Javorca(Golte)
JTrogar
12.12.2018
Danes sem si privoščil malo daljšo turo po Golteh.
Startal sem na Gostečem nato naredil krožno prek Linš, Konečke planine, Kala, Starih stanov, Konjskega vrha, Tirskih peči, Mesarske lope, ferate v Okencu, Okna, Javorce in prek Požganije do izhodišča.
Imel sem lepo vreme, ravno toliko mrzlo, da je škripalo pod nogami. Snega je zelo malo. Do Tirskih nisem srečal žive duše. Tam pa dva lovca, ki sta izkoristila lep dan za lov. Videl sem cca 25 gamsov, ki pa so bili vedno prehitri ali pa predaleč za kakšno fotko.
Pri bivaku sem se zaklepetal s prijaznim planincem iz Škal, s katerim sva potem skupaj sestopila.
Lepo se mi je dogajalo. Golte spet niso razočarale.
Lp in varen korak vsem izpod lepih Golte, Janeznasmeh
Javorca(Golte) pokuk proti Pohorju in Paškem Kozjaku nad Zg. Goltnikom1 Javorca(Golte) Konečka planina, Uršlja gora2 Javorca(Golte) Sveti križ, Pohorje, Paški Kozjak s Konečke planine3 Javorca(Golte) kapelica na Konečki planini4 Javorca(Golte) utrinek na poti proti Kalu5 Javorca(Golte) pokuk proti Smrekovcu6 Javorca(Golte) na Podstenški planini7 Javorca(Golte)8 Javorca(Golte)9 Javorca(Golte) Uršlja gora, Sleme s Podstenške planine10 Javorca(Golte) utrinek na poti proti Žlebskemu stanu11 Javorca(Golte) Žlebski stan-lovska koča12 Javorca(Golte) Žlebski stan13 Javorca(Golte) Stari stani14 Javorca(Golte) KSA in Košuta15 Javorca(Golte) Medvedjak, Trije ploti, Pr Žlajferju16 Javorca(Golte) Vodna loka, Konjski vrh17 Javorca(Golte) Planjava, Ojstrica, Raduha, Peca,...18 Javorca(Golte) Menina planina, za Černivcem se vidi Nanos19 Javorca(Golte) Bočna, Gornji Grad, Radmirje, Ljubno, Menina, Nanos, Lepenatka, Rogatec, Krvavec, Ojstrica, Košuta,... 20 Javorca(Golte) posledica vetroloma na poti z Zg. Lope21 Javorca(Golte)22 Javorca(Golte) Tirske peči-Zg. Lopa z Lopne peči23 Javorca(Golte) grapa na Lopno peč24 Javorca(Golte) Tirske peči25 Javorca(Golte) utrinek na Cmonku26 Javorca(Golte) uspešen lov lovcev na Travnatnci27 Javorca(Golte) pokuk proti votlini Votnci28 Javorca(Golte) lovska pot pod Travatnco lepo očiščena in prehodna29 Javorca(Golte) utrinek na poti proti Malinskem vrhu in razgled, ki ga pred vetrolomom ni bilo30 Javorca(Golte) utrinek na poti31 Javorca(Golte) na domači strani pod Belo pečjo in pokuk proti Javorci in Mozirski koči32 Javorca(Golte) razgled z Marijine klopce33 Javorca(Golte) utrinek pri Mesarski lopi34 Javorca(Golte) utrinek na ferati35 Javorca(Golte) utrinek na ferati, v sredini Sfinga36 Javorca(Golte) utrinek na Sfingi37 Javorca(Golte) utrinek na ferati38 Javorca(Golte) utrinek na ferati-Sfinga39 Javorca(Golte) utrinek na ferati40 Javorca(Golte) Sfinga41 Javorca(Golte) utrinek pri Oknu42 Javorca(Golte) Mozirska koča43 Javorca(Golte) utrinek na poti do Javorce44 Javorca(Golte) utrinek na Odstreljeni peči45 Javorca(Golte) Javorca in Savinjska dolina46 Javorca(Golte) razgled s točke G47 Javorca(Golte) utrinek na Koprivni peči48
dragovo
13.12.2018
Bravo Janez,lep krog si naredil.Fotke pa tako povedo vse! Sam sem pa včerajšni lep popoldan izkoristil za super tek do Šmartinskega jezera.Lep pozdrav iz Celja,Drago nasmeh