seznam forumov / Slovenija / Splošni pogovori / Obnašanje živali
 Obnašanje živali
Ornitolog
2.11.2019
Zdravo, nad naše kraje so v teh dneh prišli žerjavi, velike glasne ptice, ki največkrat letijo v "V" jatah. Če jih oz ste jih že videli, se zelo priporočam, če javite datum in (približno) uro opazovanja, točno lokacijo, št.osebkov (lahko je približna ocena) in smer leta. Hvala!

djimuzl
3.11.2019
Na turistični kmetiji pri Abramu, stalni postojanki pohodnikov na Nanos, že več kot dvajset let v ujetništvu zadržujejo medveda. Glede na to, da je dnevni "delokrog" medvedov veliko širši, kot pa ga omogoča omenjeni živali določena nekajmetrska kletka, bi bilo že zdavnaj pričakovati energičnejši odziv obiskovalcev te kmetije na to načrtno omejitev gibanja in hkratno kratenje naravnih nagonov tega medveda, ki so ga poimenovali - Mitko..
Ker pa očitno velika večina obiskovalcev ob tem očitnem nasilju nad živaljo zatisne oči, vas vse - ljubitelje narave in živali - pozivam k temu, da se izrečete proti zapiranju divjih živali v privatne namene in posledičnem njihovem nepotrebnem psihičnem ter fizičnem omejevanju, do katerega s tem zapiranjem prihaja.
Če že naša skupnost odobrava zapiranje medvedov v kletke - ZOO Ljubljana - naj bo to v za njih primerno velikih prostorih (ki pa seveda nikoli ne bo primerljivi z naravnimi) in ne v par 10 kvadratnih metrov majhno kletko kot pri Abramu in nekaj drugih ujetništvih medvedov po Sloveniji. Na takšna očitna kršenja pravic živali lahko vplivamo, mar ne?
Nekaj medijskih odzivov prilagam: https://novice.svet24.si/clanek/novice/slovenija/5b09ab90c6718/velik-spor-zaradi-medveda-mitka-ki-ostaja-na-nanosu
Obnašanje živali1
mirank
3.11.2019
Do zdaj smo imeli osebke, kateri so pisali svoja doživetja pod trenutne razmere in komentirani izleti-dvakrat ista snov. Zdaj pa imamo rekorderja v vsiljevanju svojih razmišljanjzavijanje z očmi
tinky
Marjan, še Pod Katera rožca je to, nisi dal objave.
pikica1
3.11.2019
Poleti ko so Julijci močno oblegani s pohodniki se jaz običajno potikam po planinah v Karavankah. No in sem naletela na to sled. Hodila sem izven markiranih poti, mal po svoje. Jaz mislim, da je volčja sled. Nisem pa čisto prepričana, kaj mislite vi mežikanje
Obnašanje živali Sled volka ?1
Obnašanje živali2
Obnašanje živali Ovce so bile videti povsem mirne3
pikica1, tole stran verjetno poznaš. Prav lahko bi bil volk:

3.11.2019
Če bi že morala koga srečati, bi dosti raje srečala volka kot pa medvedanasmeh
pikica1
Ja @turbo, s pomočjo teh slik sem ugotavljala, da bi znal bit volk.
@ločanka, če mi ne bi nič hotu bi jaz rada srečala tud medveda eek
VanSims
4.11.2019
Z @djimuzl se strinjam, je pa žal za tega medveda že prepozno. Če bi ga sedaj spustili nazaj v naravo bi poginil ker ni navajen živeti v divjini. mrk pogled
en-goldy
7.11.2019
Danes popoldne okoli 17h ure, je jata 32 žerjavov preletela Ljubljansko barje(Podpeč) iz smeri SV proti JZ-sončnemu zahodu.