Smrekovec
15.11.2017

Sedaj bom ,tudi jaz napisal bolj resno, o teh problemih.Nisem sankač,ampak le uporabljam turno smuči in krplje.Tudi mene moti,ko poleti vidim kolesarje, pač zamižim na eno oko.Tudi tista razritost me moti pozimi od sank. Vidim pa tudi v tem nekaj pozitivnega. Prvič pozimi vsaj dvakrat prečim Smrekovško pogorje, če je od doma do Komna "potegjena" sankaška gaz, mi je v veliko pomoč.Poleti pa opazim,da je pot lepo normalna prehodna,ker je drugače preveč zaraščena od borovničenja. Sankaška "veriga" lepo pokosi travo in ostalo podrastje. (seveda le v primero nizke snežne odeje).
Na takšnih mestih si,moker do kolen" v rosi ali deževju"Napišem še to, da je že prejšno zimo bilo o tem veliko napisanega. Nekdo je obljubil, da se ne bo več to dogajalo. Minulo zimo je bilo res,dejansko samo nekaj, malega sledi od sank. Opažam pa tudi da vedno, več ljudi nekaj moti. Gradnja hidroelektrarn, veternic, cest. Na svojih parcelah pa si gradijo bazene ,terase ITD , tudi to so posegi v okolje. Divjad pa se tako in tako vsega privadi, Če bi jo preveč motil ropot ne bi bilo toliko povoženih ob cestah. Potem tudi medvedi hodijo povsod. Ponoči je tudi v mestih dosti Lisic Kun ,Zajcev..... Natura, Natura, Gradijo se tudi potrebne vlake za spravilo lesa. Te če so skrbno negovane, zbledijo , do druge sečnje. dosti je Lp.
Pelca
15.11.2017
Mene pa samo razmere zanimajo - torej, je pot od Andrejevega doma pa do Smrekovca normalno prehodna oziroma, ali je narejena gaz? Hvala nasmeh
Janezs

Tudi, če ni gazi,je pot nezahtevna in ne predolga, tako,da ne bo problema, če boste prvi v snegu. Lp.

Vzemite sabo krplje in če bojo potrebne ne bo "zime"
Smrekovec1 Smrekovec2 Smrekovec3 Smrekovec4 Smrekovec5
makomako
15.11.2017
Ali so to aktualne/letošnje slike? Nekam malo snega je.LP
jprim
Janezs
Ja, ja, potem si eden tistih, ki podpira sankače, samo da imaš špuro potegnjeno, to ti je pomembno.
Alo, midva sva dokazala, da ne rabim špure, saj sva šla po celecu. Kolesarji ali motorni sankači - zate očitno ni razlike. No, res zanimivo razmišljanje.
Se pravi komaj čakaš, da ti sankači naredijo cesto.
Lepo in potem še razmišljaš, da je to ockej.
V soboto je bilo na vrhu Komna okrog 50 cm snega.
Lp!
gral
15.11.2017
Snega je pri koči nekje slabih 40 cm, na vrhu pa dobrih 50 cm...snežna odeja se z padanjem višine hitro tanjša.
Smrekovec1 Smrekovec2 Smrekovec3 Smrekovec4
jprim,

če bi me poznal, bi ti bilo kar precej nerodno, kar si zgoraj napisal. Lahko, pa si premisliš če prelistaš nekaj let nazaj. Nekaj prečenj, sem pa vendar , objavil. Lp

O mojih špurah si lahko prebereš pod naslovom,

Romana,janez

jprim
16.11.2017
Pa še moj zadnji komentar, glede te teme ..., saj so bile trenutne razmere dobro predstavljene.
Če bi Janez moje komentarje bral z razumevanjem, bi vedel, da sem ženskega spola, pa nič ne de. Mojih vseh potepanj po planinah ne objavljam več, tudi bloga ne pišem, saj sem mnenja, da so moja doživetja - le moja, moji krasni dopusti v Dolomitih le moji, ki se globoko usidrajo v dušo.
Človek postane samo žalosten, ko vidi, kaj se počne z našo naravo.
O Smrekovcu in isti problematiki sem pisala že nekaj let nazaj, pa tudi takrat je bil podoben odziv.