Škocjanske jame
30.5.2009 - andrejjerina
Saj vem, da tole ne paše ravno v ta forum, pa vendar. Jutri ima park Škocjanske jame dneve odprtih vrat in skupaj z okoliškimi vasmi organizirajo veliko prireditev, med drugim tudi prost vstop v same Škocjanske jame. Splača se pogledati!

LP Andrej
gorska koza
30.5.2009
Andrej hvala za to informacijo! Ker smo se danes udeležili nekajtisočglavega ženskega teka v Tivoliju (to pa res ne paše na ta forum) in se s tem posledično odpovedali hribolazenju ta vikend, je tvoj namig za popestritev nedelje več kot dobrodošel.
UROS1
15.2.2018
Pozdravljeni; potrebujem vašo pomoč in sicer ker delam SPP tudi z razširjeno verzijo, me zanima kje se nahaja žig od Škocjanskih jam. In ali je vedno dostopen ali ne. Gre za kontrolno točko 74 v knjižici SPP. Je kdo hodil tukaj v zadnjih dneh ? Hvala za info že v naprej. Uroš
miro krivec
Jaz sem ga dobil,sicer nekaj časa nazaj na blagajni za jamo.Niso pa imeli žiga SPP, ampak samo svojega.
rajko0028
15.2.2018
Jaz sem dobil žig SPP v prodajalni spominkov - zraven blagajne - ki pa ni vedno odprta.
B2
Žig SPP (ovalni)kontrolne točke Škocjanske jame se nahaja v recepciji (prodajalni vstopnic) v info centru Škocjanskih jam. Kadar je info center zaprt, pa je (trikotni)žig, ki je montiran na skrinjici z vpisno knjigo mogoče odtisniti ob vhodu v kompleks. Tako v info centru, kot v skrinjici se nahaja tudi vpisna knjiga.
Na kontrolni točki Artviže je žig (trikoten) montiran na skrinjici z vpisno knjigo, ki je pritrjena na električnem drogu pri spomeniku NOB. Ovalen žig Artviž pa lahko dobimo v hiši nasproti spomenika. Tam in v skrinjici je tudi vpisna knjiga. V obeh primerih priporočam svojo blazinico za žigosanje.
bogi
16.4.2018
Včeraj prehodili pot "Ob podorih reke Reke". Gre za tradicionalni pohod od Matavuna preko Naklega, Brežec, Gradišča in s ciljem v Škocjanu. Del poti vodi tudi skozi podzemlje Mahorčičeve jame, katera sicer ni odprta (le za organizirane pohode), je pa vredna obiska. Pot je lahka, dolga 12 km in vodi mimo ostanka gradu Školj, skozi kraške vasice z lepimi razgledi do Nanosa, Snežnika in globoke podore reke Reke.
V bližini je tudi vstopna točka za ogled Škocjanskih jam.
Škocjanske jame pred startom pohoda1 Škocjanske jame startnina 2 Škocjanske jame toplo je....3 Škocjanske jame kosmatinec4 Škocjanske jame kraški svet5 Škocjanske jame pogled na  izhodišče6 Škocjanske jame skozi Naklo7 Škocjanske jame spust k Reki8 Škocjanske jame kjer Reka prvič ponikne9 Škocjanske jame urejena pot10 Škocjanske jame skozi vrata proti Mahorčičevi jami11 Škocjanske jame Mahorčičeva jama12 Škocjanske jame globina ...13 Škocjanske jame višina...14 Škocjanske jame proti izhodu15 Škocjanske jame16 Škocjanske jame pogled na vhod17 Škocjanske jame oprema za spust v jamo18 Škocjanske jame veličina dvorane - prva kontrolna točka19 Škocjanske jame izhod iz jame20 Škocjanske jame21 Škocjanske jame mimo razvalin gradu Školj22 Škocjanske jame okrepčevalnica v vasi Brežec23 Škocjanske jame mimo nasada sivke24 Škocjanske jame25 Škocjanske jame Gradišče - kontrolna točka26 Škocjanske jame druga kontrolna točka27 Škocjanske jame kraška hiša28 Škocjanske jame Reka pred ponikom v Škocjanske jame29 Škocjanske jame likovna galerija v Betanji30 Škocjanske jame dobra volja, cilj je blizu31 Škocjanske jame Škocjan32 Škocjanske jame na cilju v Škocjanu33 Škocjanske jame prehojena pot - 12 km in 550 višincev34
l.tana
16.4.2018
Ja, kar veliko ljudi je bilo na pohodu. Midva sva bila letos prvič, sigurno ne zadnjič.
Škocjanske jame ostanki mlina1 Škocjanske jame2 Škocjanske jame grad Školj3 Škocjanske jame4 Škocjanske jame5 Škocjanske jame freske v cerkvi Sv.Helene, Gradišče6 Škocjanske jame7 Škocjanske jame8 Škocjanske jame9