Ojstrica
Enka
12.8.2017
2 tedna nazaj je žig bil.
Crazy climber
@Enka hvala, pa je zrabljen ali se vidi kaj, zadnjič na Turski gori mi je nekdo povedal da se vidi samo zunanji obroč žiga...
AndroS
12.8.2017
Glede žiga - na Ojstrici sem bil 16.7.2017. Žig je bil zelo, ampak res zelo slab, čeprav sem seveda imel s seboj blazinico.

Zato sem na srečo potem v Koči na Klemenči jami dobil lep žig Ojstrice (na Korošici žal rezervnega žiga nimajo).

Mogoče so od takrat žig že popravili, je en mesec minilo od takrat, a takrat je bilo stanje glede žiga zelo žalostno.
Enka
12.8.2017
Žig je slab, ja. Ampak se vidi, da piše Ojstrica, če se potrudiš in ga odtisneš nežno in počasinasmeh. Na Korošici so jim žig ukradlizmeden (enako mi je pred kratkim potožil tudi oskrbnik v Domu pod Storžičem, ne moreš verjet). Šmenta, na Klemenči jami se pa nisem spomnila povprašat prejšnji teden, ko sem šla s Planjavezadrega
Ojstrica Če ne bi vedel, odkod je žig, bi hudo težko razbral...tako pa se vidi višina in nekaj črk...1
13.8.2017
@Enka @AndorS Hvala vama za info nasmeh.
AndroS
@Enka saj meni je najpomembnejše to, da osvojim vrh, da se imam lepo, vidim čudovite razglede, se naužijem gorskega zraka, spoznam nove kraje v Sloveniji in se podružim z ljudmi.

Ampak...žig pa nekaj vseeno pomeni in kot sva ugotovila, je žig na Ojstrici res zelo slab. Kdo skrbi na Ojstrici za žig? Ker to bi bilo potrebno zamenjati, mnogi so že kritizirali zanič žig na Ojstrici.

Jaz žige zbiram zato, da se bom v pozni starosti (če jo seveda dočakam) ob pregledovanju knjižice z žigi čudil sam sebi, kam "hudiča sem jaz rinil ko sem bil mlajši" nasmeh
eek
A.D.K.
Uf, eni imajo že prav bolestno potrebo, da povsod pustijo svojo "dlako"...no, morda pa je le želja po "privatizaciji" foruma...
@ A.D.K.

. . . morebiti bi namesto "dlako" moralo pisati "kapljico" velik nasmeh
16.8.2017
Včeraj iz Podvežaka po Kocbekovi poti čez Malo Ojstrico na vrh nasmeh. Sestop je potekal čez Jezero Vodotočnik, od tam naprej pa čez Tolsti vrh in Inkretov studenec do izhodišča po poti vzpona. Vreme enkratno, pogledi od Nanosa, Snežnika, Gorjancev, Boča, Pohorja, Koralpe, Škrlatice, skratka vse, kar je možno videti. Na vrhu kar nekaj ljudi, za čudo jih je velika večina prišla po Kopinškovi iz Logarske, čestitke vsem. Srečno mežikanje
sAleska
Je pri Inkretovem studencu ali pa na Vodotočniku možno dobit vodo? Je na Molički peči koča odprta za javnost? Hvala.
16.8.2017
Pri Inkretu že leta ni vode. Tudi pri Vodotočnem jezeru je ne bi pil...
Pastirska koča na Molički planini je privat. Če je pastir tam ti bo odprl, drugače pa je zaprta.
jprim
16.8.2017
Inkretov studenec je suh že dolgo, Vodotoćnik - samo jezero, na Molički peči samo takrat, ko je maša, drugače ne.Se pravi vodo bo treba s sabo nositi, da pa se natoćiti na Korošici. Pa čeprav piše voda ni pitna.
Lp!

lepenatka
16.8.2017
Jaz si ponavadi natočim vodo tudi na Molički planini.
drdivx
Najbrž ne spada k temi kakor tudi ne pašejo marsikje Redbulovi arogantni in zaničevalni smeški. Prav zaradi tega bi ga rad opozoril.
Fant, imel si srečo dvakrat in jo ne izzivaj tretjič. Če boš tako nadaljeval se ti ne piše nič kaj dobrega. Ne bom se delal preroka ali karkoli podobnega, ker se tudi to ne sme. Privleče namreč nate slabo karmo.
Rad berem tvoje prispevke, ter te prav zaradi tega prosim, da nehaš s takim početjem. To se ni nikoli dobro končalo.
hvala, ter lp
Koraki Nad Oblaki
24.8.2017
Na poti proti Ojstrici/Korošici sem 22. 8. našla (verjetno žensko) črno Black Diamond rokavico. Lastnica naj mi piše, da se zmeniva naslov, bi rada imela še drugo velik nasmeh
MiAn
25.8.2017
Hehe, duhovito, nevsakdanje. velik nasmeh
Koraki Nad Oblaki
Malo za hec. Res bi bla vesela, če bi se našla lastnica pogrešane rokavice, škoda bi blo, da bi ostala brez.
jprim
28.8.2017
Napovedan vroč vikend je zvabil veliko ljudi v Logarsko dolino. Tudi midva sva se odpravila v nedeljo v to smer z načrtom, da osvojiva Ojstrico po Kopinškovi poti. Vračala sva se čez Škarje, vroč in sončen dan s prekrasnimi razgledi.
LP!
Ojstrica Krofička1 Ojstrica pot2 Ojstrica po poti3 Ojstrica po poti4 Ojstrica pot5 Ojstrica pot6 Ojstrica na polici7 Ojstrica skoraj na vrhu8 Ojstrica KSA9 Ojstrica KSA10 Ojstrica Lučki dedec11 Ojstrica Robanov kot12 Ojstrica razgled13 Ojstrica Korošica14
MiAn
30.8.2017
Ali je kdo prehodil pred kratkim pot od stare Kocbekove koče(kapelica), direktno na Malo Ojstrico. Zanima me stanje in zahtevnost poti, če je seveda sploh še normalno prehodna.