Najvišji vrh Stojne je...

Ledenik

Slovenski vrh

Goteniški Snežnik

Krokar

Mestni vrh

Jalovec
peter2
18.7.2017
Tudi midva sva se včeraj odločila za ponoven obisk Jalovca, tokrat s strani Kotovega sedla.
Pogledi, ki vlečejo proti Jalovcu s poti na Kotovo sedlo so res nekaj posebnega.
Na vrhu sva se odločala za sestop v Jalovško škrbino, a so naju opozorili da je v škrbini še kar precej zbitega snega in da je nujen vsaj cepin, katerega pa nisva imela. Prijazna planinka nama je predlagala naj se skupaj vrnemo proti zavetišču pod Špičkom in potem na Vršič, in da naju od tam odpelje na najino izhodišče v Planici. Seveda sva ponudbo hvaležno sprejela in Alenki se še enkrat zahvaljujeva za prijetno druženje in prevoz.
Dan brez oblačka. Noro lepo!

Jalovec Jalovec s poti na Kotovo sedlo1
Todi
22.7.2017
Danes sva se pa s Sebom, potepala nad Tamarjem. Šla sva na Jalovec čez Kotovo sedlo, spotoma sva se ustavila še pri bivaku, ki pa ke sameval. Počakava sonči vzhod in pot pod noge na vrh. Na grebenu sedla je dobro pihalo, ki ni popustilo niti do vrha. Sicer pa vreme čisto primerno za hojo, malo sonca malo meglic, ... Prden sva se odpravila dol, že srečava prvega pohodnika, kateri pa bo sestop naredil čez škrbino, nato še nekaj pohodnikov, tako da je bil danes kar oblegan vrh, da ne pozabim še z Mukico poklepetamo in v dolino.
Jalovec Zacneva1 Jalovec Ta se pa vleče do Tamarja2 Jalovec Še čisto malo3 Jalovec Nekaj oblacnosti, tudi kaplje dezja sva imela4 Jalovec Na vzhod sva prišla5 Jalovec Sameva6 Jalovec Evoga7 Jalovec Tja8 Jalovec9 Jalovec10 Jalovec Razpotje11 Jalovec Mi212 Jalovec13 Jalovec Loška Koritnica14 Jalovec15 Jalovec16 Jalovec17 Jalovec Pa smo18 Jalovec19 Jalovec20 Jalovec js21 Jalovec22 Jalovec Pa pojdiva dol23 Jalovec24 Jalovec Utrinek25 Jalovec26 Jalovec Snežne razmere27 Jalovec Vibram28 Jalovec Še pogled nazaj29 Jalovec Pa proti cilju30 Jalovec Tamar31 Jalovec Pa smo32
mukica
22.7.2017
Kot je že Todi opisal ...vsakega pomalo in dan na Jalovcu popolen...Lepo vaju je bilo srečati in poklepetatinasmeh
Jalovec jutro nad Tamarjem1 Jalovec pogled proti dolini2 Jalovec Kristal3 Jalovec ravno iz poti mimo Kotovega sedla je najlepši....4 Jalovec bivak5 Jalovec razgledi6 Jalovec še kar nekaj poti je pred nama7 Jalovec kako razigrana in spretna sta...8 Jalovec v steni Jalovca9 Jalovec pogled proti dolini10 Jalovec tukaj pa Todi in Seba...prijata že z vrha...11 Jalovec Jalovec 2645m12 Jalovec ppozneje se je vetro pridružila še megla13 Jalovec utinrk...14 Jalovec zaslužena pijača...15
Todi
23.7.2017
Še video https://youtu.be/wzq8rUOA0-Y
@mukica pa še kdaj
Jalovec1 Jalovec2
janez.novak
31.7.2017
Danes na Jalovec - vzpon iz Trente preko Jalovške škrbine in Goličice, sestop po pobočju Velikega Ozebnika mimo Zavetišča pod Špičkom. Vreme brez oblačka, le kar konkretno vroče, tako da za naslednje dni priporočam začetek hoje še v temi.
Jalovec Jalovška škrbina1 Jalovec Mangart2 Jalovec Jalovčev ozebnik3 Jalovec Loški žleb4 Jalovec Veliki ozebnik5
nejckov
1.8.2017
Včeraj sem šel Tamar - Jalovec (preko Jalovške škrbine), sneg je še takoj po odcepu za Jalovško šrbino in Kotovo sedlo (po melišču), vendar se ga da z malo iznadljivosti obhodit
Jalovec Sneg na poti1
jvali
15.8.2017
V nedeljo, 13.8. smo se od doma v Tamarju (kamor smo prispeli v soboto zvečer iz Planice) povzpeli preko Kotovega sedla na to mogočno in edinstveno goro. Vreme je bilo idealno, razgledi fantastični, kičasto lepi. Spust smo opravili do Zavetišča pod Špičkom, kjer smo prespali, in drugo jutro sestopali proti Vršič-Slemenova špica-Črne vode-Tamar-Planica. Potrebno je opozoriti, da je spust z Jalovca proti Špičku res slabo označen, potrebno je spremljati markacije za vzpon, navzdol so blede in slabo vidne. V megli zna biti res nevarno in pot lahko hitro zgrešiš. Sicer pa se mi je uresničila več let stara želja-doživeti, doseči goro, ki velja za podobo idealne, kraljeve gore.
Jalovec Pot je lepo varovana, na novo, in ponuja res fantastične poglede tja na italijansko stran.1 Jalovec Res ima ostro odrezane stene. Drži, da spominja na kristal2 Jalovec Ekipa Kerlcev.3 Jalovec Ponorama. Nebeški razgledi. 4 Jalovec Mi2.5 Jalovec Pri Zavetišču pod Špičkom. 6 Jalovec Dobro jutro, sonce!7 Jalovec Dober dan, življenje!8 Jalovec Drugi dan Jalovec ni ponujal nedeljskega, prazničnega pogleda. Lep pa je tudi v megli.9 Jalovec Nedeljsko jutro v Tamarju. In pogled na kralja. 10
bos
16.8.2017
Vsake zgodbe je enkrat konecnasmeh in tako je tudi naš desetlenik končal svojo SPPjezik.
V ponedeljek sva v pretežno oblačnem, a idealnem vremenu za hojo šla iz Zadnje Trente do Zavetišča pod Špičkom, kjer sva prespala na prepolnih skupnih ležiščih. Čeprav je zavetišče res majhno, pa oskrbnik in njegova pomočnica res lepo poskrbita za vse pohodnike.
Včeraj pa prekrasen dan za vzpon na kralja gora in za konec najine skupne poti po Slovenski planinski poti.
Jalovec še po zadnja dva žiga sva šla1 Jalovec sva najprej skupaj s Kugyem pogledala proti skritemu Jalovcu2 Jalovec Bavški Grintavec pa mogoče drugo leto3 Jalovec je časovnica kar držala4 Jalovec pogled s poti na brezpotni greben Plešivec, Trentski Pelc in Srebrnjak5 Jalovec razgled iz sobe6 Jalovec Zavetišče pod Špičkom moja predzadnja točka na SPP7 Jalovec jutranji pogled proti Prisojniku, Razorju, Triglavu in Kanjavcu8 Jalovec jutranja paša9 Jalovec ob poti proti vrhu10 Jalovec ko sonce posveti na Pelc in Zavetišče pod Špičkom11 Jalovec pot na Jalovec12 Jalovec tam zadaj je vrh13 Jalovec na vrhu z Mangartom v ozadju14 Jalovec pa tja proti Kaninu in Zahodnim Julijcem15 Jalovec Montaževa in Viševa skupina16 Jalovec Rombon in Jerebica ter zadaj Kanin17 Jalovec pogled preko Pelcev in Bavškega Grintavca do Krna18 Jalovec proti Očaku, tam pod meglico pa imava avto19 Jalovec tako veselo pa je bilo na Mangartu20 Jalovec še sveži spomini na Razor21 Jalovec še malo pa bova nazaj pri zavetišču22 Jalovec res je tako23 Jalovec zagotovo se še vrnemo24 Jalovec pa je prehojena enka ter njeni vrhovi v ozadju Prisojnik, Razor, Triglav25
mirank
16.8.2017
Ni kaj, čestitke mladeniču!
1.10.2017
Danes se poskušal iz Kotovega sedla povzpeti na Jalovec. Iz Tamarja je pot čista, kje pa sem kaka zaplata snega. V zgornjem delu poti pa je še kar nekaj snega.
Ful pihal leden veter na sedlu, tako da sem se obrnil.
Jalovec Zarana na pot1 Jalovec Že visoko nad Tamarjem je megla ostala pod menoj2 Jalovec3 Jalovec Pogled na mogočno goro4 Jalovec Bivak je sameval5 Jalovec Oblaki so se hitro ovijali okrog vrha 6 Jalovec7 Jalovec Zaplate snega8 Jalovec Pogled v dolino Koritnice9 Jalovec Kotovo sedlo10 Jalovec Vihar na v vršnjem delu gore11 Jalovec Panorama12 Jalovec Megla13 Jalovec Vsem znana dolina Tamarja14 Jalovec Panorama15 Jalovec Jesenske barve16 Jalovec17 Jalovec Razkošje barv18 Jalovec Današnji pogled še z druge strani19
Kje je pa ferata?
Drugače je pa pot z Kotovega sedla kar pobeljena
Jalovec1
Janez Seliškar
2.10.2017
V vednost in ravnanje glede kategorizacije poti:

2.10.2017
Janez, verjetno se lepše sliši, če greš po ferrati, kot po zelo zahtevni planinski poti.zavijanje z očmi
Slovensko poimenovanje gre težko z jezika marsikje, ne samo v gorah. Bo treba naslednji mesec pred obiskom gora prižgati svečko na kakšnem grobu tistim, ki so se borili za slovenske besede, ki jih sedaj tako zlahka zavržemo.
2.10.2017
Le kaj bi šele potem rekel za Gonžarjevo peč
Trojni XXL feratazavijanje z očmi
A.D.K.
2.10.2017
...kako smo spet brihtni...
Dr.ejči
"Začnimo z osnovami, kaj so to ferate?
To so z jeklenicami zavarovane plezalne smeri ali poti v gorah oziroma v stenah."

"Po prvi svetovni vojni so ferate začela graditi razna planinska društva. V Sloveniji so se gradile pod okriljem Slovenskega planinskega društva. Omogočajo bolj množičen obisk gora, saj so strmejša in izpostavljena mesta zavarovana in so tako vrhovi dostopnejši."

...se pa strinjam z Dragom, da je to le "neljuba" krajšava za zahtevno zavarovano planinsko pot.
2.10.2017
Malo me je zmotla prepotentnost nekaterih na tem forumu. Človek v dobri veri čimprej posreduje informacije o poti še isti dan ostalim, ki jih mogoče stanje na poti zelo zanima. Pa dobi v zahvalo kup presežkov mnenj o nepomembnih poimenovanjih zelo zahtevnih planinskih poti ali zavarovanih plezalnih poti ali ferat.

Planinska zveza Slovenije je definirala in opredelila izrazoslovje po različnih Avtorjih (Mašera, Hüsler, Fleischmann), že davno preden je nastal ta nam tako ljubi portal hribi.net in sicer pred letom 2006.

Za vse nadobudne bralce priporočam, da vzamejo v roke knjigo: Varneje po feratah in vodnik po Dolomitskih feratah (PZS) iz leta 2002.
Drugo zanimivo branje, ki ga priporočam pa je Vodnik po Karnijskih feratah (PZS) iz leta 2011.

Mimogrede v Italjanščini se ferata piše kot ferrata...

2.10.2017
Marko, ni treba spreminjati svojih objav, kajti potem vsa debata naprej zgleda brezvezna.mežikanje
Nič hudega, če si zavarovani poti rekel ferata, je pa res , da se vedno najde nekdo, ki pač pametuje.zavijanje z očmi
Ti kar objavljaj naprej....nasmeh
Dr.ejči
2.10.2017
Tako je, Dolfi...Marko, zdi se mi, da smo vsi, no vsaj zase lahko trdim, komentirali tebi v prid in ne "teletu"...srečno še naprej...na ferati ali pa na zavarovani poti...