seznam forumov / Slovenija / Julijske Alpe / Škrnatarica 2448 m
 Škrnatarica 2448 m
12.8.2014 - Edina
Sem se odločila odpreti nov naslov, ker tale martuljška gora nikjer ne nastopa v glavni vlogi, vedno le v povezavi s sosednjima Kukovo špico in Dovškim križem, oziroma z nekoliko iz glavnega grebena pomaknjeno Tičarico. Od kombinacije poti s sosedami je seveda v veliki meri odvisna smer pristopa in sestopa, midva z Janezom sva v soboto izbrala enega "nekoliko po svoje."

Začela sva v Poldovem rovtu in se do krnice Med plazmi in prečnega prehoda v desno povzpela po tukaj večkrat opisani smeri pristopa. Onstran izpostavljenega prečenja v desno pa nisva nadaljevala čez grapo na travnike pod Tičarico, temveč naravnost po strmih travah in manjši stranski grapici na zgornje travnike kamor pripeljejo tudi prehodi iz smeri Tičarice pod skalnatim grebenom Peščenka. Nadaljevanje do glavnega grebena po visokogorskih travah in grušču je bilo od tod dalje lepo vidno, strmo, razgledno in pod grebenom zelo cvetoče. Sledil je še neroden in zahteven prag s škrbine na vrh in veselje na vrhu, ko napetost končno popustinasmeh.

Vračala sva se v smeri proti Tičarici do "poti" pod Peščenkom, ki vodi s Tičarice proti sedlu Gulce, sestopila na snežišče in oddričala do običajne potke s Kukove špice. Od tod dalje je šlo uživaško po obsežnih meliščih do stika s potjo PP, po njej v desno, zapustila pa sva jo nekoliko pred travnato dolino, kjer sva zjutraj zavila navzgor in se skozi lep gozd spustila v Vrata.

Nekaj slikc s poti tukaj, več pa na

Srečno na potkah in tam, kjer jih sploh ni.
Škrnatarica 2448 m Travnato počivališče pred zahtevnim prečenjem1
Škrnatarica 2448 m Še posnetek najine variante pristopa in sestopa14
Filip_Culjak
14.1.2020
V ponedeljek, 6.1.2020. smo se zapeljali iz Zagreba do manjšeg parkirišča ob izteku plaza Črlovca v dolini Vrata i se povzpeli na Škrnatarico čez Vzhodno grapo. Razmere super, sneg v grapi odličen.
Škrnatarica 2448 m Štart okrog sedmih ur, hitro sva dobivala višince po lepo shojeni stezici skozi gozd1
Škrnatarica 2448 m Pogled proti Škrnatarici in Kukovi Špici ter Gulcam med njimi2
Škrnatarica 2448 m Triglav dominira z druge stran doline Vrata3
Škrnatarica 2448 m Prečenje plazovite grape 4
Škrnatarica 2448 m Ugodna hoja se tu konča, sedaj gre strmo navzgor in smo obsijani z močnim soncem5
Škrnatarica 2448 m Krajši strmi skokec6
Škrnatarica 2448 m Lepa krnica Gulce in Stol ter KSA zadaj7
Škrnatarica 2448 m Tud v to grapo greva8
Škrnatarica 2448 m Grapa ni pretirano zahtevna, napredujemo kar hitro9
Škrnatarica 2448 m Lepe stopinke smo nadelali10
Škrnatarica 2448 m Izhod iz grape11
Škrnatarica 2448 m Do vrha nas čaka še najtežji del, 5 metarski strmi skalni skokec12
Škrnatarica 2448 m Preplezamo ga uz pomoč vrvi13
Škrnatarica 2448 m In smo na vrhu. Brezveterje, toplota in uživaški razgledi. Kaj več si možeš poželeti? 14