Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
Še niste registrirani? Registracija.
Ste pozabili geslo?
Anketa
Kje se nahaja Nagnoj (1193 m)?
Glasuj

Na Triglav?

Natisni
Enka2. 08. 2017 13:50:13
Pa sta Čez Prag in Tominškova priporočljivi za nekoga, ki "nima dosti izkušenj s hribi"?
(+2)všeč
Janez Seliškar2. 08. 2017 14:00:51
Ne, potrebno je imeti ustrezno tehnično opremo in jo znati tudi uporabljati. Na obeh poteh, kot tudi od Triglavskega doma na Kredarici do vrha Triglava.
(+2)všeč
jvali2. 08. 2017 14:53:37
Se strinjam, za prvič je potrebno izbrati "lažji" pristop (npr. s Pokljuke), kar je sicer časovno tudi dolgo, ni pa tehnično zahtevno, kot sta Tominškova in Prag. Potrebno je imeti kondicijo, uhojene noge, zdržati napor, smiselno je tudi prenočiti. Kot pravi Janez, vzpon s Kredarice je sama jeklenica, klini, vzponi, višina...za nekoga, ki tega ni vajen, je lahko stresno, glavo je potrebno imeti ves čas maksimalno osredotočeno na gibanje. Sploh ker je v tem času gneča, tudi med tednom (včeraj, npr). Sama sem sicer samo prvikrat šla za dva dni, gor čez Prag, in dol na Pokljuko, potem pa enodnevne ture (Tominšek-Prag, Plemenice-Prag, Tominšek-Tominšek), a sem vajena gora in res dolgih tur. Za začetnika to NI. Zelo priporočljivo je imeti spremljevalca, ki ima izkušnje s Triglavom. Glede opreme pa, vsak se zanjo sam odloči, na vsaki plezalni poti jo imam, a jo je treba znati uporabljati, a se tega učiti na poti na Triglav, ni pametno. Gre pa tudi brez, seveda, ampak vsak zase odgovarja in zase ve. In kar je nekomu enostavno, lahko, je lahko nekomu izredno težko, včasih tudi nemogoče. Do gora je potrebno imeti spoštovanje, in ko se odpravljamo visoko, je nanje potrebno biti pripravljen.
(+2)všeč
ZeK2. 08. 2017 15:20:59
Enka

moje mnenje:

za nekoga, ki gre prvič na Triglav, je pot čez Prag idealna.
ker če se že tukaj zalomi, potem je jasno, da ni zrel za Triglav, na katerega brez klinov in jeklenic pač ne gre.

v kolikor zmore pot čez Prag, je pa to dobrodošel trening pred nadaljevanjem.
(+4)všeč
jax2. 08. 2017 15:54:36
Khm. Jaz bi predlagal Kot. Pot je zanimiva, ni duhamorna kot kaka Pokljuka, in je precej lažja kot vse variante iz Vrat. S Kredarice gor pa se stvar postavi malo pokonci, ni pa spet nič strašnega.
všeč
dprapr2. 08. 2017 16:13:05
"Kratka" varianta v enem dnevu na Triglav?
Če misliš časovno, lahko ob primerni kondiciji to seveda drži. Sama pot pa nikakor ni kratka. In precej višincev je za en dan.
Drugače je pa @ZeK kar dobro zapisal. Če ne zmoreš čez Prag, tudi zgoraj nad Kredarico nimaš kaj iskati.
(+11)všeč
fpetel12. 08. 2017 16:17:50
Pokljuka je tudi lepa. Dolžina poti je večja, je pa kar nekaj lepih pogledov na hribe nad Velim poljem, Srenjskim prevalom ...

Drugače pa priporočam pred Triglavom kakšno krajšo in lažjo zavarovano pot - Storžič čez Žrelo, Peca po zahtevni, Raduha po zelo zahtevni ... in podobne idilično lepe poti brez gneče. Ko grem na vsakih nekaj let na Triglav mi je vedno najbolj grozno čakanje, ko nekateri prvič vidijo zajlo in ne vedo, če bi šli dalje ali bi se ustavili.
(+3)všeč
jax2. 08. 2017 20:22:08
Ja, sploh v sestopu je prekrasna. Po moje to priporočate predvsem tisti, ki vam je do tega, da človek gotovo ne bi šel več nikoli v hribe mežikanje
všeč
turbo2. 08. 2017 21:15:31
@bolhica

Lidija, glede na to da si iz Maribora, ti bo že pot do kateregakoli izhodišča vzela precej časa. In kjerkoli boš vzela pot pod noge, bo pot navkljub kondiciji dolga in naporna. Moj nasvet bi bil, da si za prvo pot na Triglav vzameš dva dneva in da razmisliš o vzponu iz Zadnjice preko Doliča, kjer bi na predvečer prenočila. Kar nekaj jih poznam, ki niso imeli kaj dosti izkušenj z zahtevnimi potmi in so samo občasno obiskovali gore in so izbrali to pot, ter bili po turi nadvse zadovoljni s svojim prvim obiskom očaka. Srečno, kamorkoli že te bo pot zanesla !
(+4)všeč
redbull2. 08. 2017 23:25:36
Sigurno najboljsa izbira cez Prag, od opreme pa tako sama ves kaj potrebujes. Ce kondicija ni problem, potem bos ze popoldne nazaj v Vratih ob hladnem pivumežikanje
Srecno
(+1)všeč
MEHOVO3. 08. 2017 07:54:10
Ko sem se leta 1991 prvič šel v hribe in to je bil Triglav po Tominškovi sestop čez prag v enem dnevu, ni bilo nobenega problema res pa, je da sem z kmetov doma in imam kmečko pamet velik nasmeh.Bolj ko kompliciraš slabše je,zavijanje z očmi




(+1)všeč
jprim3. 08. 2017 08:51:06
Kondicija ni problem ..... Stavek, ki ga marsikdo zapiše, ampak v hribih ni potrebna samo kondicija iz dejavnosti, ki jih poćneš na ravnini,gre za povsem drugačno dejavnost. Hoja je po skalovju, drobirju, ... Hočem ti sporočiti samo to, da kondicija v dolini ni enaka kondicija v hribih. Moj prvi vzpon na Triglav je bil v kompletu 3 dnevnega potepanja po TNP.
Naslednji so bili seveda enodnevni. Pa če pomislim, da sem iz Ptuja, tudi vožnja vzame veliko časa.
(+4)všeč
bolhica3. 08. 2017 11:08:50
Uf, vidim, da sem slabo napisala svoje vprašanje. Pa da malo popravim. Na Triglavu sem bila že 3x (s Pokljuke, iz Krme in preko Triglavskih jezer). Je pa res, da je od takrat minilo že kar nekaj let. Tokrat bi rada nekaj bolj zahtevnega, zato razmišljam o Tominškovi ali čez Prag (če bi našla kakega alpinista za družbo morda celo severna stena). Klinov in zajl me ni strah, nekaj imam izkušenj tudi s plezanjem (predvsem na umetnih stenah, malo tudi zunaj). Kot sem napisala, kondicija objektivno ni problem.
(+2)všeč
jvali3. 08. 2017 11:55:15
@bolhica: pametno se odloči in načrtuj doživljanje poti in predvsem očaka za dva dni. V gore ne hitimo na vrat na nos! In kot pravijo, kondicija v dolini se ne more primerjati s kondicijo v gorah. In hoja po skalah, drobirju, ob jeklenici gor in dol ni hec, to ni sprehod! Tokrat sem peljala prijateljico na vrh Slovenije, in če gledam z njenimi očmi, je vzpon v enem dnevu izjemen napor, tako telesni kot psihični.
Dejan-Redbull, poklon vsem njegovim podvigom, ampak je nujno omeniti dejstvo, Dejan je tekač, mi smo pohodniki.
Triglav si zasluži, da ga doživiš v vsej lepoti in da tebi pot in vrh ostane v lepem, trajnem spominu, ne kot muka in tisto "nikoli več!" Srečno na poti!
(+1)všeč
coffee3. 08. 2017 14:15:18
Če se ti zdi, da bi bila sposobna preplezati severno steno ob podpori alpinista, potem pomoje ne boš imela problemov na Tominškovi ali čez Prag, solo ali v družbi.
(+3)všeč
iztok_764. 08. 2017 06:19:21
Bolhica, poglej zasebno sporočilo.
všeč
Zebdi4. 08. 2017 07:01:03
@jvali, če kondicija ni problem, potem je enodnevna tura na Triglav lahko precej bolj prijetna od dvodnevne...
(+9)všeč
jprim4. 08. 2017 14:54:30
Zebdi
Popolnoma se s strinjam s tabo, preživeti dva dni v tej norišnici okrog Triglava - v planinskih kočah je res groza.eek
Lp!
(+3)všeč
fpetel14. 08. 2017 16:12:24
Vi Gorenjci lahko govorite. Jaz rabim pa do Vrat ali Pokljuke dobri dve uri (iz Brežic). Če grem sam, še gre v enem dnevu, če nas je pa več, pa težko. Pa tudi zadnje cajte prerad spim, da bi se ob četrti zbudil in ob sedmih štartal. Štiri ure gor je pa tudi naporno za enega ravninca. Dopustniško je pa fino za dva dni it - kljub katastrofalnim sanitarijam, gneče in cen po kočah okoli Triglava.
(+6)všeč
jprim4. 08. 2017 16:48:45
Aja, misliš da jaz kaj manj ali več!?
Lp!
Za lepote gore je pač treba kaj razkirat ali pa se preseliti.velik nasmeh

(+1)všeč
Stran:123...328329330331332...423424425
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati.
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Pogoji uporabe, Piškotki