Kucelj
24.2.2018
Saj ni tako težko...mežikanje
BT88
velik nasmeh Rocker ti si care nasmehTale forum za prave gornike pa bolj je kar je.Sam kdo bo kaj zgrešil pa dajmo ga. Jst sm te razumu kar dobru bwt fajn.
Ma jst dns sušim cune al žjihto glih fajn ulejče tm do duobre stotke se fajn šši.velik nasmehvelik nasmehvelik nasmeh
Ojoj v drugem odstavku vse rdeče podčrtano.Ma če kdo ne razume naj pokliče Iztoka.zavijanje z očmi
Burjak
24.2.2018
velik nasmeh
Dva nula za naše!! Lepu je slišet domčo besejdonasmeh
Srečno vsem skupaj!
P.S. ...ahtite de vs n wdpihne z rwba.

Simon
19.4.2018
Sem naredila popoldansko turo danes, ki se je končala skoraj ob 19 uri. Toplo je bilo. Vzhodnik je pihal . Ne premočno. Pričela sem pod tuneli- srednječavenska ji pravijo in šla na Malo goro. Lep je tisti del.Nato pa na vrh Kuclja. Popoldne ni bilo nikogar na vrhu. Rož pa ni še prav veliko. Sestopila sem mimo koče na Čavnu po poti ki pelje na izhodišče.
Kucelj precej časa se hodi po gozdu1
Kucelj ob poti 15
Ninđa
20.4.2018
@darinka4 imaš kakšne info kako je z Golaki?

Lp, Nino
20.4.2018
Kar se je videlo od daleč ni več dosti snega.Sem zvedela, da je ponekod še sneg, ampak ne predstavlja težav. lp
planinka87
25.4.2018
Ninđa, iz Predmeje na Mali Golak je nekaj manjših zaplat snega, ampak ni zaradi njih nobenih težav.
Ninđa
26.4.2018
@darinka4 in @planinka87 hvala. Sem bil v soboto. Drzi napisano.

Lp, Nino
četrtek, 3.5.2018

Nestabilno vreme je breme, če se odpraviš kam višje. Zato sva se s princesko odpravila nižje in bližje, ter se sprehodila na Kucelj. Na odprtem nama je žvižgala burja okoli ušes, v prekrasnem bukovem gozdu pa nama je glasno šepetala tišina. Tudi samote sva bila deležna v veliki meri. Tura je bila ogledna, saj imava v kratkem v tistih krajih še nekaj lepih potov za bregom. Do prihodnjič, torej.

Kucelj1
Kucelj2
Kucelj3
A si Darinko kaj srečal?nasmeh
Ne, sem se pa verjetno peljal relativno blizu njenega doma. Sem iz avta za vsak slučaj vsake toliko pomahal velik nasmeh
No in spet se je znašel ubogi Kuceljček na Čavnueek
Čaven je greben nad Vipavsko dolino. Tvori južno mejo Trnovskega gozda, planote v severnem delu Dinarskega gorovja. Njegov najvišji vrh je Veliki Modrasovec, najbolj razgleden pa Kucelj. Na vrhu se odpre pogled po Vipavski dolini in do Jadranskega morja ... Kucelj je vrh severno od Višnje gore ter južno od Malega in Velikega Trebeljevega. Kucelj je najvišji vrh občine Grosuplje ... (wiki) Sem popravil naknadno zadrega se oproščam - zato, da se ve, kateri Kucelj je kateri in kateri je kje zavijanje z očmi
ben
5.5.2018
Prepisano z Wilkipedije in to dobesedno velik nasmeh Veliki Modrasovec je 200m nižji, Čaven je pa tudi vrh blizu Velikega roba in meri 1185m v višino!
BT88
Vidva sta gotovo domačina oz.doma iz Vipavske doline. J .... Wiki... kremo velik nasmeh
velesa
6.5.2018
Ojla, turbo, jaz sem ti tudi mahala mežikanje. drugič pridi na kafe nasmeh
6.9.2018
Kucelj 6.9. 2018. Popoldanski s Predmeje, ker nisem bila ravno zgodnja. Ampak popoldne se je vreme zjasnilo in na vrhu je bilo prav toplo. Srečala pa nisem nikogar od koče na Čavnu do vrha.
Kucelj nekaj časa hodiš po gozdu.1
Kucelj vse naokoli. na nebu.9
Kucelj sestopila pa sem po isti poti. 10
1.2.2019
Tudi januarski vzpon čeprav zadnjega v mesecu zna biti zanimiv. Sploh, ko se odpraviš po poti, kjer vsaj jaz še nisem hodila. Iz Kamenj. In preseneti sneženje in veter. Sicer pa razen enega tekača in gamsov nisva srečala nikogar. Pot proti vrhu je bila na nekaterih delih poledenela, ker je tam običajno sneg spihan. Čeprav je sredogorje, sva si nadela dereze z vrha po strmi poti, ker je bilo tudi tam spolzko. Vreme pa takšno, kot je bilo napovedano. Še sonce je pokukalo, a se je potem skrilo .
Kucelj iz vsi Kamnje po poti.1
Kucelj na vrhu.10
Kucelj in po srednječavenski dol.11
Kucelj v dolini lepše vreme.12
Kucelj mimo lovskega bivaka , kjer hodijo na Kucelj , ko je vsako leto tradicionalen velikonočni pohod.13
Tolminc
23.3.2019
Včerajšnja Mala gora in Kucelj.

13.4.2019
Danes smo škofjeloški planinci spet osvojili Malo goro, Kucelj in Čaven.
Kucelj Gor po Srednječavenski poti.1
Kucelj2
Kucelj Po poti.3
Kucelj4
Kucelj5
Kucelj Lepo je .6
Kucelj Nekje na sredini Srednječavenske poti se usmerimo na desno strmo varianto.7