Kje se nahaja Kozji vrh (1628 m)?

V Sloveniji

V Avstriji

Na meji med Slovenijo in Avstrijo

Ljubelj - Koča Vrtača
17.6.2013 - Kokta
Včeraj sem se ustavil nazaj grede pri koči na Vrtači. Za vse tiste, ki imate radi kaj dobrega za pod zob vam toplo priporočam obisk. Oskrbnik Vili ima dolgoletne izkušnje v kuhinji tako da ne bo razočaral nasmeh. Poleg dobre hrane se tudi ponujajo lepi razgledi na Babo, Veliki vrh (Košuta), melišča in stene Begunjščice.
Ljubelj - Koča Vrtača koča1 Ljubelj - Koča Vrtača čeveljčki2 Ljubelj - Koča Vrtača jaz sem itak nor na štruklje...ti so pa res nekaj posebnega :)3 Ljubelj - Koča Vrtača mmmm4 Ljubelj - Koča Vrtača pogled z zgornje strani5
Hribovc88
17.6.2013
Mmmmmmmmm a zdej nam boš pa takole lušte delal hehehevelik nasmehnasmeh

Aja pa Viliju ob prvi priložnosti reč, da se droPtinice pišejo z B in ne s P.jezikmežikanje
Kokta
17.6.2013
Hehe....mu javim mežikanje
3.2.2017
Danes sem šel do Koče Vrtača. Razmere podobne kot, če sneži v Ljubljani sredi aprila. Lp, Tadej
Ljubelj - Koča Vrtača Hudournik1 Ljubelj - Koča Vrtača Nekdo je pozabil dudo2 Ljubelj - Koča Vrtača Plundra3 Ljubelj - Koča Vrtača Razgled s poti4 Ljubelj - Koča Vrtača Razgled s poti5 Ljubelj - Koča Vrtača Ob poti6 Ljubelj - Koča Vrtača Ob poti7 Ljubelj - Koča Vrtača Koča Vrtača8 Ljubelj - Koča Vrtača Pogled od koče navzgor9 Ljubelj - Koča Vrtača Utrinek10 Ljubelj - Koča Vrtača Sneg se tali11 Ljubelj - Koča Vrtača Kjer gre hudournik preko smučišča je prehod praktično nemogoč, boljše je okrog po kolovozu12 Ljubelj - Koča Vrtača Na Ljubelju13 Ljubelj - Koča Vrtača Danes je bilo parkirišče prazno14
5.2.2017
Še eno lepo jutro. Pri Koči Vrtača je okrog 5 cm novega snega. Lp, Tadej
Ljubelj - Koča Vrtača Na Ljubelju le nekaj mm novega snega1 Ljubelj - Koča Vrtača Višje je že nekaj več snega2 Ljubelj - Koča Vrtača Košutica in Veliki vrh3 Ljubelj - Koča Vrtača Razgled s poti4 Ljubelj - Koča Vrtača Veliki vrh5 Ljubelj - Koča Vrtača Prvi sončni žarki na Begunjščici6 Ljubelj - Koča Vrtača V bližini Koče Vrtača7 Ljubelj - Koča Vrtača Spodnji Plot8 Ljubelj - Koča Vrtača Veliki vrh9 Ljubelj - Koča Vrtača Koča Vrtača10 Ljubelj - Koča Vrtača Utrinek11 Ljubelj - Koča Vrtača Jutranje barve12 Ljubelj - Koča Vrtača Utrinek13 Ljubelj - Koča Vrtača Utrinek14 Ljubelj - Koča Vrtača Utrinek15
viharnik
5.2.2017
Da ne bodo smuči ječale, bo treba še eno nočno pošiljko počakatimežikanje.
6.2.2017
Pri Koči Vrtača je zapadlo dodatnih 30 cm snega. Z Begunjščice je bilo opaziti tudi nekaj plazov.
Lp, Tadej
Ljubelj - Koča Vrtača Na Ljubelju okrog 15 cm novega snega1 Ljubelj - Koča Vrtača Pogled nazaj proti Ljubelju2 Ljubelj - Koča Vrtača Utrinek3 Ljubelj - Koča Vrtača Z Begunjščice je bilo opaziti nekaj plazov4 Ljubelj - Koča Vrtača Razgled s poti5 Ljubelj - Koča Vrtača Stopinje6 Ljubelj - Koča Vrtača Koča Vrtača7 Ljubelj - Koča Vrtača Novega snega je okrog 30 cm8 Ljubelj - Koča Vrtača Tudi višje proti Zelenici je bilo sproženih nekaj plazov9 Ljubelj - Koča Vrtača Utrinek10 Ljubelj - Koča Vrtača V globino moder sneg11 Ljubelj - Koča Vrtača Ljubelj že očiščen12
Daaam
6.2.2017
Tadej a si se v Podljubelj preselil, da si sedaj skoz tu okoli? nasmeh
Tako jenasmeh
viharnik
6.2.2017
Potem se nisem dosti zmotil glede brunaricevelik nasmehmežikanje
24.2.2017
Nekaj jutranjih. Padavin še ni bilo. Lp, Tadej
Ljubelj - Koča Vrtača Na Ljubelju1 Ljubelj - Koča Vrtača Ledeno2 Ljubelj - Koča Vrtača Melišča3 Ljubelj - Koča Vrtača Pogled nazaj4 Ljubelj - Koča Vrtača Utrinek5 Ljubelj - Koča Vrtača Utrinek6 Ljubelj - Koča Vrtača V smeri proti Avstriji je bilo še nekaj jasnine7 Ljubelj - Koča Vrtača Kljub slabi napovedi sem srečal 4 planince8 Ljubelj - Koča Vrtača Proti Koči Vrtača9 Ljubelj - Koča Vrtača Razgled s poti10 Ljubelj - Koča Vrtača Koča Vrtača11 Ljubelj - Koča Vrtača Pogled od koče12
zlatica
24.2.2017
Tadej, res si neutruden. Čestitke za vztrajnost. Tvoje dnevne foro reportaže so nam dobra vremenska orientacija za ta del Slovenije. lpnasmeh
Hvala. Malo jutranjega sprehoda vedno dobro vpliva na počutjenasmeh
1.3.2017
Nekaj današnjih slik. Na Ljubelju okrog 15 cm, pri Koči Vrtača pa okrog 25 cm novega snega. Dom na Zelenici bo danes in jutri zaradi nevarnosti snežnih plazov zaprt.
Lp, Tadej
Ljubelj - Koča Vrtača Ob poti1 Ljubelj - Koča Vrtača Na Ljubelju2 Ljubelj - Koča Vrtača Veliki vrh3 Ljubelj - Koča Vrtača Spodaj je bil sneg precej moker4 Ljubelj - Koča Vrtača Utrinek5 Ljubelj - Koča Vrtača Razgled s poti6 Ljubelj - Koča Vrtača Vzpon7 Ljubelj - Koča Vrtača Greben Ljubeljščice8 Ljubelj - Koča Vrtača Spodnji Plot in Vrh Ljubeljščice9 Ljubelj - Koča Vrtača Proti Koči Vrtača10 Ljubelj - Koča Vrtača Utrinek11 Ljubelj - Koča Vrtača Pogled nazaj12 Ljubelj - Koča Vrtača Veliki vrh13 Ljubelj - Koča Vrtača Dva se spuščata14 Ljubelj - Koča Vrtača Koča Vrtača15 Ljubelj - Koča Vrtača Jasni se16 Ljubelj - Koča Vrtača Že brez oblačka17
legenda
1.3.2017
Lepe slike Tadej. Polepšal si mi dan.
Hvalanasmeh
Ljubelj - Koča Vrtača1 Ljubelj - Koča Vrtača2
6.3.2017
Po jutranjem sneženju, ko je zapadlo okrog 5 cm snega, se je hitro razjasnilo. Še nekaj slik z današnjega izleta do Koče Vrtača.
Lp, Tadej
Ljubelj - Koča Vrtača Jutranje sneženje1 Ljubelj - Koča Vrtača Po sneženju2 Ljubelj - Koča Vrtača Okrog 5 cm snega3 Ljubelj - Koča Vrtača Utrinek4 Ljubelj - Koča Vrtača Na Ljubelju5 Ljubelj - Koča Vrtača Pod snegom je plast ledu6 Ljubelj - Koča Vrtača Utrinek7 Ljubelj - Koča Vrtača Spodnji Plot in Vrh Ljubeljščice8 Ljubelj - Koča Vrtača Brez oblačka9 Ljubelj - Koča Vrtača Pogled proti Begunjščici10 Ljubelj - Koča Vrtača Utrinek11 Ljubelj - Koča Vrtača Proti vzhodu je še nekaj oblakov12 Ljubelj - Koča Vrtača Nekdo je že smučal13 Ljubelj - Koča Vrtača Transportno reševalna cesta je zaprta zaradi nevarnosti plazov14 Ljubelj - Koča Vrtača Koča Vrtača15 Ljubelj - Koča Vrtača Pogled višje16 Ljubelj - Koča Vrtača Pogled višje17 Ljubelj - Koča Vrtača Razgled18 Ljubelj - Koča Vrtača Nekaj meglic19 Ljubelj - Koča Vrtača Veliki vrh20 Ljubelj - Koča Vrtača Košutica21 Ljubelj - Koča Vrtača Pogled nazaj22
janez.novak
6.3.2017
A na sedežnicah ni več zajl?
Ne, ni jih več. Kolikor sem slišal, naj bi podrli tudi stebre.
piotr
6.3.2017
In načrtuje se nova kabinska žičnica.
7.3.2017
Bo držalo, že lani poleti je bila ena gondola skrita zadaj za Kompas shop-om eek