PowerPoint

Najsevernejši dvatisočak v Karavankah je...

Kepa

Komen
geppo
25.12.2011
Hvala, pa drugo leto eno skupno "izven rdečo/belih" znamenj.
1.1.2012
V soboto sva z možem šla prehodit najine stare steze. Od Ljubenskih Rastk mimo Telečjih peči do bolnice sva hodila večinoma po markirani poti.Nato sva po lovskih stezicah in nekaj po sneženi cesti prečila pogorje pod Travnikom do lovske koče na Robnikovi planini. Od tu dalje pa po markirani poti na Travnik, Hlipovec ter na Komen. Po zadnjem sneženju sva od Travnika na Komen nanovo naredila gaz. Ponekod je bilo snega malo čez gojzarje. Na Komnu je bil lep razgled na vzhodno stran, Šaleška dolina je bila obsijana s soncem, zahod pa je bil v oblakih.
S Komna navzdol preko Bezovca pa je steza dobro uhojena. Krog sva zopet zaključila v Ljubenskih Rastkah.
Komen pod Travnikom1 Komen2 Komen pogled od koče na Travniku na Sp.Travnik3 Komen toliko je bilo snega na Travniku pa do Komna4 Komen koča na Travniku je čakala oskrbnika, da zakuri peč5 Komen vpisna knjiga v kapelici na Komnu je skrbno čuvana6 Komen Uršlja gora7 Komen8 Komen9
25.2.2012
Golte(Mozirska koča)-Smrekovec-Krnes-Komen in nazaj.
S turnimi smučmi je šlo tokrat malo težje zaradi južnega snega. Južnega snega je na Golteh vedno manj. S sedla Kal do Smrekovca je cesta na treh mestih skoraj kopna in v parih dneh tu več ne bo mogoče iti s smučmi. Na Smrekovcu sem bila ob 9.15 sama z vetrom.Tudi na poti do Komna so se videle le stare sledi nekoga s krpljami in motornih sani. Pri prečenju krneškega gozda so se slišali udori sneženih plošč.Pred Komnom pa me je prehitel en hitri turni smučar in zgleda,da sva bila danes edina tu gor. Snega je na poti veliko, precej je tudi dvometerskih zametov. Drugače pa vse lepo in toplo. Vse skupaj s postanki 8 ur.
Komen sončni vzhod nad Gostečami1 Komen Isteje2 Komen Šaleška dolina3 Komen Smrekovec4 Komen polno zametov na poti do Komna5 Komen z vrha Komna pogled na Peco6 Komen sedaj pa večinoma navzdol 7 Komen vrh Krnesa8
1.12.2012
Zima se je pričela, vsaj danes na Komnu je bilo tako. Mrzlo, da mi je voda zamrznila v čutarici, malce je pihljalo, drevesa so bila že odeta v zimsko okrasje ter seveda meglen in oblačen dan.
Ljubenske rastke-mimo Bezovca -Komen.
Nazaj grede pa sva pred domačijo Tratnik zavila na stezo proti hudourniškemu potoku Žep ter nato ob Žepu navzdol do Rastk.
Komen malo nad Rastkami1 Komen meglice so se vmes malo razkadile2 Komen3 Komen kapela pod vrhom4 Komen vrh Komna danes5 Komen proti potoku Žep6 Komen7 Komen poiskati bo treba prehod čez Žep8
vespuci
21.12.2012
20.12.2012 na Komnu iz Rastk.Nazaj po lovski poti do Martina(pri Planinc),ki je nas "reveže" spet nahranil in napojil.Tine,še enkrat hvala.
Komen1 Komen2 Komen3
MarkoK
1.12.2013
Hja, danes pa iz Rastk na vrh Komna, kjer je kar precej snega, sploh v zadnji tretjini poti, ugrezalo se je skoraj do riti. Vendar nagrada ni izostala, čudoviti vreme in še lepši razgledi. Odlična tura za nabiranje zimske kondicije.
Priporočam.
Komen1 Komen2 Komen3
otiv
20.5.2014
Ali je Kamen ali Komen to nama ni znano, še nekaj v deželi naši, da nam zmeša glavo. velik nasmeh.
V prelepem jutru sva najprej zavila proti vrhu Smrekovca in uživala v razgledu in vršaci so naju kar vabili. Preko Krnesa, nekaj flik snega in podrtih smrek, sva hitro bila na Kamnu, kjer naju je presenetil kranjski jeglič s svojo nežno barvo. Steze so skoraj mehkejše kakor tepihi. Za naju prava uživaška tura.
Komen Smrekovško pogorje je znano po borovnicah- do prave barve je še daleč1 Komen Vrh Smrekovca2 Komen Prvi cvetni pozdrav3 Komen Raduha in spredaj Kamen ali Komen4 Komen Ojstrica5 Komen Olševa in desno Obir6 Komen Golte7 Komen Vse bližje so nama8 Komen Skuta9 Komen Še eden izmed zelenih tepihov10 Komen Peco skoraj primeva11 Komen Trava, ki je znana za te kraje12 Komen Ni bilo veliko preprek13 Komen V Avstriji tudi še imajo sneg14 Komen V juniju bodo že kravice tu15 Komen Zelena barva vsepovsod16 Komen Ena izmed flik snega17 Komen O kako debelo sva pogledala od presenečenja18 Komen Vlage v tleh je veliko19 Komen Domovanje Kralja Matjaža20 Komen Jeti je tudi hodil tod21 Komen Raduha22 Komen Lepo je na Kamnu23 Komen Markacija za zaljubljene24 Komen Kamen25 Komen Morski skat na Kamnu26 Komen Veliki vrh pri Ojstrici27 Komen To je bilo pravo presenečenje28 Komen Kranjski jeglič29 Komen Raketodrom30 Komen Lepo je videti ta cvet31 Komen Resje32 Komen Vrh Kamna33 Komen Mislim da je Kosmatinec34 Komen Ni veliko cvetov te lepotice35 Komen Skuta36 Komen Ojstrica37 Komen Res je Kamen38 Komen Kapelica na Kamnu39 Komen Lanska bera40 Komen Za danes predaleč41 Komen Ob poti42 Komen Znamenje43 Komen Tablice so bolj visoko zaradi snega44 Komen Pogled na Smrekovec45 Komen Nekaj primerkov še cveti46 Komen Borovničevje vsepovsod47 Komen Ne moreš zgrešiti48 Komen Malce je pihalo in tudi nekaj oblakov se je zbralo49 Komen Tarča čaka strelce50 Komen Svišč51 Komen Z veseljem se je ozirati naokrog52 Komen Uf, kako je mrzla53 Komen Koča na Smrekovcu54 Komen Velenje moje nekdanje delovno mesto55
21.5.2014
zelo lepe slike

otiv
Dejan hvala, če bi že včeraj vedel, da te zanima Peca, bi naredil še kakšno slikico Pece več. nasmehmežikanje
Lep pozdrav!
21.5.2014
eh sj je vredi,, vidim da neki snega je še,,drug tedn ga zagotovo ne bo več

jurčk_
31.5.2014
Vazn da sm dobro napeljal vodo v korito na 53ti sliki velik nasmeh
dija
27.10.2014
nedeljski obisk Velikega Travnika in Komna
Komen1 Komen2 Komen3 Komen koča na Travniku zaprta4 Komen koča na Travniku zaprta5 Komen6 Komen7 Komen8 Komen pogled na Komen9 Komen10 Komen Uršla je pokukala iz oblakov11 Komen čez čas še Raduha12 Komen Peci ni uspelo :)13 Komen14 Komen tudi Ojstrica se hoče pokazat15 Komen tudi Golte v megli16
25.12.2014
Rastke-Grunti-Planinčeva domačija-hotel Goba-bolnica Mrzle vode in do Hlipovca. Od tu sva za spremembo šla po severni strani Komna in malem grebenčku do vrha. Greben je večinoma kopen.
Komen Komen s severne strani1 Komen po travnikih s severne strani2 Komen greben do vrha3 Komen meglice v dolinah4 Komen5 Komen navzdol mimo Telečje peči in ogled police na sredi6
pika
25.12.2014
Zanimiva pot in lep božični dan, dobra kombinacija nasmeh.
26.12.2014
Res, kombinacija se je izkazala za zelo fajn.nasmeh
geppo
28.11.2015
Prva snežna tura po novozapadlem snegu je bila - Komen 1684m. Včeraj zvečer še nekaj sprememb in nazadnje se dogovorimo za kratko turo v naši bližini.
Iz Lj. Rastk in parkiramo pri deponiji peska. Cesta je vseskozi kopna. Mimo kmetije in v cck. dveh urah smo pri pastirski kapelici. Gazi ni bilo, sneg sipek in brez težav za hojo.
Proti vrhu zameti in ponekod skorja, ki se je predirala.
Povratek mimo Hlipovca in delno po gozdni cesti tako da naredimo lepo krožno pot.
Lep sončen dan. Za celotno pot porabili cck. 4:30min.
Komen Smo že iz gozda1 Komen Malo nižje2 Komen Bbrina - na tem vrhu si stala, ko sem naredil ta posnetek - Jelovec3 Komen4 Komen Proti vrhu zameti5 Komen6 Komen7 Komen KSA8 Komen Vrh 1684m9 Komen Proti Hlipovcu 1453m10 Komen Se bo vsulo...?11 Komen12
pika
28.11.2015
Sedaj pa je zima res tu in ni treba visoko, da se naužiješ snega. Prijetno preživet dopoldan.
JTrogar
Smo bili pa danes skoraj vsi na turi, samo na večih koncih.velik nasmehvelik nasmeh Na Komnu je pa tako vedno lepo, sploh v tako prijetni družbi.mežikanje
Lp in varen korak vsem izpod lepih Golt, Janez
7.2.2016
V dnevu pred.., torej v soboto je bilo na Komnu seveda sončno, toplo, primerno za veliko martinčkanja. Pot proti sedlu Hlipovec je bila snežena, proti vrhu pa nekaj manjših sneženih zametov. Zopet je bilo fajn, ker sva lahko gaz delala prva. Začuda že dva tedna ni bilo koga vpisanega v vpisni knjigi, ki se nahaja v kapelici.
Najina pot: Rastke-Grunti-domačija Planinc-hotel Goba-nato na označeno pot pri bolnici Mrzle vode-sedlo Hlipovec-Komen in čez Travnik prreko Robnika nazaj. Lepa samotna krožna pot.
Komen obnovljena domačija pri Planincu1 Komen hotel Goba *****2 Komen bolnica Mrzle vode3 Komen sonček 4 Komen vrh Komna5 Komen delala sva svežo gaz6 Komen krasni razgledi z vrha7 Komen na Golteh so smučali na polno8 Komen hribček pri hribčku, gora pri gori, kaj češ lepšega9 Komen na Peci sta bila najmanj dva10 Komen še en pogled na Ojstrico11 Komen stolp na Velikem Travniku12 Komen pogled nazaj na oba vrha Komna13 Komen pri Pastircih14 Komen nazaj v dolino, sonček adijo15 Komen pečine ob strmi poti na Robnik16
lakkon
18.2.2016
Ljubenske Rastke – Bezovec – Komen – direkt na Veliki Travnik – koča na Travniku – Robnikova planina – Ljubenske Rastke

morda v soboto... količina snega?... shojenost na omenjeni turi?... kaj posebnosti, recimo jim nevšečnosti v tistih pravih zimskih razmerah?