Hleviška planina
25.2.2012 - Kokta
Lep, topel, sončen dan. Pot na nekaterih delih ledena, drugače večinoma suha. Malo snega je še na vrhu.Brezveterje nasmeh
Hleviška planina Stopničke1 Hleviška planina Vrh Hleviške planine2 Hleviška planina Koča na Hleviški planini3 Hleviška planina suha pot....4
26.2.2012
Cockta ti pa,glede na poti s katerih se javljaš,sekaš SPP,jaz jo delam že drugič.Srečno!
Hleviška planina  lepi spomini na...1
Kokta
3.3.2012
Imaš prav joža...srečno tud tebi nasmeh
bos
7.10.2012
Včeraj smo se malo vozili ter malo hodili, da bi zbrali 3 žige SPP. Najprej smo se malo razhodili po Hleviški planini, nato smo se podali proti Sivki ter nazadnje še na Bevkov vrh.
Naš najmlajši se bliža polovici SPP, njegovi mami pa manjka še samo zadnjih "primorskih" 5 točk SPP.
Hleviška planina malo sem lačen1 Hleviška planina kočo na Hleviški planini na novo od zunaj obnavljajo2 Hleviška planina smerokazi pri koči3 Hleviška planina pot proti vrhu4 Hleviška planina vrh Hleviške planine5 Hleviška planina na vrhu je lepo6 Hleviška planina pri koči  7 Hleviška planina še ena obiskovalka8
d1licen
23.12.2012
Danes sem bil na Hleviški planini in moranm reči,da je glede na vremensko napoved bilo kar super.
Moram pa napisat eno pripombo,da je steza pomankljivo markirana zmedenzmedenza tistega,ki se tam ne sprehaja prav pogosto(kot jaz naprimer).nasmeh
Hleviška planina megla se je razkadila1 Hleviška planina pri koči2 Hleviška planina močna nečitlivost smirokaza3
6.4.2013
Glede na slabo vremensko napoved smo se za spremembo podali v sredogorje. Na Hleviški planini smo bili presenečeni nad ogromnimi količinami snega, ki se začne nekje na 700 m. Sneg je južen, tako da bi v primeru neuhojene poti povzročal kar veliko težav. Tukaj je zaradi pogostih vzponov lokalcev pot zelo dobro uhojena. Kljub temu gamaše niso odveč.
Hleviška planina Divje jezero1 Hleviška planina Na vrhu Hleviške planine2
6.4.2013
Ja kaj jim pa daješ v hrano,otrokom mislim?Neverjetno,ko gledam vse te zapise.....
Saj otroci imajo v glavnem radi gibanje, seveda pa si je za vse treba vzeti bistveno več časa, ker si turo radi organizirajo po svoje. Najslabše za veselje do hoje je kaka tura enkrat letno na Kamniško sedlo v vročini.
Hribovc88
17.10.2013
Fotografije z dne 20.09.2013
Becar
30.3.2014
Sprva nameravano pot čez kodrov rovt smo opustili, ker je uradno še zaprta. Izbrali smo lovsko pot, ki je sanirana, o obsežnosti naravne katastrofe pa govorijo spodnje slike. Na nekaterih predelih ni drevesa brez poškodbe.
Hleviška planina1 Hleviška planina2 Hleviška planina3 Hleviška planina4
30.3.2014
Hvala za objavo, kar malo pogrešam novice s sredogorja na tistih koncih, ki ga je požled močno prizadela in kjer poteka SPP (Ermanovec, Bevkov vrh, Sivka...).
Hribovc88
Na poti na Vojsko je še veliko huje kot pa na tem koncu, tam je pa dejansko kot konec sveta, čist vsa drevesa so na tleh, takorekoč sploh gozda ni več, sploh ne morš verjet, če v živo ne vidiš.eekeekeek
30.3.2014
Včeraj je skupina prostovoljcev čistila s Hleviš proti Vojskem.
Loni
primoza, sva bila danes na Bevkovem vrhu, pot naprej naju ni mikala, ker se je takoj po koncu vasi začela polomija. Šla sva iz Sovodnja, pa potem po strmi gor, greš kar malo za nosom po grebenu, stezo sicer vidiš, a ni sledljiva. Je pa večinoma na poti vejevje, ne drevje, tako da se da hoditi.
Hleviška planina1
Ronaldinho82
30.5.2014
včeraj 29.05.2014 šel na Hleviško planino po lovski poti, povratek čez/skozi Kodrov rovt. Obe poti sta normalno prehodni, planinsko društvo in prostovoljci so/ste se izkazali pri odstranjevanju posledic žledoloma. No, če si kdo želi ogledat od blizu moč narave in kaj je žled vse polomil, mu svetujem, naj se odpravi po lovski poti. To je noro...nekateri deli gozda so izginili, vse kar je bilo včasih vertikalno, je sedaj v horizontali. Torej vse poti na Hleviško planino so normalno prehodne, nekje se je treba mogoče malo umakniti, ali prestopiti kakšno drevo, mogoče se prepogniti...ampak načeloma ninikakršnih težav.
31.8.2014
Včeraj smo se najprej mudili v atraktivnem plezališču Lutne skale, nato pa smo se šli še sprehodit od zgornjega parkrišča na Hleviško planino. Gozd na tem koncu je utrpel veliko škodo, markantna bukev na samem vrhu Hleviške planine pa je, nekoliko okleščena, preživela.
Hleviška planina V petkah1 Hleviška planina V štirkah2 Hleviška planina Roj mravelj na vrhu Hleviške planine3 Hleviška planina Zanimivo dogajanje na vrhu stebrička4 Hleviška planina Kjer si je pajek delal ozimnico5 Hleviška planina Okrepčilo po plezalnem dnevu6 Hleviška planina Nizko poznopoletno sonce nas spomni na odhod7 Hleviška planina Kmalu bo jesen8
27.12.2015
Kako do žiga transverzale ko je koča zaprta,če je kdo toliko prijazen?hvala!
julika
Veliko variant ni, kot to, da pridete v času ko je koča odprta zavijanje z očmi
27.12.2015
@jožax,štampiljka je v objektu zraven koče.Je lepo in vidno označena.
Hleviška planina1
gmirko
26.12.2016
Ob današnjem obisku Hleviških planin, sem se, ob toči transparentov, nepodpisanih, kot potencialen nemarnež, ob sprehodu po Čopičevi ulici počutil zelo prijetno.
Hleviška planina Dobrodošlica1 Hleviška planina Pozdrav2 Hleviška planina Čopičeva ulica, Idrija3
26.12.2016
Seveda se počutiš prijetno,če hodiš po čisti ulici.nasmeh