seznam forumov / Slovenija / Karavanke / Trate / Johannsenruhe - Stol (plezalna pot) - Celovška Špica
 Trate / Johannsenruhe - Stol (plezalna pot) - Celovška Špica
3.8.2019 - Todi
Danes smo se v super družbi, odpravili na krožno iz Trat v smeri Celovške koče. Še pred kočo se odcepi pot desno preko melišča do začetka varovane poti na Stol. Pot je izredno lepa in razgledna v smeri Celovške koče in vrhov okoli. Varovala in sama pot je BP. na momente nam je nagajal veter, sicer pa prijatna temperatura za hojo. Na vrhu Stola se nismo zadržali dolgo, saj zaradi vetra hitro do koče na mali Stol. Obiska danes na Stolu veliko. Za sestop pa v smeri Orlice in še na Celovško Špico v spremstvu Tinkya, nato sestop do sedla Belščice v smeri Celovške koče in nazaj na izhodišče, vreme nam je bilo naklonjeno, ...
Trate / Johannsenruhe - Stol (plezalna pot) - Celovška Špica1
5.8.2019
Še video povzetek, sobotne ture https://youtu.be/0DCv6xwapJA
2.9.2019
ja, enkrat je bilo treba na Stol tudi po plezalni poti. Kar tako, zato ker je pač tamnasmeh. A ker so jo Tinky in njegova druščina pri sestopu povezali še z vzponom na Celovško špico, je bila odločitev kar hitro sprejeta.
Sploh tale Celovška špica je čakala na mojem seznamu vrsto let, tiho je čakala na primeren trenutek in ta trenutek je napočil v sobotonasmeh.

Saj je lepo po plezalni na Stol, a češnja na torto je prišla s Celovško špiconasmeh.
Pa saj niti nisva vedela katera je pravzaprav v tem lepem grebenu Orlic, Celovške škrbine pa tudi nisva prej poznala. Sem rekla, tista bo prava, na katero vodi stezica. In res najdeva rahlo uhojeno potko pod stenami Z.Jelenčka (sedaj vem, kateri jenasmeh), ki te pripelje na škrbino in razveseli s pogledom proti Celovški koči.

Z rahlo vznemirjenostjo sva se vzpenjala v breg, ne vedoč, ali nama bo dano vrh doseči ali ne. Saj opisi govorijo o precej tveganem prestopu na severno stran prav pod vrhom gore, skozi preduh, neznane širine.
Prvi je ta odločilni korak storil Jože, jaz pa sem sledila in se veselila ob misli, da le nisva bila predebelanasmeh, ena točka v plus.
Potem se pa razgledaš po kupu skalovja, na katerem uzreš dva križa. Pa, da ne bi mogel niti do enega, to enostavno ni prišlo v poštev. No, pa sva stopila do obeh, malo premišljeno seveda, a je šlonasmeh. Pa se za zajlo nisva nič vlekla, saj sva to počela že proti Stolu.
Ampak na vrhu nisva ostala dolgo, saj ne moreš mimo občutka, da se vse skupaj lahko premakne, če boš kaj preveč "tacal" po teh skalah, zato sva se po obveznem slikanju kaj kmalu spet zrinila v bolj varen svetnasmeh.

Malo sem se še poigrala s pogledom skozi planike na Srednjo peč, proti kateri sem sicer večkrat pogledovala. Skoraj sva si zaželela še njene bližine, ampak sva se po premisleku odločila za hladno pivo v Celovški koči, kjer sva se s svojim vzponom tudi pohvalila. Natakarica je bila navdušena, a midva vsekakor še boljnasmeh.

Po prelepo preživetem dnevu, pa še povratek do avta v Medvedji dol.

Trate / Johannsenruhe - Stol (plezalna pot) - Celovška Špica tu se usmeriš na plezalno pot1
Trate / Johannsenruhe - Stol (plezalna pot) - Celovška Špica prav mogoče, da je začetek najtežji2
Trate / Johannsenruhe - Stol (plezalna pot) - Celovška Špica3
Trate / Johannsenruhe - Stol (plezalna pot) - Celovška Špica4
Trate / Johannsenruhe - Stol (plezalna pot) - Celovška Špica5
Trate / Johannsenruhe - Stol (plezalna pot) - Celovška Špica dolina Bärental6
Trate / Johannsenruhe - Stol (plezalna pot) - Celovška Špica7
Trate / Johannsenruhe - Stol (plezalna pot) - Celovška Špica v ozadju Kozjak8
Trate / Johannsenruhe - Stol (plezalna pot) - Celovška Špica z Mačensko planino in Celovško kočo v ozadju9
Trate / Johannsenruhe - Stol (plezalna pot) - Celovška Špica na poti10
Trate / Johannsenruhe - Stol (plezalna pot) - Celovška Špica11
Trate / Johannsenruhe - Stol (plezalna pot) - Celovška Špica meglice so se priplazile12
Trate / Johannsenruhe - Stol (plezalna pot) - Celovška Špica proti drugemu cilju naproti13
Trate / Johannsenruhe - Stol (plezalna pot) - Celovška Špica14
Trate / Johannsenruhe - Stol (plezalna pot) - Celovška Špica proti Vrtači z zahodni strani15
Trate / Johannsenruhe - Stol (plezalna pot) - Celovška Špica pogled na Ovčji vrh s Celovške škrbine16
Trate / Johannsenruhe - Stol (plezalna pot) - Celovška Špica možic ob poti17
Trate / Johannsenruhe - Stol (plezalna pot) - Celovška Špica pogled nazaj18
Trate / Johannsenruhe - Stol (plezalna pot) - Celovška Špica preduh19
Trate / Johannsenruhe - Stol (plezalna pot) - Celovška Špica od enega do drugega20
Trate / Johannsenruhe - Stol (plezalna pot) - Celovška Špica vsaka slika z vrha je dragocena21
Trate / Johannsenruhe - Stol (plezalna pot) - Celovška Špica med kupi skal22
Trate / Johannsenruhe - Stol (plezalna pot) - Celovška Špica slikanje z vrha23
Trate / Johannsenruhe - Stol (plezalna pot) - Celovška Špica sestop24
Trate / Johannsenruhe - Stol (plezalna pot) - Celovška Špica nametane skale25
Trate / Johannsenruhe - Stol (plezalna pot) - Celovška Špica proti preduhu pri sestopu26
Trate / Johannsenruhe - Stol (plezalna pot) - Celovška Špica27
Trate / Johannsenruhe - Stol (plezalna pot) - Celovška Špica28
Trate / Johannsenruhe - Stol (plezalna pot) - Celovška Špica vetrovno29
Trate / Johannsenruhe - Stol (plezalna pot) - Celovška Špica nekaj rožic je še bilo, ampak bolj redke30
Trate / Johannsenruhe - Stol (plezalna pot) - Celovška Špica proti Vrtači31
Trate / Johannsenruhe - Stol (plezalna pot) - Celovška Špica proti Celovški koči32
Trate / Johannsenruhe - Stol (plezalna pot) - Celovška Špica33
Trate / Johannsenruhe - Stol (plezalna pot) - Celovška Špica Celovška koča34
Todi
2.9.2019
Bravo, res je tale Celovška Špica za obiskat na tej krožni poti, mežikanje