Loška planinska pot
22.9.2010 - arozman
Loška planinska pot obišče najvišje vrhove od Lubnika, Blegoša do Črnega vrha nad Novaki, gre pa tudi po Polhograjskem hribovju, se dotakne Idrijskega hribovja, prečka Cerkljansko pogorje in se vzpenja na Ratitovške vrhove, ki so skrajno sleme Julijskih Alp.

Utrinki iz kolesarjenja oz iz pešačenja.
tol
22.9.2010
FANTASTIČNO!
Zdaj takoj me mika, da bi šel prevozit traso velik nasmeh

Tako, da če se da dobiti gps track, se javljam . velik nasmeh
3.9.2014
V MAJU SVA SE ODLOČILA,DA PREHODIVA LOŠKO POT

Začela sva ob peti uri v Škofji Loki. Do Črnega vrha sva pot poznala, zato sva ta del prehodila brez problema. Okrog Pasje ravni sva imela manjše probleme.Malo večje težave se se nama dogajale na območju Sivke,( tu so še prve , zbledele markacije).Manjka tudi kakšna tabla, ki bi kazala smer poti in tako zbrisala dvome.Največje težave sva imela, okrog Smerečja. Označena pot naju je vodila na vrh travnika(Laver),tu pa je nastal problem.S pomočjo mimoidočih sva prišla na cesto ,v bivši kasarni , sedaj gostilni sva si privoščila kosilo.Potem pa nazaj do smerokaza , ki je označeval pot čez vesto v gozd.Po mučnem iskanju se vrneva nazaj na cesto in izkoristiva "klic v sili".Rešil naju je prijatelj , ki ga je zanimalo kako napredujeva , naravnal smerokaz v pravo smer , naju pa tudi (na Tri kralje). Malo pozneje sva prišla na poznano pot( od Žirovsksga trekinga), tako da do Žiri ni bilo več težav. V Žirih sva tudi prespala. Drugi dan zopet rana ura.Do Pr Jureč ni bilo težav tukaj pa sva dobila močan zajtrk, (zahvala njima, ki sta lepo poskrbela za naju). Sita in zadovoljna sva lepo nadaljevala. Žal pa je začelo deževati. Pri Likarju sva povedrila najhujši naliv. Do Bevkovega vrha sva prišla dodobra premočena. Tukaj sva zopet nekaj časa iskala pravo smer. Reši naju stara kmetija. Do Hotavlj sva prišla brez večjih težav ,tu sva se oskrbela in nadaljevala naprej. Zopet sva naletela na zelo slabo pot pod Malensko vasjo, visoka mokra trava- koprive so nama segale do glave. No naprej sva bila zelo pozorna na oznake in uspela priti do cerkve. Tudi tu manjka usmerjevalna tabla in markacije za potek poti. Prišla sva v gozd in se začela spuščati, občasno zagledava kakšno sramežljivo markacijo. Na najbolj strmem delu vlake Romani zdrsne. Iz nedolžnega zdrsa se kasneje izkaže zlom gležnja. Tukaj se je najina pot po Loški poti Končala. Hvala osebam, ki so pomagale pri"reševanju" poškodovanke do rešilnega vozila. Midva pa bova našla drugi termin za to pot, morda bo pa takrat bolje označena LP. Romana,janez
Loška planinska pot 1 Loška planinska pot 2 Loška planinska pot 3 Loška planinska pot 4 Loška planinska pot 5 Loška planinska pot 6 Loška planinska pot 7 Loška planinska pot 8 Loška planinska pot 9 Loška planinska pot 10 Loška planinska pot 11 Loška planinska pot 12 Loška planinska pot 13 Loška planinska pot 14 Loška planinska pot 15 Loška planinska pot 16 Loška planinska pot 17 Loška planinska pot 18 Loška planinska pot 19 Loška planinska pot 20 Loška planinska pot 21 Loška planinska pot 22 Loška planinska pot 23 Loška planinska pot 24 Loška planinska pot 25 Loška planinska pot 26 Loška planinska pot 27 Loška planinska pot 28 Loška planinska pot 29 Loška planinska pot 30 Loška planinska pot 31 Loška planinska pot 32 Loška planinska pot 33 Loška planinska pot 34 Loška planinska pot 35 Loška planinska pot 36 Loška planinska pot 37 Loška planinska pot 38 Loška planinska pot 39 Loška planinska pot 40 Loška planinska pot 41 Loška planinska pot 42 Loška planinska pot 43 Loška planinska pot 44 Loška planinska pot 45 Loška planinska pot 46 Loška planinska pot 47 Loška planinska pot 48 Loška planinska pot 49
Ninđa
28.12.2014
Bravo. Na sliki 26 najboljša družba.

Lp, Nino
29.12.2014
Kaj nam pomaga, nič ne poznamo!
navdušena
11.1.2015
Loško planinsko pot prehodila štirikrat. V več etapah. Krasno je prečenje od Starega vrha do Blegoša, ali pa - enkrat sva šla od Hotavelj preko Davče na Porezen, sestop v Cerkno oz. do bolnice Franje. Pot zelo priporočam! V peti knjižici je tudi že nekaj žigov...
23.12.2015

Včeraj sva si z Romano, ogledala pot od prevala Hleviše do Blegoša. Na začetku zelo slabo in premalo označeno, ko sva prišla v gozdno območje je postalo malo boljše,tudi zaradi tega,ker se pot drži grebena in vrhov. Najin krog je potekal takole. Preval Hleviše,Brinje,Podvrh,Četena Ravan,Stari vrh,Mladi vrh,Koprivnik,Ramovec,Črni kal,Blegoš. Sestop na Črni kal,nadaljevala po cesti Gorenja Žetina, do avta.Pot brez snega in tudi vreme lepo za takšno pot. LP.
Loška planinska pot    Tukaj sva včeraj začela s hojo1 Loška planinska pot  Mimo kmetije2 Loška planinska pot  Ena redkih in svežih markacij3 Loška planinska pot  Cerkva v Četeni Ravan4 Loška planinska pot  Tu sva bila že prenizko5 Loška planinska pot  Pri Lovskim domom6 Loška planinska pot  Hotela je kar tukaj ostat7 Loška planinska pot  Najin cilj8 Loška planinska pot  Po gozdu9 Loška planinska pot  Skoraj na vrhu10 Loška planinska pot  Proti vzhodu11 Loška planinska pot  Lepo je tukaj hoditi12 Loška planinska pot  Smerni tabli13 Loška planinska pot 14 Loška planinska pot  Na Koprivniku15 Loška planinska pot  Na Črnem kalu16 Loška planinska pot  Po strmi gor17 Loška planinska pot  Stražarsko mesto18 Loška planinska pot  Na Blegušo19 Loška planinska pot  Na južno stran Bleguša20 Loška planinska pot  Gorenja Žetina, nad kozolcem je fant v 3/4( kratkim hlačam) 22 december21
čudodelka
2.11.2016
Večina se vas letošnjo jesen navdušuje nad zlato obarvanimi macesni. Loška planinska pot pa navdušuje z jesenskimi barvami listavcev in prelepimi razgledi. Preverjeno med zadnjimi prazniki nasmeh.
Loška planinska pot  megleno v Poljanski dolini1 Loška planinska pot  popoldanski pogled na Polhograjske vrhove2 Loška planinska pot  malo po cesti proti Staremu vrhu3 Loška planinska pot  enostavno čarobno4 Loška planinska pot  nad Kočo pod Starim vrhom5 Loška planinska pot  prostora je dovolj tudi za kolesarje6 Loška planinska pot  še ena za slovo od lepot 7
20.3.2017

po LPP.

Od Suhega dola do Koširja. Nato še od Suhega dola do Koče pod cerkvijo trije kralji. Pot je lepo pohodna, snega ni več, vegetacija pa še spi.
20.3.2017

Po LPP.

Hotavlje, Čabreče, Gora , Stari vrh, Mladi vrh, Koprivnik, Ramovec, Črni kal in po cesti v Sušo in naprej v Hotavlje. Mladi vrh in Koprivnik še imata nekaj snega .
22.3.2017

Bi pa moral, na določenih delih poti,vprašat markerciste ali odgovorne ljudi za LPP. Kdaj mislijo obnovit ali posodobit oznake, (nekje so verjetno še tiste ta prve, ko se je pot označila. Nekateri,pa pridno obnavljajo. Sedaj se ogromno časa porabi z iskanjem.
Pankrt
23.3.2017
Karto s sabo,pa j to to...mežikanje
lino
Pankrt, to je to! Kartu čitaj, seljaka pitaj.
23.3.2017

Sva jo imela, pa se že nekoliko vlak spremenilo v asfaltno cesto,(slabo se ujema z dejanskim stanju)
9.4.2017

ŽIRI--HOTAVLJE

Tokrat sva imela lepo sočno vreme. Pot ima nekaj novih oznak,kot pred tremi leti. zato je bila hoja en sam užitek,res pa je ,da sva sedaj že poznala, to območje.
Loška planinska pot 1 Loška planinska pot  Vojaška utrba-nekoč2 Loška planinska pot 3 Loška planinska pot    Na sedlo pod Sivko4 Loška planinska pot 5 Loška planinska pot 6 Loška planinska pot    Bevkov vrh7 Loška planinska pot 8 Loška planinska pot  Slajka9 Loška planinska pot  Konec poti10