Blegoš
silvo1952
7.12.2015
Včeraj in verjetno še nekaj dni so razmere idealne za hojo. Snega je le za vzorec, spremljal naju je rahel vetrič, na vrhu veliko pohodnikov. Več na:
kgregor
7.12.2015
Danes zgodaj popoldne na Blegošu. Začel sem v vasi Leskovica in mimo Zavetišča na Jelencih ter Koče na Blegošu osvojil vrh. Razmere so bile odlične, snega je malo le na vzponu od koče proti vrhu, kjer je malce pihalo. Nekaj utrinkov je v fotografijah.
Blegoš Leskovica1 Blegoš Del poti po cesti2 Blegoš Skozi gozd3 Blegoš Zavetišče na Jelencih4 Blegoš Koča na Blegošu in vrh5 Blegoš Blegoš, 1562 m6 Blegoš Razgled7 Blegoš Razgled8 Blegoš Hribovita pokrajina9 Blegoš Spust proti koči10
gmirko
19.12.2015
Blegoš danes v soncu in brez vetra. Od Črnega kala preko Prve ravni na vrh pot kopna, od vrha proti koči se led da obiti desno ob robu gozda. Vrnil sem se po poti do Prve ravni in proti Črnem kalu. Na soncu prav prijetno toplo s prelepimi razgledi.
Blegoš Koprivnik in Mladi vrh1 Blegoš Sence2 Blegoš Proti vrhu3 Blegoš Pogled proti Gorenjskem4 Blegoš Bunker5 Blegoš Čudoviti razgledi proti Julijcem6 Blegoš Jesen pod Blegošem.7 Blegoš Proti izhodišču8
19.1.2016
Na prelep sončen ponedeljek pa na Blegoš.Pot do izhodišča na Črnem Kalu je treba kar poznati in zvesto slediti oznakam za Blegoš. Če bi bil sneg bi za pot do izhodišča rabili verige.Gor sem šel po grebenu. Na potki je le kak cm snega .Spodaj pa je led,tako, da prav pridejo male dereze. Grebenska pot je kar strma.Ni predolga -hodimo nekako celo uro do vrha.Po uri hoda se nam odkrije z bunkerji Rupnikove linije.Kar prehitro smo na vrhu in z razgledom naokoli za bogove.Sedaj pa sledi še strm spust do koče, ki pa je žal samo ob ponedeljkih zaprta.Tudi za spust rabimo dereze, ker tu pošteno drsi.Dol pa po cesti.
Blegoš Začetek poti na Črnem Kalu.1 Blegoš Po grebenski poti gor med bukovjem in skalcami.2 Blegoš Mimo bunkerjev Rupnikove linije.3 Blegoš Včeraj zjutraj sem prvi ubral to pot.4 Blegoš Proti vrhu Blegoša.5 Blegoš Prvo zagledamo na vrhu te betonske bunkerje.6 Blegoš Nato pa še označen vrh Blegoša.7 Blegoš Na vrhu se vidi daleč naokoli.8 Blegoš9 Blegoš Nato pa dol k koči.10 Blegoš Pogled nazaj.11 Blegoš Skoraj že pri koči-ja tam gor sem bil.12 Blegoš Koča na Blegošu.13 Blegoš Zapuščam kočo.14 Blegoš Po cesti dol.15
SunBurned
19.1.2016
Zelo lepo, Blegoš že kar malo pogrešam.
Koliko je pa bilo kaj mraz? Glede na to, da sta obe poti bolj senčni...
19.1.2016
Na parkirišču je bilo zjutraj osem pod ničlo,zgoraj na soncu pa pet pod ničlo.Pri koči je kazalo isto kot na vrhu.Treba je imeti tople rokovice in tople nogovice.
pohodnica53
v soboto na vsakoletnem zimskem "obisku" Blegoša; tudi tokrat lepo kot vedno. Pristop iz smeri Javorij do Črnega Kala; zadnji klanček pred Kalom precej poledenel, tako da je "jekleni konjiček" moral počakati nižje. Po številnih stopinjah predhodnikov v snegu sva jo ubrala najprej na vrh (snega ni veliko), kjer je bilo precej mrzlo in so sunki vetra močno vrtinčili oblake snega, zato sva jo raje hitro odkurila v gorko zavetje koče; vmes se je še pooblačilo in priplesalo je celo nekaj snežink, tako da se nas je večina pohodnikov odločila čimprej vrniti do izhodišč; midva po krožni poti; sicer pa krasna zimska turca; nasmehlp
Blegoš bilo je kar precej brrr1 Blegoš zadnji metri pred Črnim Kalom, kjer sva obstala2 Blegoš na razpotju desno3 Blegoš ko oko zazre prve razglede4 Blegoš še ob poti5 Blegoš pa v strmino........6 Blegoš .......kot najina predhodnika7 Blegoš na vrhu pa mrzel veter ........8 Blegoš ......vrtinči sneg 9 Blegoš začelo se je tudi malce temniti10 Blegoš ampak razgledi kljub temu lepi - Storžič pobliže11 Blegoš vrh12 Blegoš Bohinjske gore s Črno prstjo13 Blegoš Triglav ves dan s kapico, ga je tudi zeblo14 Blegoš15 Blegoš proti koči16 Blegoš17 Blegoš pogled nazaj proti vrhu - številne stopinje18 Blegoš še ena od koče proti vrhu19
SunBurned
@velkavrh
Hvala za info. Saj sem pričakoval še nižje, bo za zdržat. (če ne bo vetra)
20.1.2016
@SunBurned - o, je za zdržat, saj se segreješ s hojo; na izpostavljenem vrhu pa itak običajno piha in si pripravljen na to; tople rokavice in nogavice kot svetuje velkavrh, jaz dodam še šal, hehehe, ker sem zmrzljiva; pred kočo pa je zavetrje in so se tudi preteklo soboto nekateri "greli" (celo hladili s pivcem)mežikanje;lp
bos
8.6.2016
Včeraj vožnja skozi Delnice in Četeno Ravan do Črnega kala ter nato na vrh in mimo koče nazaj. Vožnja do Krope, vmes postanek v Dražgošah, ter krožna tura na Vodiško planino na Jelovici.
Na Blegošu je bilo bolj oblačno, na Vodicah pa sončeknasmeh.
Blegoš spomenik v Delnicah1 Blegoš Četena Ravan2 Blegoš ob poti proti vrhu3 Blegoš je kar strma pot4 Blegoš še malo do vrha5 Blegoš bunkerji Rupnikove linije6 Blegoš tudi svišč se najde7 Blegoš proti koči8 Blegoš Koča na Blegošu9 Blegoš Pogačice10 Blegoš počivajo11 Blegoš in nas opazujejo12 Blegoš pogled nazaj proti vrhu13 Blegoš nazaj proti Črnemu kalu14 Blegoš ko narava pokaže svojo moč15 Blegoš Dražgoše16 Blegoš Dražgoše17 Blegoš Kropa18 Blegoš po levi gor ter po desni dol19 Blegoš tudi jeklenica se najde na poti20 Blegoš Vodiška planina21 Blegoš Vodiška planina22 Blegoš Vodiška planina23 Blegoš Vodiška planina24 Blegoš znamenita lipa25 Blegoš Vodiška planina26 Blegoš poti so lepo označene27 Blegoš hudiček28 Blegoš tu sem hodil pred 10 leti29 Blegoš pa sem nazaj v Kropi30
vencelj1
18.8.2016
Danes me je pot peljala iz Martinj vrha na Črni kal in po grebenu na Blegoš, nazaj pa po cesti.
Tudi nekaj fotk sem naredil, sem bil zadnjič za Ratitovec kregan, ampak danes žal niso bili tako odlični razgledi. No ja, lahko bi bilo tudi slabše.
Vse skupaj, poročilo + fotke pa še kaj na
12.9.2016
Nekaj včerajšnjih slik z vzpona na Blegoš. S Črnega kala sem se najprej sprehodil do Prve ravni, kjer se priključita markirani poti z Jelovice in Čabrač, nato pa sem nadaljeval proti vrhu Blegoša. Z vrha sem sestopil po nemarkirani poti v smeri Leskovice, vmes pa sem naredil še kratek ovinek do Koče na Blegošu. Pot proti Leskovici sem zapustil, ko sem dosegel gozdno cesto, po njej pa sem se vrnil na Črni kal.
Lp, Tadej
Blegoš Koprivnik in Mladi vrh1 Blegoš Utrinek2 Blegoš Prva ravan3 Blegoš Pot skozi gost smrekov gozd4 Blegoš Ob poti5 Blegoš Razgled s poti6 Blegoš Na vrhu Blegoša7 Blegoš Do Triglava se je komaj videlo8 Blegoš golf žogica9 Blegoš Utrinek10 Blegoš Ob poti11 Blegoš Koča na Blegošu12 Blegoš Ob poti13 Blegoš Gneča na Črnem kalu14
13.11.2016
Danes vzpon iz Leskovice na Blegoš, meni priljubljeni cilj. Ravno prav hoje za tale letni čas, sploh ker je bila lepa napoved samo za dopoldne. Snega izredno malo, sem ga pravzaprav pričakovala več. Vreme lepo, nobenega vetra. Povratek mimo koče in krog je bil na dnu sklenjen.
Blegoš nad začetkom poti1 Blegoš skozi jesenski gozd 2 Blegoš lepo se je držal nad meglo3 Blegoš pogled preko koče proti Triglavu4 Blegoš5 Blegoš pogled nazaj6 Blegoš zasnežene smreke ob poti7 Blegoš na vrhu8 Blegoš9 Blegoš pogled proti koči10
31.12.2016
Črni Kal - Blegoš 450 višinske razlike v 20 minutah. Super razmere, brez vetra, pot suha.
Blegoš1 Blegoš2 Blegoš3
Skovik
28.1.2017
Pozdravljeni. Kakšne so zadnje razmere iz Čabrač na Blegoš? V naprej hvala.
brpi
Danes narejena krožna tura Črni kal-Blegoš-koča-Prva ravan-Črni kal. Na osojnih delih suh, na sončnih delno južen sneg. Poti so uhojene, ledu skorajda ni. V izogib zdrsom dereze niso odveč.
Boblak3
29.1.2017
Pot iz Čabrač nič posebnega,na nekaterih mestih malo pomrznjena,čez dan na soncu še to ne.Malo več previdnosti pri sestopu pa gre brez težav.Je pa pot lepo shojena.Lp
pohodnica53
Nedelja- Cesta na Črni Kal iz smeri Javorje-Žetina; informacija po tel. s strani oskrbnikov koče dan prej je sicer bila, da je cesta v redu, normalno prevozna, vendar žal, dejansko stanje zjutraj povsem drugačno - kar zeloo poledenelaeek, sploh na določenih osenčenih odsekih; nisva bila edina, ki naju je skrbel povratek in sva se radi tega raje predčasno poslovila s prijetnega, sončnega in tokrat skoraj brezvetrnega vrha; lp
Skovik
17.2.2017
Zdravo nasmeh
Kakšne so kaj razmere sedaj? V naprej hvala za info nasmeh
tomažs
17.2.2017
Vse poti dobro prehojene.Priporočam tudi dereze,predvsem na osojnih smereh pri sestopu.