Vreme, vremenska napoved, nevarnost...
5.8.2010
Ljubljano je prešla močna nevihta in je po 20min pojenjala.
Naenkrat se je močno stemnilo,nekaj groma,nato pa je padalo,da ne pomnim takšnega naliva.Seveda grem iskat mamo v Špar,kjer pere vetrobransko steklo pri mirovanju kot v avtopralnici!.Proti koncu so padala tudi drobna zrna toče.Ceste vse polne vode,pri nas v ovinku naselja pa kanali niso mogli požirat vode-jezero!.Močna fronta se sedaj pomika proti SV Slovenije,zato bodite pripravljeni.Lp Rok
7.8.2010
Za jutri dne 8.8.2010 je napovedana sledeča vremenska napoved, dopoldne sončno, popoldne pa nevihte.

Bi šli vseeno v gore, vsekakor se gre zjutraj iz izhodišča že pred 6 uro.

Dop. še kar vredu kaže
bandy
7.8.2010
jaz sem raje prestavil vse na ponedeljek
15.8.2010
Nad Tignesom v Franciji je ponovno že zasnežilo ob prehodu fronte.Tokrat tudi na 2700m,ker se zaradi okoliških visokih gora,bolj ohlaja.Povezava ogleda je zgoraj.
rs56
22.8.2010
Od ponedeljka do petka imam načrt potepanja po Bohinskih gorah
1. dan Stara fužina-pl.Viševnik nočitev
2. dan pl.Viševnik-Prehodavci nočitev
3. dan Prehodavci- Vodnikov dom nočitev
4. dan Vodnikov dom- Koča na pl. pri jezeru nočitev
5.dan v dolino na izhodišče
V torek so napovedane popoldanske nevihte, sreda pa krajše plohe. Zanimajo me vaše izkušnje oziroma nasveti ali je varno v takem vremenu na pot.
lp Rajko
28.8.2010
Jutri izkoristite dan, kolikor se da, v ponedeljek bo snežilo do 1600 metrov.

kopron
28.8.2010
Ja samo pozabil si napisati kje. V slovenskih gorah sigurno ne. Bo pa v južnem delu države danes močno deževalo.
Ja no do 1600 metrov se res ne bo spustilo, tako pišejo vremenarji, bo pa nad 2000 metri, kar lepo sneg.
JusAvgustin
Sneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg!!!
Dajte slike, tisti k mate pogled na gore,
alpin
Takole zgleda sedlo.
Vreme, vremenska napoved, nevarnost...1 Vreme, vremenska napoved, nevarnost...2 Vreme, vremenska napoved, nevarnost...3 Vreme, vremenska napoved, nevarnost...4 Vreme, vremenska napoved, nevarnost...5 Vreme, vremenska napoved, nevarnost...6
30.8.2010
Še nekaj slik K.S.A. od izpred gostilne Žibert pri Šentvidu.Če se kdo jutri odpravlja v gore,bo zjutraj od -5 do -10 °C,sneg nad 1700m v Julijcih(Glej Orlove glave-Vogel),čez dan na soncu pa na 2000m -2°C pod ničlo.velik nasmeh
Vreme, vremenska napoved, nevarnost... Zafrajhano Kamniško sedlo1 Vreme, vremenska napoved, nevarnost... K.S.A.2 Vreme, vremenska napoved, nevarnost... Kočna in Grintovec obsijana v zahajajočem soncu3
30.8.2010
Takole pa pri nas bolj zgornji del KSA
Vreme, vremenska napoved, nevarnost... Kamniške1
heinz
30.8.2010
Je bila pa kar dosledna napoved -sneg na 1500 in danes pop.- razjasnitve od SZ.
Napovedi (če jih združiš) se zadnje čase navadno ne zmotijo kaj več kot toliko, da prehitijo za kakšno uro.
Fotke izpred ene ure:
Vreme, vremenska napoved, nevarnost... bela Belščica1 Vreme, vremenska napoved, nevarnost... Stol- sneg do 1500..2 Vreme, vremenska napoved, nevarnost... popoldanske razjasnitve od SZ3 Vreme, vremenska napoved, nevarnost... že (znova) sončno nad mejo TNP- Mežakla4
lepenatka
30.8.2010
KSA so pravkar zelo lepe..bele in s soncem obsijane..gledano iz celjskega konca.Nad CE črn oblačen klobuk,pogled proti KSA pa kot da bi se pdprla nebesa.
Res lepo.
18.9.2010
Danes sem naredil 4km obhod okoli SZ obrobja Ljubljane(Pržanj,Dolnice,Podutik) v dežju z marelo.Na tem koncu,razen nekaj mlak okoli hiš in večjih bajerjev ob potokih,ni bilo hujšega.Nekateri so iz kletnih prostorov s PVC rebrastimi cevmi tudi črpali vodo,huje pa je nekoliko nižje od nas,ki smo še malo v bregovih pod gozdom.Na Viču pri Stari cerkvi,kjer se reke Gradaščica skupaj z Glinščico in pritokom Pržancem združijo pa je vse pod vodo s Tržaško cesto vred.Dodajam nekaj slik iz poti obhoda.
Vreme, vremenska napoved, nevarnost... Pržanec včasi klavrno teče,sedaj pa prava reka1 Vreme, vremenska napoved, nevarnost...2 Vreme, vremenska napoved, nevarnost... Tudi tu dejavni gasilci3 Vreme, vremenska napoved, nevarnost... Dolnice pri Ljubljani4 Vreme, vremenska napoved, nevarnost... Poplavljena brežina in cesta5 Vreme, vremenska napoved, nevarnost...6 Vreme, vremenska napoved, nevarnost...7 Vreme, vremenska napoved, nevarnost... Krave iz obupa jedo kar jabolka,vendar prekisla ali pretrda.8 Vreme, vremenska napoved, nevarnost... Tu pa se skrijejo pod hosto pred dežjem9 Vreme, vremenska napoved, nevarnost... Bajerčki10 Vreme, vremenska napoved, nevarnost...11 Vreme, vremenska napoved, nevarnost... Tu pa še nekaj sonca z Genove pred časom12 Vreme, vremenska napoved, nevarnost...13 Vreme, vremenska napoved, nevarnost...14 Vreme, vremenska napoved, nevarnost... Tudi kopal sem se v začuda čistem belomodrem morju15 Vreme, vremenska napoved, nevarnost...16 Vreme, vremenska napoved, nevarnost...17 Vreme, vremenska napoved, nevarnost...18 Vreme, vremenska napoved, nevarnost...19 Vreme, vremenska napoved, nevarnost...20
geppo
He,he, Viharnik....
tvoj obhod??nasmehnasmeh
zadnja destinacija je bila pa?cool

zamet
18.9.2010
No takole je pa če poplavlja reka Dreta,ampak je prizanesla lahko je dosti huje..
Vreme, vremenska napoved, nevarnost...1 Vreme, vremenska napoved, nevarnost...2 Vreme, vremenska napoved, nevarnost...3 Vreme, vremenska napoved, nevarnost...4 Vreme, vremenska napoved, nevarnost... Potem5 Vreme, vremenska napoved, nevarnost... Tu čez sem hodil6 Vreme, vremenska napoved, nevarnost... Kako bom pa sedaj7
18.9.2010
Geppo,tale dež mi gre že prav na jetra,zato sem dodal še nekaj prijetnejšega,he,he pa ne zamerite.jezik