Stol
janez.novak
22.3.2018
Pred dvema dnevoma sem šel do Robleka iz Drage. Že na parkirišču na višini cca 700 m je bil sneg, tako da si lahko predstavljaš, kakšne razmere so proti Valvazorju.
JusAvgustin
23.3.2018
Od parkirišča neseš smuči 10 minut potem je sneg. Oz. z WD4 se pripelješ do odcepa poti Čez Graben.
Stol Ceata na Valvasor1
8.4.2018
Dopoldne še nekaj na kmetiji naredim, po kosilu pa se odpeljem proti Valvazorjevi koči. Avto pustim nižje, ker je še nekaj snega na cesti in grem navzgor mimo planine do markirane poti. Ko pridem do rušja se začne več snega. Gor ob plazu, nato pa se mu kmalu umaknem na strme trave, Do klopc hodil nisem in tudi večina ni, razen enega, pot gre navzgor, pretirano prediral se še ni. Gor do koče in po grebenu naprej na Stol. Derez nisem rabil natikat, pihalo je na vrhu Stola kar precej. Sestopim pod Stolom pod dolinco in nato se vračam nazaj bolj tam, kot je več gozda in kjer več rušja ven gledal. Izogibam se travam, kjer je sneg in grapam, sestopam kjer je blo najbolj varno. Na planini še navzdol do avta. Lepa tura, moker pa do pasu.
ŠpRo29
10.4.2018
Zdravo, koliko nižje od Valvazorjeve koče je potrebno pustiti avto (da časovno planiram, koliko časa se pot podaljša). Hvala vnaprej.
Pol kilometra nižje sem pustil avto, ampak pomojem je že kopno do koče.
lady1
23.4.2018
Živjo,
kdo ve mogoče, kakšne so razmere na poti na Stol?
Hvala za info

LpV
primozg
24.4.2018
V soboto 21.4. po Žirovniški poti na Stol. Dol pa po Zabreški. Plazovi na poti proti Zabreški planini še niso splazeli, zato priporočamvračanje po Žirovniški poti. Nekaj slik. Več pa na https://gorskimoz.wordpress.com/2018/04/24/se-zimski-stol/
Stol1 Stol2 Stol3 Stol4 Stol5
lady1
24.4.2018
Hvala primozg! Čudovite slike.
Imam namen it s sinom na Stol med prazniki, če bo le vreme primerno.

lpv
michael66
1.5.2018
Danes na Stolu.Gor po Žirovniški poti,ki je večinoma že kopna.Nekaj zaplat,ki je še pa ne predstavlja kakih težav.Spust po grapi do Prižnice (sneg).Zgodaj zjutraj je bil sneg pomrznjen,tako da sem si za spust nataknil dereze.
Stol Prižnica1 Stol Proti Vajnežu2 Stol Stol3 Stol Prešernova k.4 Stol Vrh Stola5 Stol6 Stol7 Stol Proti vzhodu8 Stol Spust po grapi9 Stol Do Prižnice10 Stol Avriklji že cvetijo11 Stol12 Stol Valvazorjev d.13
elsalvador
6.5.2018
V petek smo bili edini na Stolu - v megli, nalivih in hudem vetru. Včasih je treba sprobat hribe tudi v slabših razmerah nasmeh

Gor in dol po žirovniški. Malo snega tik pod vrhom, ki pa se mu da ognit - zimska oprema torej po tej poti ni več potrebna.
nejka02
7.5.2018
Mi lahko kdo prosim pove, kakšne so zdaj razmere iz smeri Trat (plezalna pot).
Hvala in lp
dRM
8.5.2018
Stol danes.
Završnica - Valvasorjev dom pod Stolom - Stol (Žirovniška pot).
Klik za ogled posnetka
coffee
8.5.2018
Sicer ne vem, če ti bo kej pomagal, to mi je uspel danes slikat z južne strani, pol je pa z asvtrijske strani zakadilo celoten greben.

Na zadnji sliki se vidi špura turašev, tak da tudi to neki pove o razmerah.
Stol1 Stol2 Stol3
Todi
13.5.2018
Danes na Stolu fantastično. Od Valvazorja za gor po Žirovniški, nekaj podrtega drevesa, sicer normalno prehodno vse do vrha Prešernove koče, bi rekel brez snega ali pa se ga izogneš. Seveda pred sedlom in na sedlu pa je še nekaj snega, katerega se lahko normalno preči. Na vrhu brez oblačka in vetra, srečala šest pohodnikov. Prešernova koča je bila zaprta, a sva se kljub temu na klopci pri koči zadržala slabo uro. Za dol sva šla po Zabreški, kjer se pa vidi kaj je moč narave, podrta drevesa in dve veliki plazovini snega, ... lepo je bilo
Stol1 Stol2 Stol3 Stol4 Stol5 Stol6 Stol7 Stol8 Stol9 Stol10 Stol11 Stol12 Stol13 Stol14 Stol15 Stol16 Stol17 Stol18 Stol19 Stol20 Stol21 Stol22 Stol23 Stol24 Stol25 Stol26 Stol27 Stol28 Stol29 Stol30 Stol31 Stol32
Todi
14.5.2018
Tako je bilo včeraj https://youtu.be/K0p3Oqz9Ids
vargapa1
24.5.2018
Živjo

Mogoče kdo ve kakšne so razmere Ljubelj - Stol (mimo Vatelce oz. Sklede)

lp Pavel
Klemen24
27.5.2018
Danes na Stol od Valvazorja. Gor po Žirovniški, dol po Zabreški. Na sedlu je še nekaj snega, ki pa se ga da brez težav prečiti. Na vrhu je neprijetno pihalo tako, da se nisva zadrževala predolgo. Do avta prišla tik pred prvimi kapljami dežja.
Stol Pri jezeru Završnica.1 Stol2 Stol Prešernova koča je še zaprta.3 Stol Na sedlu še nekaj snega.4 Stol5 Stol Pogled s Stola proti Prešernovi koči.6 Stol7 Stol8 Stol Nekaj se kuha...9 Stol Za konec posladek pri Valvazorju :)10
btrabe
11.6.2018
Pozdravljeni!
Je bil kdo te dni po zavarovani plezalni na Stol? Je na poti še kaj snega in v kakšnem so stanju varovala? Hvala za odgovor...Mi bi na Stol po tej poti v soboto 16. 6....