Menina planina
23.1.2011
Tokrat iz Golic, čez Vivodnik, do doma na Menini planini. Vreme sončno, mrzlo in brez "stalnega spremljevalca" vetra tudi danes ni šlo...bil je lep dannasmeh
Menina planina začetek poti1
Menina planina 1,2,3,.....12
tomiš
8.2.2011
Zanima me, če je še kaj snega/ledu na cesti iz Tuhinjske doline do doma na Menini?
RobertN
4.3.2011
Na planino bi šel iz Gornjega Grada. So komu poznane razmere in količina snega?
geppo
Čeprav nisem hodil zadnje čase v tem koncu se nimaš kaj bati. Izgaženo je sigurno, snega ni veliko in računaj če greš od parkirišča na avtobusni tam nekje 3 - 4 ure hoje do koče.
4.3.2011
Kot letos že neštetokrat, tudi tokrat zlata medalja iz gaženja, hehehe. Start na Lipi, par sto metrov po cesti, nato v gozd, kjer so bile tu in tam sledi živali. Tudi dan je izgledal megleno in nič kaj obetavno, ampak to so hribi in spremembe hitre. S te strani ni bilo vidnih niti starih gazi, so se pa tu in tam pokazale pred planino Bibo, kjer so na cesti iz Tuhinjske doline, vsaj iz strani, kjer sem prišla, vidni zameti, kje se začnejo, pa težko rečem. Vrh MP danes ni postregel s svojimi čudovitimi razgledi, a nič zato, je bila narava okoli mene prava zimska pravljica in drevesa oblečena v bele pustne maske, pa sonček, pa tišina, itaq...nikogar. Kar se tiče poti iz GG, pa so se videle sledi in pešakov in turnih smuč, tako, da brez strahu, drugače je pa tudi gaziti fino, pa še zdravo jevelik nasmeh, snega je okoli 10-20 centi, ponekod tudi več, saj je MP polna zametov, priporočam pa gamaše in palice.

Menina planina siv in meglen začetek po cesti1
Menina planina in nazaj po SVOJI gazi, hehe21
otiv
@rozka
Pozdravljena! in hvala za obujanje spominovnasmehnasmeh
ojla, pa še kdajnasmeh
BRAZONIK
6.3.2011
Res je lepa Menina planina,še lepša je pa pozimi.jaz grem dosti krat gor kar od doma-Bočna.Hoje je cca 4ure,lepa tura za sprehod,če kdo hoče zraven,naj se javi.Janez
20.3.2011
Nazadnje sem po tej poti iz Lipe gazila, danes pa na Menini prava "sibirska" pomlad in presenetljivo veliko pohodnikov...vreme sončno, a je pihal močan veter, razgledi z vrha Vivodnik pa čudoviti. Po cesti iz Tuhinjske doline se da pripeljati do ovinka, kjer se pridruži pot iz Vranskega oz. Lipe, naprej je na poti še zamet...ponovno en lep dannasmeh
Menina planina sončna pot čez gozd1
Bbrina
20.3.2011
nasmehnasmehnasmeh
..in še Menina po moje iz G.grada , tokrat preko planine Jespe v sončnem a vetrovnem jutru. Na Vivodniku pa je tako pihalo, da mi je zamikalo fotoaparat in slikice KSA zato ob povečavi niso čisto ostre.zavijanje z očmi
Snega pa tudi na tej strani le za vzorec.
Menina planina pobočje nad Sv.Florjanom1
Menina planina delavno....2
Menina planina na Jespi3
Menina planina teloh na vrhu  še ni v cvetju5
Menina planina KSA6
jprim
16.4.2011
Menina že čisto pomladna, prvič obisk planine, ko ni snega. Vreme ni bilo najbolj naklonjeno, pa vendar iz Gornjega Grada - za razgibat kosti.nasmeh
Menina planina črni teloh1
Menina planina volčin3
zamet
21.6.2011
Menina (ŠAVNICE-Goli vrh 1426m)
Zgodaj zjutraj štartam iz Slapi proti Bibi planini na vrh Šavnic opazovat najbolj zgodnji sončni vzhod letos,malo je mankalo pa ga nebi bilo ker so se nekaj oblaki tam hecali.
Menina planina tamle nekje bo1
Menina planina9
alpin
Zamet lepe slike.!!
Bi pa vprašal ali je 8 slika vrh Šavnic.?Zelo zanimiv teren za vzlet s padalom ,katerih je na Menini planini zelo malo zaradi preveč položnega terena.
L.P.nasmeh
zamet
22.6.2011
Da to je vrh Šavnic,še nekaj slik z vrha če ti bo kaj pomagalo seveda če je tam dovol prostora za vzletv ker je potem gozd..a me vzameš zravenvelik nasmeh
Menina planina1
Menina planina3
alpin
22.6.2011
Lahko če želiš pošli mi tel na zs.cool
klavdy6
13.7.2011
V soboto smo na Menini naredili kratek izlet z Bibe do doma na Menini. Razgledi na Zasavsko hribovje so bili najlepši z Bibe, na Kamniško - savinjske Alpe pa nekaj minut od doma na Menini. V bližini smo si ogledali tudi kapelico. Bilo je veliko kolesarjev in pohodnikov, na poti nazaj pa se je paslo že kar nekaj živine. Lpnasmeh
petrah777
22.10.2011
Kljub oblačnemu vreme je bil današnji izlet na Menino planino, prava zimska pravljica. Iz Gornjega Gradu, naprej po poti čez Borovnico, je bila pot čez gozd zelo dolgočasna, potem pa je le prišel težko pričakovan sneg nasmeh kateri je dal poti do doma, prav poseben čar nasmeh V domu prav prijetno, toplo in domače vzdušje, nekaj besed z oskrbnikov, vroč čaj in hitro nazaj v dolino čez Semprimožnika, saj so snežinke začele svoj ples nasmeh Hvala večji skupini planincev, da so naredili gaz do doma nasmeh
Menina planina1
Menina planina3
Menina planina5
pelican
22.10.2011
Ooo, ti pa si izbrala malo daljšo na Menino.
Tvoj snežko?
petrah777
22.10.2011
moj igriv in vedno nasmejan smeško - snežko velik nasmeh
MaticP
24.10.2011
Po slikih vidim, da si imela še kar vredi vreme, jaz sem imel v nedeljo meglo, veter, sneženje ni da ni. Zimske razmere. Samo vseeno je bilo super. Malo matranja po celem snegu, ampak FAJN!!