Veliki Slom

bruny7. 07. 2013 21:27:05
Danes popoldan iz Poljčan na 556 metrov visoki Veliki Slom in, da ne bi z mežikanje ogljikom obremenjeval okolja - s kolesom po liniji najmanjšega na(od)pora, ker popoldan so dobro prale plohe do Žič oziroma rastišča Žičkega grobeljnika, kjer se je začel konkreten vzpon nad potokom Žičnica skozi področje imenovano Sotensko. Zanimiva gozdna pot bolj ali manj široka, ki je delno prehajala tudi v singlo na nekaterih delih. Veliki Slom je hrib viden takoj levo pred vhodom in po izhodu iz predora Golo Rebro v smeri za Ljubljano nekje do viadukta Škedenj. Pod vrhom sem se nekoliko ,,iskal,, ampak na koncu odločitev za pristop na vrh iz JZ smeri. Razgledov ni, je pa pot do vrha dovolj dinamična in ena bolj zanimivih na poteh med Bočem in Konjiško goro. Veliki Slom je nekoliko bolj SV od optimalnih poti in kar dolgo je ,,čakal,, na moj obisk. Povratek nazaj v Poljčane sem opravil po južnem delu Loško-zbelovske planinske poti kar je bila pravilna in optimalna izbira in še spoznava poti s kolesa v poletnem času...Kratka aktivnost, ki pa je vseeno omogočila nekaj novih spoznanj med Bočem in Konjiško goro na manj obiskanih in tudi neoznačenih poteh.Trasa:Veliki Slom 556 m.n.v., 07.07.2013 Lp
Veliki Slom Od rastišča naprej zadeva bolj konkretna...1
bruny12. 07. 2013 22:16:39
Po petih dneh ponovno s kolesom iz Poljčan na 556 metrov visoki Veliki Slom v direktni liniji od rastišča Žičkega grobeljnika...Aktivnosti v ,,drugo,, so seveda veliko bolj natančne, ker prvič iščeš rešitve glede pristopov. Danes tako v optimalni liniji ponovno na vrh in povratek - spust po liniji vzpona. Poti seveda suhe, rahel veter in še nekaj sonca ob relativno pozni uri. Srečal nikogar kot sem tudi nekje pričakoval. Pred dnevi je bilo v iskalnikih še največ zadetkov v bratskih slovanskih jezikih na ekonomsko/gospodarski osnovi: Veliki slom 1929-1933 kot spomin na svetovno krizo ampak danes je situacija drugačna in tudi Velik Slom kot vršac je našel prostor na svetovnem spletu in mežikanje morda je tudi prav tako in dodatna sekvenca oziroma dodana vrednost ob prijetni aktivnosti v naravi...Trasa: Veliki Slom 556m.n.v., 12.07.2013Lp Bruno/bruny
...Štorklja je bila še budna...3
...potoka Žičnica...7
...začetek vzpona je bil kar silovit...strmina prava...8
...resnično, lepa je to pot...9
...na nasprotnem hribu... predor Golo rebro in vstop v predor iz celjske smeri...10
...lepooooo....11
...in več...12
...svetlobe na travniško-pašniški poti...13
...ob zidanici višje in višje...14
...zgoraj tišina in milina, spodaj pa trušč in ropot enega od evropskih koridorjev - viadukt Škedenj in predor Pletovarje...15
...morda gugalnica Ivana Zidarja, dvomim, čeprav je nekoliko nižje na veliko ,,kšeftal,,...16
...danes samo stik z...17
...in...18
...ker pot me je vodila še nekoliko višje in bil sem s kolesom...19
...neposredno pod vrhom - vodni objekt...20
...in to je...21
...556 metrov visoki vrh Veliki Slom, žal brez razgledov...22
...nasprotji - samotna pot nad Žičami in spodaj trušč in ropot Slovenije & Evrope...23
...utrinek iz rastišča...24
...Žičkega grobeljnika...25
...vsekakor...26
...smer je znana, krajša ustavitev v Zbelovem in nakup polnozrnatega kruha v pekarni Zbelovo in ne vem še ali samo prekinitev ali konec  nekaj mesečnega ,,foto posta,, Lp27
bruny21. 07. 2013 23:17:03
Veliki Slom vsekakor dobra ideja tudi za obisk treh vrhov v bližini - Topolovec 574m.n.v., Žlodržek 561m.n.v. in Žička gora/grajske njive-Lustruž 421m.n.v. predvideni in tudi odvoženi. Na vseh treh prvič. Topolovec in Žlodržek se nahajata v bližini optimalnih povezav med Bočem in Konjiško goro ampak vseeno nekako prezrta...Pozimi ob pohodniših aktivnostih v sneženju in zametih sem si zadal, da ju v poletnem času - v času vročine osvojim s kolesom...Žička gora/ grajske njive-Lustruž kot Veliki Slom še nekoliko bolj SV od najkrajših poti in danes prava stvar za prijeten tris vrhov. Vrh Velikega Sloma danes izpustil, izkoristil pa za spust preko Sotanskega v dolino Žičnice - Žiče.
Takole mimogrede še odvozil Loško-zbelovsko planinsko pot, brez Ljubične, dodal tri vrhove, ki niso sestavni del poti in jo tako uravnotežil.

Ja, seveda to niso mežikanje ,,IN,, vrhovi oziroma točke ampak v širšem razumevanju in dojemanju prostora vsekakor primerne, da se na njih podaš enkrat, morda dvakrat...nekoliko predstaviš in ponovno predaš v pozabo...Poti suhe, praktično izsušene, soparnost je nekoliko razbijal lahen vetrič.

Fotke:Žlodržek, Topolovec & Žička gora MTB, 21.07.2013
...Pod vrhom Žlodržka...1
...Žlodržek...2
...Topolovec...3
...4
...med Ločami pri Poljčanah in predorom Golo rebro/viaduktom Škedenj je bil danes nekje obiskani svet5
...tudi razširjena LZP  z nekaj minusi in plusi trase...6
...levo Žlodržek in desno Topolovec - posneto pod Velikim Slomom...7
bruny17. 09. 2013 20:29:58
Po dežju pride sonce in pod večer pohodniško na Veliki Slom iz izhodišča pri rastišču Žičkega grobeljnika. V juliju dvakrat na vrh z gorskim kolesom v drugačnih - soparnih razmerah ampak je bilo prijetno. Danes je bila prava priložnost za pohodniški pristop na vrh. Pot razmočena, delno blatna in krepil se je izrazit veter severnih smeri. Idealen vrh nekje srednje naklonine, ko časa ni preveč in še nekako je po strukturi poti podoben zasavskim...Nekje med Celjem, Laškim in Tremerjem je vrh podobnega imena in tudi višine s tem, da ima v končnici mežikanje dodatek ,,nik,, - ob priliki obisk in primerjava...Lp
Nad Žičnico je strmina v prvem delu izrazita...1
...razmočeno po dežju...2
...avtocesta spodaj...viadukt Škedenj 1 in izhod iz predorskih cevi Golo rebro proti Celju...3
...ob poti...4
...Dim se je vil iz dimnika domačije, tudi to je toplina slovenskih domačij...5
...živina je še tudi bila na paši...6
...preplet gozda, travnikov in pašnikov je izrazit...7
...priprave!? na trgatev...8
...ja, grozdje je še bilo na trtah...9
...proti vrhu...10
levo in bližje vzhodni del Konjiške gore/Golo rebro in v daljavi Pohorje še delno v oblakih...11
...Veliki Slom, razgledov ni ampak vseeno idealen  vzpon za kratek trening...12
...ob zidanici nazaj v dolino...13
...kratka aktivnost, prvič pohodniško na Veliki Slom in prav prijetno je bilooooooo...Lp14
bruny24. 11. 2013 15:40:07
Med enim in drugim deževjem, nekaj premora in prava priložnost danes okoli poldneva za eno miniaturo na Veliki Slom. Tokrat pristop na vrh iz severne in vzhodne strani po enostavnem prepletu gozdarskih vlak, strugi očitno ponoči dejavnega hudournika , gozdne ceste in poti. Poti razmočene, delno blatne ampak ne preveč...tudi to je nekje apnenčast svet. Sestop po južni in zahodni strani, ki sem jo že opisal in je delno poseljena. Izhodišče pri rastišču ,,žičkega grobeljnika,, in na koncu še ogled deroče Žičnice, ki je v strugi ,,razdirala,, svoj gnev. Utrinki iz poti...Žičnica & Veliki Slom, 24.11.2013 in Trasa. Lp
Žičnica v bližini rastišča ,,žičkega grobeljnika,,...1
...3
...rastišče...4
...proti vrhu nekje iz severa in vzhoda, danes5
...tudi nekaj metrov po LZP - Loško-zbelovski poti...6
...Vrh...Veliki Slom, nekaj malega je razgledov, sedaj ko ni vegetacije...7
bruny27. 07. 2014 20:01:41
Velki Slom. Popoldanski cilj. Ena krožna kombinacija, seveda s kolesom. Konkretna vstopna točka ob rastišču Žičkega grobeljnika. Prijetna široka gozdna pot. Zaradi izvleka hlodovine sedaj delno vlaka. Nekje do višine 420 metrov. Vrh danes izpustil. Nadaljevanje po delu Loško - zbelovske planinske poti. Razvodnica delno med Dravinjo & Voglajno. Zaključek nazaj v Poljčane. Različne podlage in nakloni. Seveda tudi zanimiv vpogled v prostor. Trasa...Trasa Veliki Slom,27.07.2014 in še nekaj utrinkov iz poti... Veliki Slom in okolica,27.07.2014
Žički grobeljnik, rastišče...1
...krave in ..,,ličeki,,...10
...ovce...11
...preval med Penojami in Dolgo goro...12
...spust opravil navzdo v spodnji del Zbelovske gorel in pod velbom na drugo stran železnice...13
...Zbelovska gora/naselje...Korenjak...14
...Podpeč ob Dravinji...in ob Dravinji domov...Lp15
bruny7. 12. 2014 16:10:07
Začetek ob rastišču Žičkega grobeljnika v Žičah. Kratka pohodniška, enostavna aktivnost. Pot ni označena je pa prijetno sledljiva. Razgiban teren in prehodi med gozdom, pašniki, vinogradi...Danes tereni seveda razmočeni, posledično blatni in zdrsljivi.. Celotno pot je deževalo. Megla slabotna, bolj za prijeten jesensko/zimski vtis. Spodaj na avtocesti kar nekaj prometa kljub nedelji. Iz domačij se je vil dim iz dimnikov, kurilna sezona v polnem zagonu ampak surovina je blizu. Bukov les seveda osnova v tem delu. Srečal nikogar, sestopil po eni novi prijetni potki med resjem po nekoliko bolj izrazitem zahodnem grebenu.
Danes nasmehželja po eni kratki pohodniški, Veliki Slom vsekakor prava izbira, ni daleč in zanimiv je to svet. Ja, nasmehprijetno je bilo...
Trasa poti:Veliki Slom nad Žičami,07.12.2014.Lp
...levo je položna in desno strma varianta , za  na vrh Veliki Slomnik...8
...še nekoliko, nekaj metrov navzdol...9
...vodovodni objekt neposredno pod vrhom...10
...in vrh Veliki Slom, razgledov ravno ne omogoča. Prijetna točka, po videnem nekaj obiskovalcev, verjetno bolj lokalcev ima.Lp11
bruny18. 10. 2015 18:44:45
Veliki Slom v pohodniški varianti. Izhodišče ob rastišču Žičkega grobeljnika. V steni in skalovju kjer raste že kar nekaj zgodnje jesenskih barv...Skozi Sotensko nad desnim bregom Žičnice vodi pot v obliki gozdne poti. Pravzaprav zaradi vleka hlodovine v obliki gozdne vlake sedaj. Navkljub relativno nizki višini vrha 556 metrov je potrebno kar pošteno garati navzgor. Višje tudi dve planjavi, vinogradi, sadno drevje, pašniki, travišča, klena domačija neposredno pod potjo, dva, trije vikendi/gorce...Vrh nerazgleden in nazaj v dolino Žičnice, danes po enaki poti nazaj. Pot že dokaj suha, apnenčast je to svet v glavnem. Veliko sonca po dnevih dežja in lahen veter tu in tam...Trasa/Veliki Slom, 18.10.2015/pohodniško in Strava/Veliki Slom, 18.10.2015 Lp!
orion28. 11. 2015 17:35:59
koliko časa pa potrebuješ iz Loč na Veliki Slom in nazaj
bruny28. 11. 2015 18:42:14
V kateri varianti!?...osebno še nisem hodil! Po Loško - zbelovski planinski poti gor in dol...dve uri/dve uri in pol! Lp
bruny26. 12. 2015 15:59:43
Na Štefanovo...Veliki Slom v osrednjem delu dneva. Iz Žič od rastišče Žičkega grobeljnika preko potoka Žičnica navzgor. Brez vrha danes. Ena kratka pohodniška aktivnost v obliki zanke. Sončni del Velikega Sloma je kar visoko poseljen z domačijami in vikendi. Danes tudi skozi naselje za nekaj več utripa na poti. Pot suha, brez vetra, veliko je bilo sonca in vreme mi je delovalo nekako zgodnje oktobrsko. Prav prijetno je bilo na mikro trailu z nekaj malega asfalta skozi naselji Kraberk in Suhadol pošta Loče/občina Slovenska Konjice...
Trasa aktivnosti....Veliki Slom, 26.12.2015
bruny28. 04. 2016 13:41:30
Po ogledu rastišča Žičkega grobeljnika kratka pohodniška na Veliki Slom do višine 417 metrov. Po poti čez Sotansko do oziroma nad domačijo na južni strani Velikega Sloma. Konec aprila ampak je bilo na nizki višini prijetno v novozapadlem snegu. Nad domačijo obrat in nazaj na izhodišče, ki je bilo danes skupno za Žički grobeljnik in Veliki Slom...Strava/Veliki Slom, 28.04.2016 in Pešpoti/Rastišče Žičkega grobeljnika in Veliki Slom, 28.04.2016 Lp
Domačija na južnem delu Velikega Sloma je bila v snegu in v ozadju vrhova Žlodržek in Topolovec v megli...1
...izhodišče ob rastišču...2
...Žičkega grobeljnika, zanimivega endemita...3
...začetek vzpona na Veliki Slom...4
...28.04. je bil in delno zasnežen dan...5
...Je bila pred letom, dvema bolj prijetna pot...6
...v pretekllih mesecih vse bolj v funkciji gozdne vlake...7
...nad domačijo iz prve fotke obrat in že v sestopu ob izhodu iz gozdnega dela...8
...manjši pritok v hudourniški potok Žičnica...9
...izhodiče in zaključek ob rastišču Žičkega grobeljnika. Lp10
bruny1. 11. 2016 15:14:04
Veliki Slom pohodniško v poznem dopoldnevu. Osnovni cilj pred vzponom je bil opraviti stik z Loško-Zbelovsko planinsko potjo v zahodni točki na južnem pobočju. V enostavni trasi dosegel točko stika in od tam je le še nekaj sto metrov do domačije Krošl in razpotja Jesenek. Brez vrha danes in hiter povratek nazaj v dolino Žičnice na izhodišče v Žiče/rastišče Žičkega grobeljnika. Prijetna jesensko obarvana je bila celotna pot in brez posebnosti . Severni del v senci, južni del bogat z novembrskim soncem…
Pešpoti/Veliki Slom,01.11.2016 in Strava/Veliki Slom,01.11.2016 Lep pozdrav!
Veliki Slom iz smeri rastišča Žičkega grobeljnika...1
...ob domačiji navzdol in preko potoka Žičnica...2
...lepa gozdna pot, neoznačena vendar odlično sledljiva...3
...pogled na desno, Golo rebro vrh na Konjiški gori - enako imenovan vhod v predor in viadukt Škedenj1...4
...Tukaj nadaljujemo levo, višje...5
...in po nekaj deset metrih se odpre svet, nad naseljem Kraberk...6
...nad domačijo in živina je bila na jesenski paši...7
...sledimo kolovozu in na razpotju desno navzdol...8
...v nadaljevanju po makadamski/gramozirani cesti in stik z asfaltno cesto iz Škednja navzgor...9
...Še nekaj deset metrov po asfaltu višje in križišče v Kraberku, stik z Loško-Zbelovsko planinsko potjo in ,,to je bilo to,,.10
bruny5. 03. 2017 14:54:31
Veliki Slom nad Žičami v pohodniški mini aktivnosti. Osnovna cilja pred odhodom dva. Opraviti stika z LZP/Loško planinsko potjo v zahodni in vzhodni točki. Naloga je bila enostavna in tudi opravljena. Pot je tako dobila obliko Ypsilon. Bilo je delno sončno/oblačno vreme. Pot delno razmočena in blatna. Kaj dodati, nič posebnega...enostavno nasmehprijetno je bilo v kratki aktivnosti nekoliko izven tradicionalnih povezav med Bočem in Konjiško goro...
Strava/Veliki Slom,05.03.2017
Pešpoti/Veliki Slom,05.03.2017 Lp
bruny15. 10. 2017 13:26:29
Kratka pohodniška v svet nad Žičami od rastišča Žičkega grobeljnika - Veliki Slom do zahodnega stika z LZP/Loško - Zbelovsko planinsko potjo in seveda nazaj v delno že jesenskih barvah na suhih poteh je to bila...
Pešpoti/Veliki Slom,15.10.2017
Strava/Veliki Slom,15.10.2017
bruny16. 12. 2018 15:13:01
Veliki Slom nad Žičami. Izhodišče rastišče Žičkega grobeljnika. Centimeter dva snega in pomrznjena podlaga. Oblačno z nekaj vetra. Na južno stran nad domačijami in vinogradi..Vrh danes ne. Prijetno je mežikanjebilo...
Strava/Veliki Slom,16.12.2018Lp
bruny17. 11. 2019 14:33:03
Veliki Slom nad Žičami po razmočenem delno blatnem terenu/podlagi in delno v megli. Iz Žič in izhodišče ob rastišču žičkega grobeljmika. Danes v ,,Ypsilon,, kombinaciji. Stika z Loško-Zbelovsko planinsko potjo v zahodni in vzhodni točki. Vrh izpustil danes. Bilo je nasmehprijetno in to mežikanjeverjetno pred novimi padavinami...