Najvišji vrh Stojne je...

Ledenik

Slovenski vrh

Goteniški Snežnik

Krokar

Mestni vrh

seznam forumov / Slovenija / Splošni pogovori / Benča - bernska planšarka
 Benča - bernska planšarka
28.1.2017 - KlemenD
Včeraj sem izvedel, da Benče - legendarne bernske planšarke, ni več. Glede na to, da je bila med obiskovalci Kamniško-Savinjskih Alp (dela okrog Logarske doline) precej znana in popularna sem pomislil, da se odpre tema, v kateri bi lahko objavili kakšno sliko ali zapisali kakšno zgodbo povezano z Benčo, tudi z namenom, da se zabeleži kje vse in v kakšnih pogojih je bila. Predlagam, če kdo objavi sliko naj pripiše še datum in kraj nastanka slike ter avtorja slike…Če se zdi administratorjem tema neprimerna naj temo prosim izbrišejo.

Mene je Benča večkrat spremljala predvsem do Klemenče jame nato pa odšla svojo pot. Lani 22.4.2016 pa v praktično zimskih razmerah tudi vse do vrha Ojstrice (čez Škarje), kar sem tudi posnel:

palček plezalček
mrk pogled
Krasna taca je bila.
potka
28.1.2017
Tudi na moji poti, zima 2015, na Okrešelj se mi je pridružila Benča. Najprej sem mislila, da je pač izgubljen pes. Na ovratnici, ki jo je nosila je bila zapisana tel. št., na katero sem seveda poklicala. Gospa mi je povedala, da gre Bebča rada na potep z mimoidočimi. In tako sva z Benčo preživeli lep zimski dan. Za zaključek najinega potepa, sva se ustavili pri lastnikih Benče, malo smo poklepetali, in nadaljevali vsaka svojo pot. Sama sem imela z Benčo prijetno izkušnjonasmeh
Benča - bernska planšarka1 Benča - bernska planšarka2 Benča - bernska planšarka3 Benča - bernska planšarka4 Benča - bernska planšarka5 Benča - bernska planšarka6
28.1.2017
Srečal sem jo na vrh Krofičke, nato je z mano šla do Strelovca in do kmetije Haudej. Vmes je 2x šla mal po svoje a se vrnila do mene.
Benča - bernska planšarka nov 20151 Benča - bernska planšarka nov 20152 Benča - bernska planšarka nov 20153
natasja
6.2.2017
Bernci so super psi, tudi Benča, kot vidim ni nobena izjemanasmeh. Sama je žal nisem poznala, bi pa z veseljem prebrala kakšno dogodivščino z njo.

Zakaj je umrla? Leta?
dimitrijf
13.3.2017
Lepa gesta je. da se nekateri spomnimo Benci. Moja enajstletna hci Ajda je videla tole zgodbo in me prosila (tezila, utrujala, mi pila kri.......), da tudi mi (se pravi jaz) nekaj objavimo o nasih srecanjih s to super psicko. Glede na velikost in maso je sicer vprasanje ali je izraz psicka ustrezen, kar zadeva karakter pa je ta beseda nedvomno primerna. Spoznali smo jo pri Penzionu na razpotju maja 2011, ko je bila nasa Ajda stara 5 let in nekaj malega, se druzili in sli na nekaj potepov. V naslednjih letih smo se srecali se nekajkrat in vandrali skupaj na Klemeco jamo, proti Okreslju in se kam. Definitivno najbolj prijazen in druzaben pes. Vse kar je potrebovala je bila druzba, cohanje in kaksen »pohod«. Ja O.K. – verjetno tudi enormne kolicine hrane. Ampak to je bil izziv predvsem za lastnike. Se jo bomo spominjali tudi mi.
Uzivaj v pasjih nebesih Benci!
Benča - bernska planšarka BENCI IN AJDA 11 Benča - bernska planšarka BENCI IN AJDA 22
13.3.2017
Mislim, da je tole isti pes, slikan 27. 8. 2011 na Škarjah
Benča - bernska planšarka x1 Benča - bernska planšarka x2
djimuzl
17.3.2017
Sem jo srečal večkrat, a fotkal le na Okrešlju, ko me je nafehtala za keks ali dva nasmeh
Benča - bernska planšarka1 Benča - bernska planšarka2
17.3.2017
Koliko lepih misli in prijetnih občutkov je tale kuža vzbujal pri ljudeh, ki so ga srečavali, nam ki ga nismo poznali, pa tudi njegove slike polepšajo trenutkenasmeh
mukica
Klemen lepa gesta...sama sem Benčo srečala 2x, slik pa žal nimam.Meni zelo prijazna psička, ki je bila vesela vsake prijazne besede in druženja.Tudi sama sem pasja navdušenka.Naj ji bo lepo v njihovih nebesih, zaslužila si jih jenasmeh
Tamara14
2.7.2017
Pozdravljeni, javljamo se tudi lastniki pokojne Bence,saj bi se radi zahvalili vsem, ki obujate spomine na naso psicko. Predvsem hvala tistim, ki ste nanjo tudi kdaj popazili, saj se zavedamo, da sicer pes nima kaj poceti sam naokoli, zato smo bili toliko bolj hvalezni za vse razumevanje glede njenega pohajkovanja po planinah na katerega vcasih tudi nismo imeli vpliva. Iz vseh vasih fotografij je razvidno, da je bila v planinah najbolj srecna, ceprav ji komforta in crklanja doma Na razpotju ni manjkalonasmeh Hvala se enkrat vsem, ki ste se druzili in preziveli z njo lepe trenutke, druzina Plesnik z Razpotja
tinky
3.7.2017
16.4.2016. Tudi Metoda, Mateja in mene je psička spremljala do Klemenči jame, ko smo šli na Krofičko,
Benča - bernska planšarka1 Benča - bernska planšarka2
vespuci
3.7.2017
Tudi mene je enkrat jeseni spremljala do Strelovca in nazaj.
Benča - bernska planšarka1
pikica1
4.7.2017
Ponavad po turističnih krajih kolo lohka dobiš na posodo, Na razpotju so šli še korak naprej in so dali kuža mežikanje Dobra poteza, Benča je očitno znala z ljudmi, je velikim naredila lep dan nasmeh
Enka
Benča je bila krasna planinka! Pred sedmimi leti je našo skupino pospremila do Okrešlja in otrokom pripravila nepozabno zabavo. Pred dvema letoma sem se ji za to lahko Na razpotju še enkrat zahvalila in se ji oddolžila z drobnim posladkom. Kuža, ki je ne bomo pozabili!
Iuvi
15.7.2017
KLIK

pred dvema letoma, ob povratku s Krofičke, je prisedla