Tirske peči

piotr24. 04. 2017 14:37:04
Lepo in zavidanja vredno.nasmeh
acjom24. 04. 2017 16:15:07
Res lepo bi se vam bilo pridružitinasmehzadrega
JTrogar29. 07. 2017 13:01:43
V četrtek se nas je osem, skupaj starih 540 let, podalo čez Tirske peči. Bilo nam je lepo. Med potjo smo zobali sladke maline, se smejali šalam in občudovali naravo. Tudi gamsa smo videli. Ali gremo po grapi, ali naokoli po lažji varianti, je bilo vprašanje pod grapo. Vsi smo se odločili za grapo in jo tudi brez večjih problemov zmogli. Počitek na Lopni peči nam je prav prijal. Ena od naših punc nas je vpisala v zvezek in že smo nadaljevali pot po razglednih točkah nad mogočnimi stenami Zgornje Lope. Tudi vreme je bilo čedalje lepše, saj je zjutraj še rosilo, na Konjskem vrhu pa si je že sonce izborilo premoč nad oblaki. Postanek pri Žlajferju smo izkoristili za voščilo eni od udeleženk za RD, ki ga je praznovala kak dan nazaj, s čudovitim šopkom natrganim med potjo. Sam sem se tudi osvežil s kopanjem v jezeru in prišel ven kot prerojen. Kislo mleko in ostale dobrote so nam dali moči za nadaljevanje. Pri Alpskem vrtu se je poslovila najmlajša udeleženka, ker se ji je mudilo v popoldansko službo, mi pa smo mimo Mozirske koče, Okenca in Mesarske lope sestopili.
Pri Ivici v Šmihelu je sledila obvezna analiza ture. Suuupeeer!!!!
Hvala vsem za res prijetno druženje.
Lp in varen korak izpod lepih Golte, Janeznasmeh
razgled z Zg. Lope25
 na Konjskem vrhu26
Zvonček12. 09. 2017 10:19:58
Tudi mene vabijo Tirske peči. Prebrala sem vse opise na forumu in si ogledala fotografije. Prosim nekoga, mogoče kar Janeza, ali je težko najti izhodišče pod Belo pečjo in povratek od hotela do izhodišča, saj se mimo Mozirske koče, Okenca in Mesarske lope ne bi želela vrniti. Področje se mi zdi zelo strmo in ne vem, če bi ga zmogla. Moram še dodati, da mi zavarovane poti (tudi ta čez steno ne delajo nobenih težav). Hvala za odgovor.
karibu12. 09. 2017 14:25:29
Najbolje, da se kar z Janezom dogovoriš za turo.
Je zanesljiv vodič in pozna vsak kamenček na Golteh cool
Lep pozdrav in srečno!
janez.novak12. 09. 2017 15:36:35
Janez - ali so Tirske peči pod Javorco?
otiv12. 09. 2017 16:08:25
Tirske peči so pod Medvedjakom
JTrogar13. 09. 2017 00:05:46
živio vsem!

Zvonček, sem ti na zasebno sporočilo napisal nekaj malega o Tirskih pečeh.
Janez, Tirske niso pod Javorco. Javorca je na polovici Severjeve poti z Mozirske koče na Boskovec.
Vito, še enkrat hvala , da si se oglasil.
Kje so točno Tirske peči pa bo najbolje videti na zemljeidu.

mukica14. 09. 2017 09:13:42
Med deževnim obdobjem sva z prijateljico Toniko, izkoristili včerajšnji sončen dan za obisk Tirskih pečin in potem naprej...Parkirali sva pod Belo pečjo in odšli po markirani poti do spomenika na Stonu.Tam zavijeva proti razgledališču Tirskih peči, še prej pa obiščeva znamenita drevesa...pred vztopno zavarovano gropo si nadeneva čeladi in po mokri skali se povzpneva proti vrhu kjer nama se sonček posušil mokra oblačila nasmeh Nadaljujeva po mokrih in strmih travah do Gamsjega vrta in naprej proti Trem plotom, Medvedjaku , hotelu ,vmes iščeva gobe in Javorci.Od tam se podava do Janezevega bivak in uživava v opazovanje, klepetu ko naju preseneti Janez. Spremljam že vrsto let na tem portalu....z svojimi lepimi turami in opisi buri domišljijo in prikazuje lepote v tem koncu.Skupaj potem nadaljujemo po njegovih poteh do okna pod Aplskim vrtom, Mesarske lope in jame ter mimo Marijine klopce do izhodišča..
Hvala Tonika in Janez za čudovit dan nasmehnasmeh
spretnost...29
do Mesarske lope in klopce30
in seveda obiščemo tudi jamo31
nadaljujemo mimo Marijene klopce do izhodišča...še veliko je ostalo skritega...32
zadnji pogledi...33
in še po dolini kjer se meglice še niso razkadili, mi pa uživali v soncu in lepem okolju na  Golteh 34
Zvonček14. 09. 2017 17:03:23
Janez, še enkrat hvala, da si si vzel čas tudi zame.
Lep pozdrav!
JTrogar26. 09. 2017 21:40:42
V soboto se nas je spet nekaj podalo prek Tirskih peči in bilo je spet fajn.nasmeh Kar naprej smo se ustavljali, se pogovarjali, občudovali naravo, gobarili in kot bi trenil smo po osmih urah ob pijači sedeli pri Ivici v Šmihelu in analizirali turo. Minila je čisto prehitro. Za začetek smo malo raziskovali med pečinami Cmonka in potem pri stoletni bukvi obsega skoraj 6m našli nekaj lepih jurčkov. Grapa je bila sprana in še nedotaknjena po minulih nalivih. Premagali smo jo brez težav, saj so varovala kot vedno brezhibna. Z Lopne peči smo nadaljevali proti Zgornji lopi. Na najvišji točki Zgornje lope se lepo vidi vsa veličina Tirskih peči. Seveda brez postanka pri Žlajferju ni šlo. Med potjo proti Boskovcu smo srečali veliko pohodnikov, naša Antonija tudi znanko. Na Boskovcu se je malo poslabšala vidljivost, saj se je v dolini pojavila megla, ki pa je do Javorce že skoraj izginila. Brez postanka pri bivaku seveda ni šlo.mežikanje Sestop do avta pa je bil spet eno samo uživanje.
Sotrpini, hvala vam za to res prijetno potepanje po Golteh.
utrinek v grapi pod Lopno pečjo1
sestop z Okna39
v Mesarski lopi40
Bbrina20. 10. 2017 09:18:20
Sobotno sončno popoldne( 14.10) me je zvabilo zopet čez Tirske peči na Golte.
Pot: Gosteče-Mozirska koča-Ston-Tirske peči-Medvednjak-Mozirska koča-Gosteče.
Za spremembo, tokrat Tirske peči niso bile mokre.
pika19. 04. 2018 20:25:25
Ker sem prijateljicam obljubila ogled cvetočih jegličev, je bilo treba predhodno preveriti razmere. Pravilna odločitev, saj me je presenetilo podrto drevje nad Stonom, ki ga sicer intenzivno pospravljajo, ampak količina je res velika. Ko se prebiješ preko, je pot naprej v redu, do peči, ko je zopet nekaj smrek na tleh. V žlebu za dve lopati snega, drugače ni problema. Jegliči šele začenjajo cveteti, Golte pa v spomladanskem cvetju.
pred pečmi1
pod žlebom2
tudi zgoraj je podiralo3
JTrogar20. 04. 2018 14:05:35
Alenka, ti še vedno prvo v izvidnico. Pot prek peči je treba sedaj hoditi malo drugače dokler ne spravijo podrtega drevja. Najlažje je, da tam kjer se začne vetrolom greš na cesto in po njej do sedla ob Stonu zaviješ gor do spomenika in potem po markirani za Ljubno do manjše jase malo nižje. Tam pa malo prečno in navzgor prek Cmonka nazaj na stezo za Tirske.
Lp in varen koeak izpod lepih Golte ti želim, Janez
pika20. 04. 2018 19:51:29
Hvala Janez, bi te poklicala za nasvet že prej, pa sploh nisem pomislila, da bom naletela na kakšne probleme. Kar se izvidnice tiče, je pač ženska narava malo bolj drugače naravnana nasmeh
Tonika26. 04. 2018 10:42:07
Včeraj čez Tirske peči, pogledat kako je s cvetočim avrikljem. Peš iz smeri Rečica ob Savinji, spravilo lesa na Stonu še vedno poteka, vendar je sama pot večinoma očiščena podrtega drevja.
Pozneje še tu in tam malo trimčkanja čez podrtijo.
Grapa suha, polna listja in drobirja, ki se kljub pazljivosti kar hitro skotali navzdol, pazljivo...
Cele Tirske peči so odete v rumeno- avrikelj v polnrm cvetu nasmeh . Veter je nosil cvetni prah smreke, sami alergeni mrk pogled
Zadnja planina cveti, teloh, žafran, tudi kakšna zaplata snega se še najde. Na Treh plotih pa razgledi za dušo.
Sestopila sem po lovski iz Medvedjaka, oziroma po neki grapi, pot je zaradi podrtih smrek povsem neprehodna in nesledljiva. Vesela, da sem bila peš, jekleni konjiček, bi bil samo v napoto sekačem pri spravilu hlodovine.
Priporočam izhodišče pod Belo pečjo.
Lep pozdrav Tonika
v belem17
utrinek18
otiv26. 04. 2018 13:07:57
Tonika na posnetku 16 je kukavica in ne murka. Kolikor je moč prepoznati s slike gre za navadno kukavico.
JTrogar30. 04. 2018 19:33:54
Včeraj prek Tirskih peči. Del poti med Malinskim vrhom in spomenikom NOB ne priporočam. Čeprav so podrto drevje po lanskem vetrolomu že skoraj vso odstranili, je še vedno zelo težko prehodna in sledljiva. Tako je še vedno najbolje na začetku vetroloma (iz smeri Bele peči) skreniti dol na cesto in po njej do sedla pri Stonu (cca 10 min), tam gor desno po vlaki do spomenika NOB. Naprej pa potem gre normalno. Grapa je tudi že lepo prehodna.mežikanje Nad Lopno pečjo pa se spet pojavijo težave zaradi podrtega. To najlažje rešimo z vzponom čez Štenge povsem po levi pod steno in nad podrto smreko nazaj desno na pot. Na začetku zgornjih varoval v Gamsjem vrtu pa vas potem čaka pravljica v obliki cvetočih avrikljev. Res lepo cvetijo in bodo še kak teden ali največ dva. Cvetoče avriklje smo potem občudovali vse do vrha, ko pot preide v gozd. Do Konjskega vrha potem ni več težav. Sledil je še obvezen postanek pri Žlajferju z dodatno postrežbo h pijači. Ob prijetnem pogovoru smo potem sestopili po cvetočem Medvedjaku.
Tirske peči tudi tokrat niso razočarale.
na Malinskem vrhu1
Gamsji vrt37
Vodna loka38
bos8. 05. 2018 20:03:57
Danes sem šel tudi jaz od Bele peči mimo spomenika na Stonu raziskovat pot čez Tirske peči, grapo najdem, do Lopne peči gre brez problemov, nato pa me možici v desno pripeljejo v dokaj neprehodno pot na Zgornji lopi, saj je ogromno podrtega drevja. Vrnem se do Lopne peči in na moje presenečenje pride ravno mimo Janez s prijatelji in tako skupaj nadaljujemo pot čez Štenge in Gamsji vrt do Treh plotov, oni k Žlajfarju, jaz pa dalje po poti Stari stani - Kolarica - Hleviška planina - Boskovec - Javorca - mimo Janezovega bivaka do Mozirske koče ter skozi Okence do izhodišča.
V čast mi je bilo spoznati Janeza in njegove skrite poti po lepih Golteh.
jutro pod Belo pečjo1
in po lojtrci dol34
pogled z izhodišča na Janeza s prijatelji35
stankoju10. 05. 2018 19:05:00
Nekaj slik iz današnje ture po Golteh.