Storžič
A.D.K.
8.4.2017
8.4.2017 - Ena krožna: iz Laškega (Bašelj) po JZ grebenu direktno na Storžič - Bašeljski preval - Bašeljski vrh - M. Grintovec - Srednji vrh - Cjanovca in vračanje preko Hudičevega boršta - Kališča v Bašelj.

Snega na Storžič, po poti iz Bašlja/Laško oz. Mač čez Kališče, ni več. Nekaj "flik" ga je še okoli Srednjega vrha ampak praktično ni omembe vredno. Tako da, pot je brez posebnosti.
Storžič  Na poti na Storžič1 Storžič  Pogled proti vrhu2 Storžič  Razgledi na vrhu Storžiča3 Storžič  Razgledi na vrhu Storžiča4 Storžič  Razgledi na vrhu Storžiča5 Storžič  Pogled proti Kališču6 Storžič  Pogled na Storžič z Bašeljskega vrha7 Storžič  Pogled na Kališče z M. Grintovca8 Storžič  Pogled na Sr. vrh z M. Grintovca9 Storžič  vrh M. Grintovca10 Storžič  vrh M. Grintovca in pogled proti KSA11 Storžič  Pogled z vrh M. Grintovca na Cjanovco12 Storžič  Razpotje 13 Storžič  Proti Hudičevem borštu14 Storžič  In še Storžič s Kališča15
ana
8.4.2017
Danes sem bila na Storžiču, pot iz Bašlja je kopna, iz Kališča tudi kopna.
pclop
Hvala za odgovora! Lepo nedeljo želim!
palček plezalček
10.4.2017
Iz Laškega po JZ grebenu na Storžič, povratek čez Psico. Ker se mi ni zdelo, da bi sestopila vse do Velike Poljane, na primernem mestu skrenem s poti levo in skozi gozd ter po travnatih strmalih do pastirske koče na planini Javornik. Tam zavijem levo na markirano pot, a jo po kakšni minuti zapustim. Tako pošev skozi gozd primaham precej nizko na dopoldansko pot vzpona, ki jo malo podaljšam še mimo cerkvice sv. Lovrenca.
Pot normalno prehodna samo na začetku sestopa je par zmrznjenih flik snega - je pa na tistem delu izpostavljeno.
Storžič  Ena pot levo, druga desno, jaz pa naravnost navzgor1 Storžič  Tihožitje2 Storžič  Uživaški žužek3 Storžič  Pot...4 Storžič  Z vrha proti nadaljevanju poti5 Storžič  Čez Psico6 Storžič  Tu skrenem proti planini Javornik; pogled nazaj7 Storžič  Ko pridem iz gozda, zagledam pastirski stan8 Storžič  Mimo cerkve sv. Lovrenca9
stasa123
18.4.2017
Kako je kaj storžič , razmere?
coffee
V ponedeljek sem šel gor iz Mač preko Kališča in dol po lovski in nato markirani v Bašelj. Nisem uporabil zimske opreme, so jo pa imeli tisti, ki so prišli iz Žrela.
Na dostopu je bilo snega malo, povprečno okoli 2cm, kar ni povzročalo težav. Na poti se začne nekako po Bašeljskem prevalu.
Je pa bilo na zahodni strani pri sestopu snega precej več. Smiselno je imeti gamaše. Bile se tudi sledi derez. Zaradi same poti je treba dosti več previdnosti, sploh nekoliko nižje, kjer se skale končajo in je zemlja mokra.
Macesna
18.4.2017
Stasa123, zelo hladno je danes gor (Kredarica popoldne minus 12 stopinj) in hladno bo tudi v prihodnjih dneh (pa še močan veter), tako da bo sneg, tudi če ga je padlo malo, pomrznil.
adnap
19.4.2017
Trenutne razmere s kavča nasmeh
Storžič 1 Storžič 2 Storžič 3 Storžič 4
firewall
21.4.2017
Živjo. Je šel kdo v zadnjih dneh, odkar je snežilo, po JZ poti-iz Povelj po žlebu? Zanimajo me razmere na poti-je ledeno? Hvala.
Crazy climber
Jutri planiram iti na Storžič; Gor čez Žrelo in povratek čez Škarjev rob. Razmere so se od četrtka do danes izjemno spremenile: V četrtek sem ga gledal in je bil cel zasnežen kot na sliki od adnapa, danes (petek) pa je sneg kar izginil in ga ima skoraj nič, samo majnša snežišča so vidna, komaj čakam na jutri cool
21.4.2017
Na severni strani je še sneg. Žrelo še ni bilo nikoli povsem kopno v aprilu. Ne zaupaj slikam Storžiča z juga. eek
In moja ocena ni iz kavča, ampak iz izkušenj. mežikanje
legenda
21.4.2017
Danes sem gledal severno zasneženo stran Storžiča z grebena Košute. Tudi Škarjev rob je še precej pod snegom. Hodi po pameti in srečno.
Crazy climber
23.4.2017
Popravek: Žrelo ima še nekaj snežišč, kjer je nujno potreben cepin, nikar se ne vzpenjajte v Žrelo brez cepina in čelade! Škarjev rob je še zelo zasnežen in je zaenkrat neprehoden. V zgornjem delu je zelo strmo snežišče z mokrim snegom, v katerem cepin veliko ne pomaga, jeklenice so globoko pod snegom, zato trenutno ne računajte s sestopom ali vzponom po Škarjevem robu. Raje se vrnite do doma pod Storžičem po daljši poti čez Bašeljski preval in Javorniško sedlo, spust skozi Žrelo po moji oceni ni priporočljiv.
sebahambi
2.5.2017
Vceraj(1.5.2017)skozi žrelo gor in proti skarjevmu robu dol in nato levo dol direkt proti spomeniku žrtvam plazu.Skozi žrelo sem rabil dereze za cca 10 metrov a po mojem mnenju se vedno potrebne dereze in cepini.Škarjev rob je pa popolnoma druga pesem...od vrha dol pol poti ali se mal vec cist zimske razmere.Za sestop proti zrtvam plazu pa je ze mal premal snega tko da je bilo vkljuceno plezanje cez borovce.Razmere zelo podobne kot pred enim mesecom le da je sestop bolj zahteven zaradi manj snega...
Storžič 1 Storžič 2 Storžič 3 Storžič 4 Storžič 5 Storžič 6 Storžič 7 Storžič 8 Storžič 9 Storžič 10 Storžič 11 Storžič 12 Storžič 13 Storžič 14 Storžič 15 Storžič 16 Storžič 17 Storžič 18 Storžič 19 Storžič 20 Storžič 21 Storžič 22 Storžič 23
Domch
3.5.2017
Še Škarjev rob iz Malega Javornika.
Storžič 1
Gorska planika
7.5.2017
Včeraj iz Mač preko Hudičevega boršta na Srednji vrh, Mali grintavec, Bašeljski vrh in na koncu na Storžič. Nazaj grede preko Kališča v Mače. Pod Srednjim vrhom še nekaj zaplatic snega, ki ne predstavljajo težav.
Odlična tura z lepimi razgledi! Škoda, ker so se ok. 11h že pripeljali oblaki na Storžič in je bilo kar malo mraz mrk pogled Srečno vsem!
tinky
19.5.2017
Danes na Storžič. Gor skozi Žrelo, dol čez Škarjev rob. Videl sem 3 pohodnike, srečal pa 2.Na vrhu se mi je pridružilo dekle s katero sva malo poklepetala.Snežišča na poti niso predstavljala problemov, saj so kratka ali jih pa obideš. Razen malo vetra po grebenu je bilo vse kot je treba.Je pa skozi Žrelo še vedno strmo!!!!nasmehnasmeh
Storžič 1 Storžič  tu gor bo treba2 Storžič  na parkirišču3 Storžič  Stol, Begunjščica, Vrtača, Zelenjak, Palec4 Storžič  Dobrča5 Storžič 6 Storžič 7 Storžič 8 Storžič 9 Storžič 10 Storžič 11 Storžič 12 Storžič 13 Storžič 14 Storžič  Predvor15 Storžič 16 Storžič 17 Storžič 18 Storžič 19 Storžič 20 Storžič  po krajšem klepetu dol, ona proti Kališču, jaz čez Škarjev rob21 Storžič 22 Storžič  Škarjev rob23 Storžič 24 Storžič  RIP25 Storžič 26 Storžič 27 Storžič 28 Storžič 29 Storžič 30 Storžič  dom je bil odprt31
sebahambi
19.5.2017
Kako pa kaj škarjev rob zgleda?Kok je še kej snega?
tinky
Prebereš, slike pogledaš, pa res ne vem kaj ti ni jasnozmeden
janez.novak
25.5.2017
Danes pa na drugi konec - Storžič z Mač preko Kališča. Do poldneva kar gosta megla - za hojo pa je bilo dobro, saj ni bilo vroče. Ko sem bil v Preddvoru je bilo že povsem jasno. Kljub bolj kislemu vremenu prijetna tura.
Storžič  Pogled proti Storžiču z Bašeljskega prevala1 Storžič  Vrh v megli, proti severu (Košuta, Velika Baba, Obir,...) pa je bilo sonce2 Storžič  Škarjev rob pa je bil že v soncu3 Storžič  Razgled z razgledne točke nad Mačami4