretirano prediralo, medtem ko se je pešaku zlasti v spodnjem delu udiralo, enkrat ali dvakrat krepko čez pas. Že pri spustu sem srečal enega turnega smučarja, ki je ves ozebnik (torej tudi strmi del) prehodil na smučeh.

Zimski kaminček je praktično brez snega. Kakšnih štiri ali pet jih je pustilo smuči na grebenčku nad Jezerci in so nadaljevali proti vrhu Jalovca, prav tako štirje nemško govoreči, ki pa so se v spodnji prečnici nekako zataknili in so se vrnili.

Smuka navzdol je bila predvsem mešanica klož in naphanega snega, a se dalo kar v redu peljati. Od ožine pod Šitami navzdol pa je bila vožnja po sicer skromnih 20 cm celca na trdo podlago pravo veselje. Brez težav se je dalo pripeljati do parkirišča pri rampi v Planici.

Nebo je bilo brez oblačka, enkratno.
Jalovec V Tamarju se je iz dimnika doma prijazno kadilo.1 Jalovec Nov sneg se začne nad gozdno mejo.2 Jalovec Vidni so sledovi plazu južnega snega, prekriti z novo snežno odejo.3 Jalovec Tamar, zaenkrat še v senci.4 Jalovec Markantna skala ob vhodu v ozebnik.5 Jalovec Nedotaknjeno Kotovo sedlo s Kotovo špico.6 Jalovec Pešak kljub turnim sledem ni imel lahkega dela.7 Jalovec Že rahlo utrujena markacija vztrajno kaže vstop v ozebnik.8 Jalovec Turni smučarji v ozebniku.9 Jalovec Cik-caki od turnih smučarjev in ena sled od pešaka.10 Jalovec Nebo brez oblačka.11 Jalovec Proti sedelcu nad Jezerci.12 Jalovec Nemško govoreči pohodniki so se zataknili v prečnici in se vrnili, kakih štiri ali pet jih je šlo na vrh.13 Jalovec Za mene najlepši: Veliki Ozebnik s kuliso, primerno njegovi lepoti.14 Jalovec Nazaj proti mrzlemu ozebniku.15 Jalovec Starejši gospod je cel ozebnik prehodil na smučeh. 16 Jalovec V Tamar se vrnem zgodaj popoldan.17
Samo_K
17.3.2017
Včeraj na vrhu Jalovca.
Štart ob 4h iz Planice. Pot do Tamarja ob taki uri ledena. Vendar se da pridet pri krajeh brez derez. Naprej na melišču in proti ozebniku se je rahlo udiralo. V najožjem delu so stopnjice lepo narejene in ni velikih težav. Na vrh Jalovca sva se odpravila kar direktno skozi kamin. Ostalo je še zelo malo ledu, vendar je super trd, stabilen. V eni roki cepin v drugi pa kar z roko za skale. Naprej po strehi do vrha. Na vrhu je pihalo, vendar ravno prav, saj je že krepko pripekalo in to ob 9h zjutraj. Nazaj po normalni varjanti. Talilo se je zato sva imela malo težav pri sestopu, sploh v najbolj strmem delu. Tako hitro se je talilo, da sva misel na veliki ozebnik opustila, ker gazit pa res nisva mislila + še nevarno je ob taki odjugi. Expresen spust proti Tamarju. Sneg zelo mehak. V najožjem delu so kamni padali ob 10h zjutraj ko po tekočem traku. V Tamarju na kavi ob 10:30.
Sicer krasen dan, ampak vsem priporočam zelo zelo zgoden odhod! v naj ožjem delu si ne predstavljam kako je po 12uri. Predvidevam da NEVARNO! Če bi še enkrat šla, bi defenitivno uro ali dve prej.

Jalovec Proti vrhu ozebnika1 Jalovec Stopnije so2 Jalovec Pogled proti Očaku3 Jalovec Pogled na Zimsko in Letno pot.4 Jalovec Kamin5 Jalovec Na vrhu Jalovca6 Jalovec Pogled nazaj na greben7 Jalovec Savna8 Jalovec Pogled iz Tamarja proti Jalovcu9
PFranci
24.3.2017
Iz Planice peš po cesti do koče v Tamarju,potem pa naprej s smučmi na nogah.Sneg je bil pomrznjen,z višino pa je bilo vse bolj mehko.
Do pod ozebnik smo bili na smučeh,nato pa dereze in proti vrhu.Cveto je na smučeh vztrajal daleč v ozebnik.
Včeraj je zapadlo nekaj novega snega,ki je popolnoma speglal podlago.
Na vrh smo šli po letni poti,kajti zimska je spodaj kopna.Razmere so bile kljub toplemu vremenu dobre.
Smučanje skozi ozebnik pa en sam užitek,nižje malo slabše zaradi mehkega snega,v spodnjem delu pa spet lepo predelan sneg in hitro smo bili pri zasluženem pivu v Tamarju.
Do Planice smo potem izkoristili vse flike snega,ledu,vode,listja in makadama.
Prvo serijo poletov smo pogledali v Planici,Drugo pa ob analizi krasnega dne pri Danici na Dovjem.
Jalovec1 Jalovec2 Jalovec3 Jalovec4 Jalovec5 Jalovec6 Jalovec7 Jalovec8 Jalovec9 Jalovec10 Jalovec11 Jalovec12 Jalovec13 Jalovec14 Jalovec15 Jalovec16 Jalovec17 Jalovec18 Jalovec19 Jalovec20 Jalovec21 Jalovec22 Jalovec23 Jalovec24 Jalovec25 Jalovec26 Jalovec27 Jalovec28 Jalovec29 Jalovec30 Jalovec31 Jalovec32 Jalovec33 Jalovec34 Jalovec35 Jalovec36 Jalovec37 Jalovec38 Jalovec39
rerze11
31.3.2017
V sredo 29. marca, se prav počasi odpravim v nov dan. Za večino bo to še ena navadna delovna sreda, sam pa upam, na še en čudovit dan in dobro turno smuko. Cilj, ki si ga zastavim, je kar zahteven in bo od mene terjal napor, predvsem pa veliko previdnost.

Celotna tura pa je predstavljena na povezavi, v besedi in sliki...29 fotografij

Lep pozdrav, Rok

Jalovec Jutro v ozebniku1 Jalovec Ozebnik2 Jalovec Pod vrhom Jalovca3
darinka4
1.7.2017
Strma nad mano dviguje se stena. Iz brezna globokega do visokih nebes. Ne morem skriti želje plamena, da ne bi mogla splezati čez. To pesem mi je danes napisal oskrbnikFux, kot ga kličejo na Špički.Včeraj popoldne sem šla gor. Kot prva prespala na Špički, ker je odprl kočo en dan prej.Prijazen oskrbnik. Zjutraj pa sem šla na vrh Jalovca.Ponoči je vrh pobelilo. Eno snežišče je še pred vstopom v steno. Nisem potrebovala zimske opreme.
Jalovec zavetišče odpira vrata1 Jalovec pogled naokoli2 Jalovec sonček j3 Jalovec zjutraj  še lepo vreme4 Jalovec razgledi, kolikor jih je sploh bilo5 Jalovec pogled v globino6 Jalovec nekaj šudra na poti , je bilo treba popazit7 Jalovec lepe so8 Jalovec razpotje9 Jalovec možic in jaz10 Jalovec oblaki, zjutraj ob štirih je bilo zvezdnato nebo11 Jalovec niti ni bilo hladno,  na vrhu12 Jalovec vse čisto in urejeno13 Jalovec slovo prav lepo je bilo14 Jalovec še pogled proti Špičku , ko odhajam v dolino15
A.D.K.
9.7.2017
8.7.2017 - Planica-Kotovo sedlo-Jalovec in nazaj. Vmes pa še izlet do slapu v Loški Koritnici. velik nasmeh

Pot normalno prehodna. Malo pod vrhom je sicer potrebno prečiti nekaj snega (cca 10 korakov) ampak ni nobenih težav. Jeklenice so pa tudi ne dolgo nazaj obnovili.

Jeklenice na poti v/iz Loške Koritnice proti Kotovemu sedlu pa so v bolj klavrnem stanju, ampak kljub temu je pot normalno prehodna.

Jalovec Tamar z Jalovcem1 Jalovec Na vrhu...pogled proti Triglavu2 Jalovec Na vrhu...pogled proti Tamarju/Planici3 Jalovec Pogled z vrh na Mangart4 Jalovec Mangart in ITA hribi v ozdju5 Jalovec Loška Koritnica6 Jalovec Jeklenice pred kratkim lepo obnovljene7 Jalovec Loška Koritnica in Log pod Mangrtom8 Jalovec Tamar/Planica9 Jalovec Siva pot vodi me.... :)10
Lunatixz
17.7.2017
V soboto, 15.7. so bile razmere na Jalovcu v zgodnjih jutranjih urah odlične. Kasneje (po 10. uri) se je že pooblačilo (vrh je bil morda vseeno v soncu).

Bi mi lahko nekdo pomagal pri poimenovanju vrhov na 8. sliki? Predvsem tiste med Škrlatico in Triglavom.. Razor, Prisank, ..? Hvala!
mikipi
Lunatixz
Uf, odlično! Najlepša hvala za ta link nasmeh
17.7.2017
@luna, na strani 17 si lahko ogledaš moje poročilo z opisom slik. Drugače pa si sledijo: Škrlatica,Rogljica, Dolkova špica, pod njo Prisank z Zvonikoma, Gubno, Turn pod Razorjem, Razor, Rjavina, pod njo Planja, Rž, Kredarica in Triglav.
bagi
18.7.2017
Pot čez Jalovško škrbino še vedno zahteva cepin. Ob zaključku varovane poti v stranski grapi ozebnika je namreč potrebno prečiti trd, kompakten sneg, ki bo ostal še dolgo, dolgo. Morebitni zdrs pomeni boleč zaključek v eni od globokih krajnjih poči, če ne še kaj drugega.

Jalovec Dolinske meglice1 Jalovec Prvi sončni žarki2 Jalovec Jutro se prebuja3 Jalovec Kotova špica4 Jalovec Jalovec v jutranjem soncu5 Jalovec Razpotje na Kotovem sedlu6 Jalovec Vzpon7 Jalovec Na vrhu8 Jalovec Sestop proti Jalovški škrbini9 Jalovec Sneg je trd in kompakten. Cepin odlično drži10 Jalovec Morebitni zdrs se konča v metrskih krajnjih počeh, čeprav se to na fotki slabo vidi11 Jalovec Po nevihti s sodro12 Jalovec Tamar13