seznam forumov / Slovenija / Splošni pogovori / Kaj se dogaja s hribi.net?!
 Kaj se dogaja s hribi.net?!
GregorC
23.4.2017
Na strani Hribi.net mi ne odpre spletnih kamer iz whatsupcams, češ da naj inštaliram adobe flash, ki pa je inštaliran in posodobljen. Na whatsupcams.com pa jo odpre in deluje brez problema.
Portal Hribi.net…
Postali smo »zasvojeni od Hribi.net«. Objavljaš ali samo pokukaš na to stran ko kaj iščeš, vsi smo odvisni. Ogromno zanimivih rubrik je odprtih, veliko stvari je zapisanih na tem forumu; od opisov poti, težavnosti, rožic, fotografij.... Veliko različnih objav, pohvalnih in negativnih. Pozitivna in negativna energija se prepletata ves čas. Nekaterim gre vse na živce, še objave posameznikov, jih motijo slovnične napake, pa vendar ima vsak možnost, da prebere tisto kar mu je všeč.
Tadej in Rok iskrena hvala, da sta spravila zopet vse v prave tirnice, če je treba kaj prispevati za stroške kar napišita.
Lep nedeljski pozdrav Majda Gašperin..nasmeh
28.5.2017
Slik pa še vedno ne moremo vnesti.Upam, da jih bomo kmalu spet lahko.
Poglej pod trenutne razmere Ojstrica iz 18. 5., kjer mi je Rok dal navodila. (namesto https samo http)
Rok
28.5.2017
Nalaganje slik zdaj deluje. Tudi preko https bi moralo delovati.
som69
22.12.2017
Ne vem, na kakšen način oglaševalci objavljajo oglase na hribi.net, vem pa, da so VELIKI NETEG, razna zmanjšana poraba elekrike, kurjenje horlesterola itd, itd...zato, obiskovalci previdnost!!!
Imaš ZS
P.s. Zato, ker smo ovce, več kot je objav na hribi.net, več je obiska in posledično klikov na oglase. Nekdo s tem služi.nasmeh
Daaam
22.12.2017
seveda, gostovanje in vse kar spada zraven je pa zastonj. Tud meni gredo na živce, sam sem očitno preveč škrt da bi uporabil http://www.hribi.net/vip.asp in prav tako vsi vi ki vas tako motijo oglasi velik nasmeh velik nasmeh Lahko da tudi kaj zaslužijo in prav je tako, saj so kar nekaj dela vložil v to stran..
grega_z_brega
Se gre le za neprecenljivo bazo podatkov, opisov, mnenj, fotografij...
Pa, da ti je za to težko ignorirat reklamo?zmeden
som69
23.12.2017
Očitno pri nekaterih nisem bil dobro razumljen...nič nimam proti reklamam ta pravim...govorim o reklamah, ki so čisti nateg; 75% manj za elektriko, kitajščina v treh minutah itd, itd...eek
sonny4
Lastniki spletnega mesta z oglaševalci nimajo neposrednega stika. Imajo samo pogodbo z oglaševalsko mrežo (najverjetneje Google AdSense), ki jim omogoča omejen nadzor nad tem, kakšni oglasi se bodo prikazovali.

Namesto, da se pritožujete nad tem, kakšni oglasi se prikazujejo, bodite raje veseli, da je hribi.net še vedno zastonj. V času padanja zaslužkov od oglasov in porasta AdBlockerjev, to ni samoumevno.
lino
23.12.2017
Zavoljo priporočil, nasvetov in izrednih popustov v reklamah tudi živimo ceneje in bolj kvalitetno. Zaradi teh nekaj EPP je tudi spletna stran Hribi.net lahko tako kvalitetna in informativno bogata. Na TV, kjer je pa res veliko reklam, pa nihče ne brenči in godrnja. Se pravi naj živijo reklame na Hribi.net! Kot je že omenil Daaam, se pa lahko dežurni koleriki obrnejo direktno na http://www.hribi.net/vip.asp.
viharnik
Tudi na 24ur je reklam vse polno, se na Facebook in v osebno el pošto vseskozi filajo!, potem je vse skupaj že vseeno.
Misantrof
23.12.2017
Po nekaj dekadah življenja v potrošniški družbi, smo se lahko naučili, da so reklame zato, da se jih ignorira.
VanSims
Reklamam se da povsod izogniti. Radio in TV takrat pač ugasneš, na nabiralnik si daš tisto nalepko, v emailu imamo spam filtre, od vsakega ki te spama lahko zahtevaš naj to preneha, zahtevaš lahko celo izbris svojih podatkov iz njegovih baz, na internetnih sajtih pa tudi vemo kako jih blokiramo pa ne bom povedal, da ne bo spet moj post zbrisan. Vsaj 95 % njih se lahko izognemo.

In normalno da so reklame nateg. Ponujajo stvari, ki se brez njih pol toliko ali pa sploh ne bi prodajale. Kdor pa jim danes še naseda pa... no, saj reklame so v glavnem butaste zato, da jih razume tisti del populacije s kvocientom največ 70, 80, ki so pač glavnina tistih, ki jim nasedajo. Ne samo simplistična vsebina, če jih pazljivo poslušate tudi jezik s preprostimi stavčnimi povedmi, primitivnostjo (npr. tikanjem), vse je prilagojeno tej ciljni popoulaciji.

Zaradi reklam živimo ceneje, je nekdo rekel. To sicer ne vem zakaj, prej učinkujejo kot deformator trga, saj na njem tako ne zmaga tisti z najboljšim razmerjem med kvaliteto in ceno ampak tisti, ki je najbolj agresiven in ima največ denarja za njih. Tako so na dolgi rok bolj škodljive, tako kot je škodljiv vsak poseg v ekonomske zakone.

So pa za nas, ki jih ne šljivimo vendarle dobre. Mi kupujemo tisto kar rabimo in kar nam je všeč. Drugi pa naj zapravljajo in s tem dvigajo BDP ter prispevajo za davke. Od obojega imamo korist tudi mi. Pravzaprav jih v nekem smislu izkoriščamo. mežikanje