Sv.Jakob,Rog,Jeterbenk (krožna tura)

viharnik13. 12. 2009 14:24:29
Danes sem se moral malo pretegniti,zato sem se podal kar na bližnje Polhograjce.Naredil sem eno izmed lepših poti v tem hribovju,zato jo bom tistim,ki prisegajo zgolj na Šmarno goro,tudi opisal.
Zapeljemo se za motelom Medno,levo proti Slavkovem domu,kjer na vrhu klanca zavijem desno v Žlebe.Naprej vseskozi naravnost po asfaltni cesti,vse do ovika in strmine v levo(Tu ob oranžni novi hiši še pod klancem,zavijemo desno).Gremo še dvesto metrov po asfaltni cesti v klanec,ko na desni ob cesti na prostoru ob gozdu,parkiramo.Naprej vseskozi sledimo makadam cesti skozi Ravanški grič,višje pa v gozd,vse do izpred kmetije Kozomer.Tu pri preži desno po ovalnem kolovozu,do zadnjega betonskega senika,kjer zavijemo v desni kolovoz.Naprej 20m višje ogledamo naslednji vzdolžni kolovoz,ga dosežemo in zavijemo desno.Omenjen kolovoz na S strani Jakoba naredi levi vinkl(polkrog) in se priključi zg. poti,ki prečka Jakoba(vzh.in zah.Sleme Jakoba).Naprej v levo do znamenja.Nadalnja pot do Roga798m,gre ves čas po grebenu.Še skok na Jeterbenk.Za povratek najdete malo nad znamenjem pod Jeterbenku klopico na hribčku,malo naprej pa cesto v desno,ki prereže S pobočja Roga in se spusti do kmetije Kozomer,od koder smo se vzpenjali.
Zgoraj je bil čudovit zrak in rahlo sneženje s SV vetrom ter kar hladno.Prava idila!.Otroci in psi pa so najbolj rajali ob snežinkah.nasmeh
Sv.Jakob,Rog,Jeterbenk (krožna tura) Kmetija na Ravanškem griču1
Sv.Jakob,Rog,Jeterbenk (krožna tura) Všečna,miniaturna kočica2
Sv.Jakob,Rog,Jeterbenk (krožna tura) Pri kmetiji Kozomer 680m3
Sv.Jakob,Rog,Jeterbenk (krožna tura) Jakob s severa  in leva polkrožna pot4
Sv.Jakob,Rog,Jeterbenk (krožna tura) Pod  grebenom ge en kolovoz levo,moja pot na desno5
Sv.Jakob,Rog,Jeterbenk (krožna tura) Na vzhodnem grebenu Jakoba pri zaselku Brezovica6
Sv.Jakob,Rog,Jeterbenk (krožna tura) Polh.Grmada in Tošč že v oblaku7
Sv.Jakob,Rog,Jeterbenk (krožna tura) Križanje poti pod Jeterbenkom15
Sv.Jakob,Rog,Jeterbenk (krožna tura) Bel pogled z vrha Jeterbenka na Kranj16
zippo13. 12. 2009 15:24:04
Jaz sem mahal čez Rog in Jakoba včeraj, štartal in zaključil pa v Studenčicah.

Viharnik, a si bil mogoče prejšnji teden kaj na Osolniku?
viharnik13. 12. 2009 15:58:26
Prav danes sem hotel iti gor pa se cesta zaradi del pri Sori,le ta konča pri mostu(odcep Katarian ali Škofja Loka)pa še ta je dovoljena le za lokalni dovoz.
sla17. 12. 2009 15:16:50
Ne bo držalo. V soboto smo se z avtom pripeljali do konca asvalta. Smo šli pogledat štart na Homu.
viharnik17. 12. 2009 16:04:48
Jaz sem v nedeljo peljal malo od mostu čez Soro.Povsod table-prepoved vožnje,samo za lokalni dovoz do konca ceste,zato sem obrnil.Verjetno je zadeva že prej stekla in niso odstranili opozorilnih tabel.
viharnik21. 02. 2010 14:02:24
Danes smo imeli pohodniki nad Katarino,glede sonca,srečo kot pes v cerkvi.Edino 50vm grebenov je bilo obsijanih z božanskim soncem,jutro pa je bilo najlepše.
Gor se odpravim iz Žlebov pod Sv.Marjeto,prečim greben pri Katarini,naprej na Rog in Sv.Jakob.Tam pa se je že tretjič zapored spustil turni smučar v tehniki noge skupaj po puhcu v Ločnico.Obiska je bilo ogromno.Katarina je bila zaparkirana do zadnjega kotička,gor so pa hodile procesije različnih pohodnikov,družin z otroki s sanmi,gorniških skupin,veliko častitljivih starostnikov,mladih parov,psov.Več povedo lepe slike.Lp-Rok
Žlebe s Sv.Marjeto 488m1
Božansko!27
Terasa planote pred Rogom28
viharnik21. 03. 2010 13:17:06
Današnja jutranja tura na bližnje hribovje nad Katarino je bila kljub slabi vremenski napovedi,kar lepa.
Pot začnem tokrat pri Slavkovem domu na Golem Brdu in nadaljujem do odcepa "Pri Hrastu" na greben Jetrbenka.Tukaj srečam štiri starejše pohodnike,vsi iz drugačnih koncev Slovenije,katerim,zaradi ne poznavanja terena,obljubim vodstvo.Pot smo podaljšali še na Rog in ostali greben proti Sv.Jakobu.Vmes je pihalo z juga in na obdobja je z oblakov rahlo popršilo,padavin pa do tu še ni prišlo.Poti so sedaj povsod kopne in suhe,le na planoti Roga,kjer je sneg vstrajal najdlje,nekoliko tundrasto.Nazaj smo se vračali preko Katarine,kjer smo zavili še v gostišče Schvarzman-Gostilna na Vihri 740m.Prijetno gostišče,kljub ne ravno dobrim okoliškim gostilnam(preveč obiska),nam je pustilo lep občutek.Vmes sem po pogovoru tudi izvedel,da je gospod iz skupine bil tudi šest let oskrbnik na Vodnikovem domu.Kasneje pa se je odločil,da nameni nekaj prostega časa tudi zase.Vsi zadovoljni smo po ravno pravšnji turi odšli domov na kosilo.
Slavkov dom na Golem Brdu 400m1
Polh.Grmada z Jakoba13
Gostišče Na Vihri-Schwarzmann,kjer popijem kuhano vino14
nevi11. 05. 2010 12:15:07
Slišala sem, da je v Polhograjcih precej kač. Pred kratkim je prijatelj na zelo obljudeni poti na Jeterbenk videl dve. na vrhu v vpisni knjigi baje tudi piše, naj se ljudje pazijo kač. Ali mogoče kdo ve katere vrste so?
viharnik11. 05. 2010 18:10:50
Jaz vseskozi lazim tam gori pa še nisem naletel na kače.Seveda sigurno so,vendar se zaradi obljudenosti(vsaj na poteh)največkrat že prej umaknejo v samoto.
Sem pa nekega poletja videl precej kač na vrhu Iškega Vindgarja in Pekelskih slapovih pri Borovnici-črni Gad.
Če ravno ne rineš v kačo,ima tudi ona razumne poteze in se umakne,zato brez panike.nasmeh
nevi12. 05. 2010 12:19:52
Hvala, Viharnik. Se v vsem strinjam s tabo in nimam čisto nič proti kačam. Samo mislila sem, da kdo točno ve katere so. V kratkem nameravam iti tja in upam, da bom kakšno videla.
AndrejK12. 05. 2010 12:37:45
Sem zelo pogosti obiskovalec Polhograjcev. Pred leti sem en dan videl dva manjša gada ob poti na Grmado. Sicer pa nikoli. Imam sorodnike, ki živijo direktno pod Jeterbenkom in pravijo, da se na prisojnih pobočjih Jeterbenka radi zadržujejo modrasi, vendar so ti prostori stran od pohodniških steza in ni nikakršnih nevarnosti. Pa varen korak voščim.
Sam.volk12. 05. 2010 14:16:23
Pusti kačo pri miru,saj ona je prvotni prebivalec tistega območja.Mi pa smo samo gostje na njenem teritoriju. Lpnasmeh
bumslpepe5. 12. 2010 17:51:29
Lep dan je spet vabil. Tokrat brez avta, kar od doma peš čez Mamovc, Jakob, Rog in Jetrbenk. Ker me je sam Zlodej prestrašil zaradi nevarnosti plazov sem tudi tokrat pustil smučke doma in vzel s seboj psa. Na Rogu sem sem srečal dva navdušena smučarja kar me je premamilo, da sem šel domov po smučke in otvoril sezono iz Jetrbenka proti marješki cerkvi in parkirišču pod njo. Po gozdu je šlo enkratno (čeprav je strmo kot pr norcih), po poti pa malo manj, tako da rabim nove palice (ena je zlomljena).
Proti Rogu1
Na poti2
V dobri družbi3
Pogled iz Jetrbenka proti Šmarni gori, smučke so že na nogah, dan pa se že poslavlja4
viharnik5. 12. 2010 18:46:06
Tudi jaz sem srečal pod Rogom dva smučarja domačina,ki sta sprva smučala z Jeterbenka južno čez strm gozd.kasneje sta šla še na Rog in v Žlebe.Eden itzmed njiju je bil hodec evropske poti na dolge razdalje,kot sem izvedel ob pogovoru s kmetom pod Jakobom.Današnja smuka je bila tukaj res božanska z obilo pršiča.
viharnik2. 01. 2012 13:27:16
Še pred resnim poslabšanjem vremena izkoristim čas za lep sprehod po Polhograjcih.
Pot pričnem z Žlebov in se na Sv.Jakoba povzpnem po še zasneženem severnem slemenu Jakoba.Danes je bilo gor kar nekaj resnejših gornikov z ruzaki, ki so imeli vnaprej še druge plane.Kaj hitro nadaljujem na Rog in potem obiščem še Jeterbenk in po cesti preko kmetije Kozomer sklenem krog do izhodišča na koncu Žlebov.Na poti je bilo kar nekaj južnega vetra, ki napoveduje spremembo vremena.Ponoči pa bodo polhograjci postali povsem beli.nasmeh
Po severni poti na Sv.Jakob, zadaj Jeterbenk1
Razgled z Jeterbenka11
in na Medvode12
viharnik6. 04. 2012 17:08:50
Zgodaj poldne naredim turo od Sv.Marjete nad Žebmi na Rog in Sv.Jakob.Po deževni noči se je zjutraj vreme malo ustalilo, vendar me je kljub temu na turi dvakrat presenetila ploha.
Še vedno je toplo in piha z juga, vendar v nedeljo bo te hribe kar dobro pobelilo.Na tej poti blata ni, zato turo-sprehod priporočam.
Sv. Marjeta v megli1
Znanilec dežja9
Kratka prekinitev dežja na Jakobu10
Kokta1. 09. 2012 21:06:18
Evo še današnje deževne slikice.
Rog1
razgled8
kažipot9
zamet18. 09. 2012 20:18:08
Ze kar nekaj casa sem imel v mislih to pot,in danes jo opravim. Naredim nekaksno osmico,startam od slavkovega doma cez greben na jeterbenk in naprej mimo katarine na sv.jakoba in nazaj cez rog v dolino.
Kokta6. 04. 2013 22:19:54
:)12
pa še do Slavkovega doma na malco :)14
tinky7. 04. 2013 12:57:11
Danes nekaj podobnega. Štart na Slavkovem domu, potem na Jeterbenk ter naprej na Rog nad Katarino. Iz Roga še do Sv . Jakoba. Pri povratku še postanek pri Porentovem vodnjaku in preko Petelinca in Golega brda nazaj do Slavkovega doma. Pot na nekateri delih blatna. Med Rogom in Jakobom še kar nekaj snega, če bi se pa za kakšno minuto sonce pokazalo pa tudi nebi bilo nič narobe.
Jeterbenk 774 m nmv4
križ na Rogu7
Sv Katarina8
sneg !!!9
štirna12
trobentice16
otiv3. 12. 2013 15:33:52
Danes zastavil sem solo korak,
vse do Jakoba na sveži zrak.
S prvo prestavo na Jeterbenk
prešteti vitezov zaklada cvenk.

Sledi naslednji breg Rog,
od koder lepo se vidi naokrog.
In že grem Jakobu naproti,
sledi klepet na topli klopi.