Grlovec
8.6.2012 - arta
Danes s kolegico preko meje na Grlovec od D.Petra. Imeli sva srečo z razgledi na vse strani neba, le malo nama je nagajal kar močan veter. Vrh Stola, še posebej pa vrhove na celotnem grebenu Košute pa so prekrivali "debeli" oblaki. Na poti sva srečali 7 Slovencev in le enega Avstrijca.
12.4.2017
Nekaj slik z današnjega izleta Ljubelj - Koča na Ljubelju - Oselca - Grlovec - Dajčpeter.
Pot je kopna in normalno prehodna.
Lp, Tadej
Grlovec Močerad1 Grlovec Na slovenski strani je bilo zjutraj oblačno2 Grlovec Koča na Ljubelju3 Grlovec Razpotje na avstrijski strani4 Grlovec Nekaj jasnine5 Grlovec Grlovec daleč zadaj6 Grlovec Razgled s poti7 Grlovec Utrinek8 Grlovec Na mejnem grebenu se megla konča9 Grlovec Edini sneg na poti10 Grlovec Razgled s poti11 Grlovec Nekoč je bilo mogočno drevo12 Grlovec Razgled s poti13 Grlovec Begunjščica14 Grlovec Ptiček ob poti15 Grlovec Ptiček ob poti16 Grlovec Cesta na Ljubelj17 Grlovec Kapelica ob poti18 Grlovec V kapelici19 Grlovec Setiče20 Grlovec Košuta21 Grlovec Utrinek22 Grlovec Borovlje23 Grlovec Koča na Ljubelju24 Grlovec Kraljica Visokih Tur25 Grlovec Veliki Klek26 Grlovec Triglav27 Grlovec Macna, Setiče, zadaj Obir28 Grlovec Meglice29 Grlovec Na vrhu Grlovca30 Grlovec Begunjščica31 Grlovec Padalec32 Grlovec Padalec33 Grlovec Padalec34 Grlovec Padalca35 Grlovec Padalca36 Grlovec Padalec37 Grlovec Avriklji38 Grlovec Avriklji39 Grlovec Avriklji40 Grlovec Avriklji41 Grlovec Spomladanski svišč42 Grlovec Avriklji43 Grlovec Razgled s poti44 Grlovec Ob cesti na Ljubelj45
michael66
12.4.2017
Tadej,a to si šel z Ljubelja?Kolk časa si hodil,ta pot ni markirana?zmeden
Ja, z Ljubelja sem šel. Osrednji del poti, ki poteka po gozdni cesti ni markiran. Hodil sem dobre 4 ure, če bi bile table bi bilo verjetno na izhodišču slabih 6 ur.
Orientacijsko pot ni težavna, samo vedeti je treba kam v križiščih. V naslednjih dneh bom dodal opis poti. Je pa hoje po cesti (po moji oceni) več kot 10 km.
voluhar
1.3.2018

bos
13.6.2018
Dajčpeter - Grlovec in nato še soteska Čepa po krajši levi varianti z boljšo poloviconasmeh.
Pot na Grlovec je lepo označena in normalno prehodna, vrh je pa res lep razglednik.
Od žiga je ostal le lesen nastavekzavijanje z očmi.
Soteska naju je presenetila celo z mavricomežikanje.

Grlovec začetek poti levo med hišama1 Grlovec na začetku poteka pot ob potoku2 Grlovec prečenje suhe struge3 Grlovec pot na Grlovec4 Grlovec pot na Grlovec5 Grlovec hočeta skriti markacijo6 Grlovec lepo označeno7 Grlovec pogled proti Begunjščici, Vrtači, Stolu in Ovčjem vrhu8 Grlovec ob poti9 Grlovec Veliki vrh v Košuti in Košutica10 Grlovec Vrtača in Stol11 Grlovec z vrha pogled proti vrhu Setiče (Freiberg)12 Grlovec greben Košute od Košutnikovega turna do Velikega vrha13 Grlovec pogled z vrha na greben Karavank14 Grlovec in proti reki Dravi15 Grlovec spust16 Grlovec pogled nazaj na greben17 Grlovec spet malo po cesti18 Grlovec na koncu poti19 Grlovec s parkirišča se gre čez most za sotesko Čepo20 Grlovec soteska Čepa21 Grlovec soteska Čepa22 Grlovec soteska Čepa23 Grlovec soteska Čepa24 Grlovec soteska Čepa25 Grlovec soteska Čepa26 Grlovec soteska Čepa27 Grlovec soteska Čepa28 Grlovec soteska Čepa29 Grlovec soteska Čepa30 Grlovec soteska Čepa31 Grlovec soteska Čepa32 Grlovec soteska Čepa33 Grlovec soteska Čepa34 Grlovec soteska Čepa35 Grlovec brstična lilija36 Grlovec pri gostilni Deutscher Peter37 Grlovec v gostilni Deutscher Peter38 Grlovec pri gostilni Deutscher Peter39 Grlovec tam gori sva hodila na Grlovec40
bagi
12.11.2018
Veter in vprašljivo vreme sta nam ta vikend narekovala bližji cilj, tokrat Grlovec pri naših sosedih. Nanj smo se odpravili iz vasi Bajdiše. Pot je zelo dobro označena, vzdrževana in dokaj strma. Podlaga je večinoma mehka, blata ni bilo nikjer. Na poti je tudi nekaj na novo podrtih dreves, ki pa se jih enostavno obide.
Grlovec Začeli smo na robu vasi Bajdiše1 Grlovec Smerokaz nas z glavne ceste vodi čez most in pašnik v gozd2 Grlovec Nekaj višje se nahaja kmetija. Nadaljujemo po poti nad njo3 Grlovec Pogled nazaj na kmetijo4 Grlovec Desno so medvedi :)5 Grlovec Pot je prijetna in mehka6 Grlovec Nekaj podrtih dreves ne ovira napredovanja7 Grlovec Ličen smerokaz. Naša smer je Ferlachhorn, oziroma Grlovec po naše8 Grlovec Malo se je zmotil :)9 Grlovec Višje večinoma hodimo po grebenu ali tik pod njim10 Grlovec Ziher je ziher :)11 Grlovec Tik pod vrhom nas je žal zajela megla12 Grlovec Še skupna ... 13 Grlovec Prehojena pot14