Kredarica
A.D.K.
28.4.2017
Iz twitter-ja meteo.si @meteoSI:

"Snežna odeja na Kredarici se je v zadnjih dneh odebelila za meter in pol in sedaj presega 3 m."
1.5.2017
Krma - Kredarica

Mirni potep v pravo zimsko idilo, ki se začne na Ulcah. Kalvarija je res čudovito zalita, razmere zelo dobre, trdo v dopoldanskih urah.
Po letni Kalvariji speljane variante pod Snežno konto odlična gaz navzgor, sestop direktno po Žlebu in risanje neokrnjenega snega.
Na poti videnih več svizcev kot ljudi, le ti že veselo raziskujejo pomladni kopni svet okoli Prgarce nasmeh
Vreme rado preseneti, ni vedno tako sivo in megleno kot na kameri... mežikanje

Kredarica1 Kredarica2 Kredarica3 Kredarica4 Kredarica5 Kredarica6
PFranci
11.5.2017
Včeraj razmere bolj zimske kot celo zimo.Že v Zg.Krmi je bilo pribl.10cm novega snega,nad 2000m pa se začne stara podlaga in do vrha se je precej prediralo.Spotoma sem zavil še v jamo za fotografiranje,potem pa na Kredarico.

Pri sestopu se je močno udiralo,nižje pa je novi sneg že skopnel.nasmeh
Kredarica Zg.Krma1 Kredarica2 Kredarica Tu me pozdravi sonce3 Kredarica4 Kredarica Gaženje5 Kredarica6 Kredarica Bolj zimsko kot celotno zimo7 Kredarica Vhod v jamo8 Kredarica Zgornja dvorana9 Kredarica Melišče z ledenimi možici10 Kredarica11 Kredarica Jamski Triglav12 Kredarica Ledeni slap13 Kredarica Zapisane precej zgodovine14 Kredarica Igra svetlobe15 Kredarica16 Kredarica17 Kredarica18 Kredarica19 Kredarica20 Kredarica Proti izhodu21 Kredarica22 Kredarica23 Kredarica24 Kredarica25 Kredarica26 Kredarica27 Kredarica Krma pod meglenim pokrovom28 Kredarica Pogled nazaj29
j.
11.5.2017
Danes pa taka megla, da so še ptiči hodili peš nasmeh
Kredarica1
22.5.2017
Krma - Kredarica

Krasen odklop iz nižinske norosti v spokojne višavske radosti. Sneg izjemno hitro kopni, Triglav se je otresel snega s plazovi, žuborijo le še z njega slapovi.
V kratkih rokavih mirnega martinčkanja na soncu prekine občasno brenčanje muh...pomladno/poletna sezona se začenja tudi nad 2500m mežikanje

Pa tako lep dan je bil... cool

Kredarica Poslednjii zimski pridih....1 Kredarica2 Kredarica Trojček modrih...encijanov :)3
23.5.2017
Anja iz druge slike je vidna začetna špura. Se je to kakšna kepa dol skotalila ali je gaz? Preveč visokoeek
Maemi
Gaz je tako speljana nasmeh
23.5.2017
nevarna zadeva v prihodnjih dneh
"Nevarna zadeva" je, če greš v tem spodnjem delu preblizu leve stene, ker lahko padeš skozi kakšno razpoko. Spodaj se namreč sneg tali in je prepadno.
PFranci
29.5.2017
Po poti iz Krme je nad Kalvarijo sneg močno pobralo,tako da se gre le čez par snežišč,pa še tem se da ponekod po potrebi izogniti.nasmeh
Kredarica1 Kredarica2 Kredarica3 Kredarica4 Kredarica5 Kredarica6 Kredarica7 Kredarica8 Kredarica9 Kredarica10 Kredarica11 Kredarica12 Kredarica13 Kredarica14 Kredarica15 Kredarica16 Kredarica17 Kredarica18 Kredarica19 Kredarica20 Kredarica21 Kredarica22 Kredarica23 Kredarica24 Kredarica25