Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
Še niste registrirani? Registracija.
Ste pozabili geslo?
Anketa
Kje se nahaja Nagnoj (1193 m)?
Glasuj

Bivak na Kaninu ???

Natisni
raubšic28. 12. 2016 09:17:37
Nimate pojma!
všeč
zdomec28. 12. 2016 17:02:20
To kar je napisal Lijaneja zgoraj drzi in je edino pravilno. Bivaki so objekti kateri so misljeni kot zaklonisca v nuji. Vsaj pred 70.-60. leti so za to bili tudi zgrajeni. Zal pa zivimo v casu ko si nekateri kreteni omisljaju nekaksen "sindikalni turizem" i v bivakih prirejao razne zurke in se kaj drugega. Za tistega ki si zeli prenociti v bivaku pred naporno turo, ni problem da si priskrbi kljuc od bivaka ce je bivak zaklenjen.
Kaj pa naj pocne tisti planinec ce ga ujame nevihta ali kaj hujsega, in bojezen stal pred zaklenjenim bivakom?
(+10)všeč
ljubitelj gora28. 12. 2016 17:38:59
Točno tako, ker ljudje bivake jemljejo za kur*irsk* žuriranjevelik nasmeh in namerno spanje, zato so ga enostavno zaklenil. Slovencem in zlasti tujcem se ne da dopovedat, da so za spanje koče, bivaki pa zgolj za nuja.
všeč
SamoK28. 12. 2016 18:04:03
Če bi bili bivaki taki, da bi res omogočali le preživetje in nič več, jih ne bi bilo treba zaklepati. Če pa si arhitekti postavljajo spomenike, ki sodijo bolj v Tivoli, in je vse zglancano, pa ni nič čudnega, če želijo ljudje v njem preživeti prijetno noč kar tako.
Zaklenjen bivak je pa seveda (slab) oksimoron.
(+10)všeč
GregorC28. 12. 2016 18:08:38
Ojoj, Matej a si prebral kar si napisal? Po tvojem moram v primeru, če se zatečem v bivak ali pa celo planiram turo, kjer bi noč preživel v bivaku ker bi bila v enem dnevu predolga in na območju ni koče, to noč v bivaku prebedetizmeden
Če je bivak zaklenjen potem to ni bivak, ampak že skor mali asketski apartmajček, ki ga lahko koristiš zgolj ob predhodnem načrtovanju. V sili pa ostaneš zunaj z dolgim nosom.
Je...ti Čehe aneeek Spet so nam barabini tujci prišli prav.
(+2)všeč
ZeK28. 12. 2016 18:20:37
če so bivaki zaklenjeni, je bolje, da jih ni.

zaklenjen bivak je nekje v rangu tega, da imaš v avtu prazno rezervno gumo.





(+12)všeč
VanSims28. 12. 2016 18:21:09
@GregorC:

Verjetno je prebral in ima prav. In prepričan sem, da ni mislil, da moraš v bivaku bedeti. Spet se obešamo na besede in jih spreobračamo.

Se pa strinjam, Čehi so zgolj izgovor, Slovenci nič boljši. In ker Slovenček razume zgolj jezik sile, naje*emo tudi drugi. V osnovi oz. v kulturno razvitejših državah imajo pa bivaki res funkcijo, kot jo je opisal @zdomec.

In ja morebiti ima vsaj delno prav tudi @SamoK. V tujini so bivaki kontejnerji (večinoma Italija) ali lične majhne lesene hišice (večinoma Avstrija in ki so morda še bolj privlačne za kake žurke a tam je pač kultura neprimerljiva z našo) ne pa neke fensi šmeksi kreature.
všeč
Trobec28. 12. 2016 18:27:38
Hja no...na PD Bovec so se odločili kakor so pač se, imajo svoje argumente. Je pa to, da nekoga dobi nevihta in potem le ta ostane pred zaklenjenim bivakom v nasprotju z osnovnim namenom bivaka.
Se pa tokrat kar strinjam s tem, kar je napisal @SamoK, če bi bil bivak "grd" verjetno niti ne bi bilo "potrebe" po tem, da bi ga zaklepali.

Bo pa to z zaklenjemin bivakom verjetno ostala še ena nikoli dokončana debata...podobno kot kdaj uporabiti zimsko opremo, plezalni pas, SVK, pa kašna obutev je primerna za visokogorje, pa...
(+3)všeč
ljubitelj gora28. 12. 2016 18:29:56
Ja in to ne moreš vrjet PD Bovec se je odločil, in čemu in zakaj bit PD članjezik. Bit v PD včlanjen, nazaj dobiš zaprta vrata.eek hehe
(+2)všeč
Gost28. 12. 2016 18:37:45
Po definiciji Planinske zveze Slovenije so ti bivaki v smislu obratovanja neoskrbovane planinske koče.....torej?zmeden
(+2)všeč
Becar28. 12. 2016 18:52:00
Ne vem zakaj se sploh govori o bivaku. Zaklenjen objekt pač nikoli ni bil in ne bo bivak.
(+15)všeč
jax28. 12. 2016 18:54:28
zdomec
28.12.2016 To kar je napisal Lijaneja zgoraj drzi in je edino pravilno. Bivaki so objekti kateri so misljeni kot zaklonisca v nuji. Vsaj pred 70.-60. leti so za to bili tudi zgrajeni. Zal pa zivimo v casu ko si nekateri kreteni omisljaju nekaksen "sindikalni turizem" i v bivakih prirejao razne zurke in se kaj drugega. Za tistega ki si zeli prenociti v bivaku pred naporno turo, ni problem da si priskrbi kljuc od bivaka ce je bivak zaklenjen.
Kaj pa naj pocne tisti planinec ce ga ujame nevihta ali kaj hujsega, in bojezen stal pred zaklenjenim bivakom?

No, to seveda ni res. Konec koncev so prav naši bivaki od 1 do 4 klasičen primer bivakov, ki niso nastali kot zasilna zavetišča, pač pa kot objekti za prenočevanje na izhodišče plezalnih vzponov - enka v Škrlatici in Rakovi špici, dvojka na martuljških grebenih, trojka v Široki peči, Oltarju in še kje, štirka v Stenarju. V resnici je bil pri vseh alpskih bivakih v resnici njihov prvotni pomen planirano prenočevanje, zavetje v sili pa je bilo le dodatek.
(+6)všeč
Gost28. 12. 2016 19:10:31
jax, drži kot pribito
Lepi so spomini, ko smo odhajali na plezarijo in lahko noč preživeli v bivaku, ter v njem pustili odvečno opremo, hrano, vodo...Bivak ti lahko nudi boljšo odskočno desko za osvojitev gore,ali zgolj preplezati steno, saj ti ni potrebno vse opraviti v enem dnevu. Včasih tudi spalk nismo imeli v izobilju, a so bile "trde konjske deke", ki si jih našel v bivaku ali zimski sobi zlata vredne. A se rezervacije za silvestrovanje v bivaku pod Skuto še sprejemajo, ali je morda že zasedeno? Kaj pa bivak II., je morda tam še kaj prostora?velik nasmeh
(+7)všeč
GregorC29. 12. 2016 13:41:41
Jax, bravo in plus za napisano.
všeč
ZeK29. 12. 2016 14:21:27
bivaki so se nekoč res uporabljali predvsem za namene, ki jih je opisal Jax.

danes so drugi časi in drugačne (tudi logistične) možnosti za planiranje vzponov.

imamo tudi zakon o TNP, ki jasno opredeljuje, da je bivak objekt, ki nudi zavetje v visokogorju.

če bi danes postavljali bivake kot objekte za izhodišče, potem lahko trije državljani ustanovijo novo planinsko društvo, postavijo pod sebi ljubo steno objekt, ki jim bo nudil prenočišče pred vzponi. in ga zaklenejo.

sam sem proti postavljanju novih bivakov, za tiste, ki so, pač naj veljajo pravila zatočišča.

če prihaja do kršitev, se tega ne rešuje s ključem, temveč kvečjemu z nadzorom. nenazadnje, tudi tisti s ključem bivak marsikdaj uporabijo za vse kaj drugega, kot za tisto, za kar je v osnovi namenjen.

(+5)všeč
carniolus29. 12. 2016 15:06:41
Pozdravljeni!

Pred kratkim je bila uradna otvoritev bivaka na Kaninu. Lahko si pogledate kratko predstavitev na tem linku: https://www.youtube.com/watch?v=Uj94Aq7kP-U

Vsekakor lepa pridobitev za nas hribolazce.
Foto v boljši resoluciji tukaj: https://plus.google.com/u/0/b/116742023374298657210/116742023374298657210

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
(+1)všeč
Becar29. 12. 2016 15:53:36
Nekaj tule smrdi oziroma nikakor ne gre skupaj. Na PZS so napisali, da ta ˝bivak˝ ni namenjen počitnikovanju, temveč kot zatočišče v sili. Ključ pa se dobi v neki dolinski kavarni. Se pravi, moraš vnaprej vedet, da boš rabil zatočišče v sili. Oziroma če te dobijo slabe razmere, greš v dolino po ključ in se vrneš nazaj. Halo?! A se tu nekdo norčuje iz nas? Pa to 10 leten otrok razume, da je nekaj narobe. Ravno namenska rezervacija ključa vzpodbuja počitnikovanje. Se mogoče nadejajo večjega prometa v kavarni? Tole je zrelo za Varuhinjo. Spominja me pa na prisiljeno plačevanje vstopnice za planinski muzej v preteklosti, da so ti dali žig SPP. Ali pa na skrivanje žiga pod šank, da boš ja nekaj še spil. Naj napišejo na to škatlo PRIVAT, pa bo zadeva rešena.
(+7)všeč
SamoK29. 12. 2016 16:03:07
Ampak, če smo čisto odkriti, mora biti kar sila, da greš spat v takšno spako.
(+1)všeč
grega_z_brega29. 12. 2016 16:05:11
Samo no velik nasmeh
všeč
Becar29. 12. 2016 16:07:49
Glede konstrukcije pa še ta pomislek: če slučajno kdo cvikne zadnji dve zajli, a ne bo šlo vse skup v maloro?
(+3)všeč
Stran:12345678
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati.
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Pogoji uporabe, Piškotki