Pohodne hlače
Kleemen
9.4.2019
Glede na to, da se končuje zimska sezona ima večina trgovin že dobre akcije na zimsko oz. spomladansko/jesensko opremo. Kupujem dolge pohodne hlače, ki jih bi rabil predvsem za v hribe od jeseni do spomladi. Poleti imam kratke. Budžet tam okrog 40-50eur. Pomembno mi je, da so "slim" model, ki spodaj nima širokih hlačnic, kot 3/4 pohodniških hlač, saj imam nizke pohodne čevlje.

V Intersportu imam ogledana ta dva modela. Beira mn sem pomeril v živo in so super, nevem pa kakšna je bistvena razlika med lt modelom, glede na to, da so lt lepše in cenejše. velik nasmeh

Prosim še za kakšen predlog v tem cenovnem rangu in glede na to, da se mi z nakupom ne mudi se mi splača počakat še kakšen mesec, ko bodo verjetno še bolj ugodne cene?
Daaam
9.4.2019
Ne rabiš komplicirat. Kupi kar ti "paše na rit" in je to to. Pri 50€ ne boš odkril nobene tople vode kar se tiče materialov in kvalitete ...
Sitback
10.4.2019
Jaz sem lani v Annapurni dobil marmot arch rock za 40€ (50% znižane). Mal prečakiraj specalizirane trgovine (Iglu, Kibuba, Annapurna) dobiš lahko kakšn zodnji kos precej ceneje, seveda ce imajo številko.

Če se prav spomnim, sem kakšen teden nazaj videl v intersport outletu pohodne hlače Columbia triple canyon, glede na opisano bi ti ustrezale ker so ožji kroj, pa zelo raztegljive. Jaz imam ta model kratke hlače in so super.
čara
25.9.2019
Jaz bom pa vsak čas znorela (če že nisem nasmeh ).
Obupujem v trgovinah oz. me jezi. Proizvajalci še niso ugotovili, da bi pa kakšna ženska imela bolj ohlapne hlače, ne oprijetih, z enakim številom uporabnih žepov, kot so moški modeli.

Pri moških se mi eni modeli res dopadejo, še celo barvo (šaniš rumena/zelena/oranžna/modra/rdeča. Neki kar iz zelenja, rjavih gozdov in sivih gora izstopa in se vidi.

A je kaka sotrpinka našla kako firmo, trgovino al si vse stlačite v ženske modele, kupujete moške in potem kje popravljata v pasu?
25.9.2019
Tule je nekaj živih barv:
20.10.2019
čara, te čisto razumem. Za moške je dosti več izbire krojev in barv, a veš, kako je bilo šele pred 15, 20 leti, ko za ženske ni bilo ene stvari!zavijanje z očmi
Pred kratkim sem v Igluju videla kar nekaj ženskih hribovskih hlač živahnih barv - kombinacije z modro, rdečo, rumenorjavo barvo. V glavnem so znamke Karibu.
Jaz seveda pomerim tudi moške hlače, včasih so mi bolj prav. In to velja tudi za kavbojke. Če bolje stojijo, pač bolje stojijo.jezik
čara
21.10.2019
Pri motorističnih je podobno :p ampak tam sem našla fajne modele in kak manjko žepa nadomestim pri jakni. Jaz se stežka sprijaznim z oprijetim krojem vse do klen in da sta tista dva žepa bolj za okras, niti pakl robcev ne morem noter stlačit in potem še udobno hodit. Pol pa res vzamem kaj na moškem modelu in če je treba kaj v pasu prilagodit, hlačnice skrajšat, prosim sosedo šiviljo velik nasmeh Zdaj sem ugotovila, da so plezalne hlače tudi fajn za pohodništvo.
Macesna
velik nasmehvelik nasmeh res, ja, znajti se je treba, pa po svoje narediti. Meni grejo pa na živce ženske majice - enako oprijete, kot praviš o hlačah, obup! Kot bi bila napol naga. In takoj se premočiš. Po izrezanem dekolteju te pa še sonce opeče, uf, gorsko sonce, da nisi bronasto rjav kot na morju, ampak rdeč.mrk pogled
21.10.2019
Se popolnoma strinjam.Velja tudi za moške majice. Kot da kroji te majice nekdo, ki hribovskega sonca še ni videl od blizu.Da ne govorim o obilici črnih hlač za poletje.
Pa še nekaj me zanima, kdaj bodo nehali delati te "zaflikane" hlače. Zelo težko je namreč dobiti enobarvne in s primerno barvo za poletje. Če jih pa že najdeš, pa kroj ni ta pravi. Zgleda, da bo treba preklopiti nazaj na trenirke.nasmeh
21.10.2019
Ja, res, teror in izživljanje oblikovalcev. Dejansko sploh ni dosti izbire, le zdi se tako. Če pa te "zaflikane" hlače oblečeš še kam drugam kot nad 1500 m, te gledajo, kot bi pravkar priletel z vesoljsko ladjo. Se pravi, pristaneš pri črnih hlačah ...jezik