seznam forumov / Slovenija / Karavanke / Begunjščica
12.3.2017
Hvala Jus!
13.3.2017
Danes z Ljubelja proti Zelenici in po Šentanskem plazu na vrh Begunjščice (sestop po isti poti). Razmere idealne, sneg je bil trd, tako da se ni prediralo. Tako kot je omenil Jus, je bilo za smučanje kar preveč ledeno. Planinci, ki so se vzpeli po centralni grapi so tudi pohvalili snežne razmere. Vidna je tudi pot od Robleka, zaradi močnega sonca je po njej priporočljivo hoditi zgodaj zjutraj.
Begunjščica Žičnice čaka enaka usoda kot sedežnico Španov vrh1 Begunjščica Pogled na Šentanc2 Begunjščica Izhod iz Šentanca na vršnji greben - pot je zasnežena in lepo prehodna3 Begunjščica Greben od Šentanca proti Begunjski Vrtači4 Begunjščica Veliki vrh - vrh Begunjščice5
Bojan_A
18.3.2017
Razmere v Begunjščici se slabšajo. Zgodaj zjutraj je zaenkrat še OK: https://bojanambrozic.com/2017/03/18/grape-v-begunjscici-centralna-sestopna-lenuhova-in-y/
Pankrt
19.3.2017
Danes na Begunjščico po y grap (desna) dol pa po centralni...Razmere dokaj vredu v grapah,res pa,da temperature delajo svoje...
Begunjščica1 Begunjščica Desna y grapa2 Begunjščica Pogled proti izhodu iz grape na greben3 Begunjščica4 Begunjščica Pogled z grebena navzdol5 Begunjščica Vrh6 Begunjščica7 Begunjščica8 Begunjščica Veliki vrh9 Begunjščica Košutica,Veliki vrh10 Begunjščica11 Begunjščica Stol,Vrtača12
milepetro
23.3.2017
Ali ve mogoče kdo kakšne so trenutne razmere v centralni grapi na Begunjščici. Hvala za odgovor.
taprav_planinc
V torek: grapa v celoti zalita. v grapi se sneg ne predira, spodaj nad kočo pa se občasno udre. pametno je štartati zgodaj, da si pri koči še preden posije sonce. tudi za nazaj je po mojem centralna boljša izbira kot pa šentanc, kjer se stalno udira do kolen.
milepetro
23.3.2017
Hvala za odgovor. Mislim pa da ni velike razlike, ura gor ali dol saj je grapa tako dopoldan v senci, ponoči pa niso bistveno niżje temperature kot zjutraj.nasmeh
mukica
V ponedeljek so bile razmere odlične v Centralni po kateri sem sestopala....v Lenuhovi se j v zgornjem delu precej bolj ugrezalo in bilo ojuženo.Priporočljiva zgodnja ura ob 7h je bilo 3C ob 9h že 11c...kar velika razlikamežikanje
Begunjščica tukaj se počasi iztekajo dnevi1 Begunjščica vmes v Lenuhovi tudi dobre razmere2 Begunjščica iz Begunjske Vrtače še na Veliki vrh3 Begunjščica skromne snežne razmere ob lepih razgledih4 Begunjščica Centralna grapa še lepo zalita...sem pa tja malce kamenja5 Begunjščica6
Tadej Bolta
24.3.2017
je bil kdo danes ali včeraj po centralni kaj na vrhu? je še zalito?
lynx
Tadej Bolta
25.3.2017
Danes na Begunjščici po centralni. Ker smo štartali zelo zgodaj (od doma ob 5h , od avta ob 6:30), so bile v grapi super razmere tako pri vzponu kot pri sestopu.

Begunjščica1 Begunjščica2 Begunjščica3 Begunjščica4 Begunjščica5 Begunjščica6 Begunjščica7 Begunjščica8 Begunjščica9
29.3.2017
Danes gor po ipsilonu, sestop pa po Šentancu.
Razmere so bile fantastične. nasmeh V ipsilonu je trd, pomrznjen sneg skoraj do izstopa.Tu nas je pričakal ojužen sneg, ki pa ga čez dan ali dva na desnem izstopu ne bo več.zadrega
Razmere v Šentancu prav tako super. Trd sneg, ki drži človeka...sestop,kot si ga lahko samo želiš.mežikanje
Begunjščica Šentanski plaz 1 Begunjščica Super pomrznjen sneg danes2 Begunjščica Prečenje proti Y3 Begunjščica Vstopni skok popolnoma zalit4 Begunjščica V desnem kraku5 Begunjščica Izstop na greben....6 Begunjščica ...kjer se pokaže vrh.7 Begunjščica Trenažni let8 Begunjščica Na vrhu Šentanc povsem kopen...9 Begunjščica ...nižje pa za sestop odlične razmere.10
alyas
2.4.2017
Begunjščica - razmere 1.4.2017

klasika severnih pristopov: po Centralni navzgor in po Šentancu navzdol - še vedno ugodno

Iz minulih opazovanj spletne kamere iz Triangla (Zg.Plota) so bile snežne razmere videti še vedno dobre, zato je bila pred nama edina dilema, ali vzeti/nesti s sabo smuči ali ne, kajti zvezni sneg se začne šele na drugem ovinku servisne ceste nad kočo Vrtačo oz. na izteku Šentanskega plaza.

Da se sneg na začetku pristopne pukle Centralne grape še ne predira preveč, je treba začeti res zelo zgodaj zjutraj, od sredine melišča naprej pa je povsem trd. Nadelanih stopinj v snegu ni toliko in niso tako globoke, da bi šlo navzgor brez derez, od ožine oz. letnega skoka naprej pa v zadnjem delu tudi brez dobrega cepina ne gre. Zgornji iztek, kjer v grapo posije sonce, pa je že zmehčan, zato tudi tistim, ki opravljajo pot v nasprotni smeri (navzdol) priporočam previdnost.
V soboto je čez grapo priletelo tudi kar nekaj projektilov, verjetno je kamenje sprožil veter, a vsem, ki se v teh razmerah podajate na take ture, velja opozoriti na posebno nevarnost letečega kamenja.

Šentanski plaz je z vrha grebena cca 120 m kopen, v nadaljevanju pa še vedno lepo zalit, tako da nudi tam okrog 12.00 ure zelo užitkarsko smuko, če pa greste dol peš, pa tako ni posebnosti, se prav udobno sestopa, brez udiranja skoraj do konca.
Begunjščica peš ali s smučmi - to je bilo vprašanje1 Begunjščica začetek - nad servisno cesto še malo mehko2 Begunjščica od sredine naprej - brez tega ne gre !3 Begunjščica zgornji del grape, pri ožini in čez skok - brez problemov4 Begunjščica najožji del grape5 Begunjščica vršnji del grape in izstop6 Begunjščica zgornji del Šentanca je kopen cca 120 m7 Begunjščica uživaška smuka navzdol8 Begunjščica trenutno udoben sestop navzdol, za nekatere pa tudi ugodni pristop v nasprotni smeri navzgor9 Begunjščica navzdol proti koči Vrtača (trenutno zaprto)10 Begunjščica pogled proti Možem, ... izgleda čisto poletno11 Begunjščica pogled v Suho Ruševje in na Malo glavo v greben Vrtače12
Todi
21.4.2017
Danes razmere zelo dobre v Centralni grapi, samo malo pod vrhom je kopno, kjer sem jaz šel malo bolj v levo in sem praktično do vrha imal lepo za pikat. Na grebenu skoraj da ni bilo vetra, malo na momente, sicer pa fantastične razmere. Sestop pa enako po Centralni, ...

Že na cesti, sem nekje izgubil rokavice, jack wolfskin če jih slučajno kdo najde.
Begunjščica Jutro1 Begunjščica2 Begunjščica3 Begunjščica Še sameva4 Begunjščica Mavričo5 Begunjščica6 Begunjščica Vrtača, suho ruševje, ...7 Begunjščica Utrinek8 Begunjščica Dobre razmere9 Begunjščica10 Begunjščica Boljše razmere kot Februarja11 Begunjščica Js12 Begunjščica13 Begunjščica14 Begunjščica15 Begunjščica16 Begunjščica17 Begunjščica Dan se je začel18 Begunjščica19 Begunjščica20 Begunjščica21
21.4.2017
Lepo. Bom šel jutri pogledat, če najdem rokavice.

P.S. Najdene
Begunjščica1
bogi
29.5.2017
Lepo vreme izkoristili za vzpon na Begunjščico. Začetek in konec pohoda na Ljubelju, sicer pa čez Zelenico, vrh, Roblek, Prevalo in skozi tunele na izhodišče.
Celotna pot brez posebnosti, veliko pohodnikov, kratke hlače in krema za sončenje priporočljive zadrega, na Prevali že pasejo živino. Skratka lepo in škoda bi bilo ostat doma.
Begunjščica na izhodišču1 Begunjščica lepi čeveljc2 Begunjščica proti Zelenici3 Begunjščica Zelenica4 Begunjščica Vrtača , Suho rušje5 Begunjščica proti grebenu6 Begunjščica avrikelj ob poti7 Begunjščica Bled8 Begunjščica proti vrhu Begunjščice9 Begunjščica Na vrhu Begunjščice - 2060m10 Begunjščica planina Prevala z vrha11 Begunjščica na Robleku12 Begunjščica narcise na Robleku13 Begunjščica veselo in poskočno, kot se za Roblek spodobi14 Begunjščica tudi zaplesali smo....15 Begunjščica pogled proti Stolu16 Begunjščica ob poti - nekoč rudnik mangana17 Begunjščica klopca na Roži18 Begunjščica proti planini Prevala19 Begunjščica planina Prevala20 Begunjščica proti predoroma21 Begunjščica skozi predora proti Ljubelju22 Begunjščica na cilju23
12.6.2017
Nekaj popoldanskih slik z vzpona na Begunjščico. Lp, Tadej
Begunjščica Pogled z Ljubelja1 Begunjščica Pogled z Bornove poti2 Begunjščica Ob Bornovi poti3 Begunjščica Planina Prevala4 Begunjščica Planina Prevala5 Begunjščica Razgled s poti6 Begunjščica Begunjska Vrtača7 Begunjščica Vrtača, Zelenjak in Palec8 Begunjščica Begunjščica9 Begunjščica Ovce10 Begunjščica Počiva11 Begunjščica Opazuje12 Begunjščica Opazujejo13 Begunjščica Razgled14 Begunjščica Razgled15 Begunjščica Na vrhu Begunjščice16 Begunjščica Julijske Alpe17 Begunjščica Sestopil sem do zelenice18 Begunjščica Clusijev svišč19 Begunjščica Zavarovan del20 Begunjščica Triglav21 Begunjščica Smokuški plaz22 Begunjščica Palec23 Begunjščica Od severa se oblači24 Begunjščica Okolica Zelenice25 Begunjščica Razgled26 Begunjščica Dom na Zelenici27 Begunjščica Razgled s poti28
16.6.2017
Moja tura včeraj pa je bila skoraj enaka.Štart na Ljubelju prek Bornovih tunelov na planino Preval. Nato prek Rože k Roblekovemu domu. Od tam na greben Begunjščice na njen najvišji vrh-Veliki vrh-2060m .Žal je bila megla in ni bilo nič z razgledi. Nazaj na Zelenico.Na poti dol pa se je že zjasnilo.
Begunjščica Do Robleka nas je bilo za cel avtobus.1 Begunjščica Bornovi tuneli so zmerom svojevrstno doživetje.2 Begunjščica Planšarija na planini Preval-imajo dobro kislo mleko.3 Begunjščica Na Rožo.4 Begunjščica Studenec na Roži.5 Begunjščica Rudnik mangana .Na območju Begunjščice so bili kar trije.Nehali so s kopanjem že v 19.stol.6 Begunjščica Roblek.7 Begunjščica V megli nato sam na Veliki vrh grebena Begunjščice.8 Begunjščica Počasi bo treba to pot obnovit.9 Begunjščica Gor pa nisem bil sam. Gor so bili mladi Hrvatje -prvič na 2000 metrih.10 Begunjščica Srečal sem veliko čredo ovac.11 Begunjščica Vremena se jasnijo.12 Begunjščica Dol na Zelenico.13 Begunjščica Teh par jeklenic niso noben problem.14 Begunjščica Prek melišč.15 Begunjščica Zelenica.16 Begunjščica Kateri plaz že?17