Puštalski krog
17.11.2013 - vencelj1
Letos že četrtič, krožna tura z izhodiščem v Puštalu (Šk. Loka), Sv. Andrej- Sv. Ožbolt- Selo- Sv. Jedert- Tošč- Gontarska planina- Osolnik- Puštal
25.11.2013
Danes sem drugič v letošnjem letu prehodil Puštalski krog, kakor ga je imenoval Vencelj 1. Startal sem na parkirišču v Puštalu in se v prijetnem - glede na zadnje dneve v idealnem, čeprav malo vetrovnem vremenu sprehodil po trasi naj-naj malega maratona.Lepa tura po suhem terenu z izrednimi pogledi na zasnežene Julijce, Karavanke in Kamniško Savinjske alpe. Krog je dolg kar 21,6 km s 1.325 m vzponov.
Puštalski krog Bo držalo: Škofja Loka1 Puštalski krog Puštalski grad; takoj za njim gre pot v dolino Hrastnice in tudi k Sv. Andreju2 Puštalski krog Ob poti; zima bo huda3 Puštalski krog Cerkev Sv. Andreja4 Puštalski krog Pogled od cerkve na KSA5 Puštalski krog in še eden6 Puštalski krog Pogled nazaj7 Puštalski krog Sv. Ožbolt8 Puštalski krog9 Puštalski krog Proti Polancu; zadaj Tošč10 Puštalski krog Aličeva domačija11 Puštalski krog Spust v Selo nad Polhovim Gradcem12 Puštalski krog Sv. Jedert13 Puštalski krog Na vrhu Tošča14 Puštalski krog Razgledišče Igale15 Puštalski krog Sv. Jakob z Gontarske planine16 Puštalski krog Gontarska Planina17 Puštalski krog Cerkev Sv. Mohorja in Fortunata na Osolniku18 Puštalski krog Znamenje ob poti z Osolnika proti Puštalu19 Puštalski krog Ne vem, če se taki jablani tudi reče viharnik.20 Puštalski krog Spust proti Loki21
lukapet
25.11.2013
Koliko ur pa je potrebnih za tak korg, za eno povprečno hojo. Pa morda še to, kje se lahko parkira avto, saj na opisu piše, da na izhodišču ni parkirišča in da je najbolje avto pustiti v Škofji Loki.
Mrki
Jaz sem danes v zmernem tempu hodil 6 ur. Gorski tekači so spomladi potrebovali le 1 h 45 min (najboljši).
Za izhodišče sem vzel kar Škofjo Loko oziroma Puštal, kjer je ob Poljanski Sori in ob nogometnem igrišču parkirišče (na sliki 1 - desno).
25.11.2013
Ime Puštalski krog ni z mojega zelnika, prvič sem nanj naletel v reviji Tek plus (april/maj 2013)
članek Puštalski krog na 20. strani
Mrki, lepe fotke!
Za krog smo na oglednih turah rabili okrog 3 ure, prejšni teden sem solo s postankom v brunarici pod Osolnikom rabil 3,5 ure (povezava v začetnem prispevku), ja, na tekmi (s štartom na Sv. Andreju in zaključnim vzponom s Puštala na izhodišče) pa najboljši 1:45, kot je napisal Mrki, moj čas je bil 2:15...
Sicer je pa članek iz revije dokaj natančen glede trase (in tudi parkiranja).
Zanimivo, da Sv. Andreja, Sv. Ožbolta in Osolnika, ki bi "po ljudski logiki" spadali v Škofjeloško hribovje, vodnik Škofjeloško in Cerkljansko hribovje ne zajema ampak jih očitno "posoja" polhograjcem...
25.1.2015
Današnje dopoldne sva z Markom izkoristila za en lep krog.
Trasa
in fotke:
Bojan_A
11.3.2015
Vencelj, ali misliš da je trenutno na tej progi še kaj snega?
12.3.2015
Mislim, da ne prav veliko, morda v kakšnih senčnih legah. Sedaj ga hitro pobira, par dni nazaj je bil tisti klanec pod Ožboltom še bel...
V soboto je menda imela ena skupina ogled, pa nimam nobenih informacij.
Bojan_A
16.3.2015
Trenutno je na Puštalskem krogu res lepo, same rožce, mehka proga. nasmeh Zelo luštno! Priporočam. Tudi za pohodnike zelo primerno - ca. 7-8 ur hoje. Poročilo: https://bojanambrozic.wordpress.com/2015/03/16/pustalski-krog/
Puštalski krog1 Puštalski krog2 Puštalski krog3 Puštalski krog4 Puštalski krog5
20.1.2016
Danes sem ponovno - petič - prehodil celotni Puštalski krog, po katerem poteka vsako leto Naj Naj mali maraton. Startal sem na parkirišču pri nogometnem igrišču v Puštalu in šel preko Andreja do Sv. Ožbolta in dalje skozi Selo nad Polhovim Gradcem na Tošč. Z najvišje točke sem se vračal po gozdnih poteh čez Gontarsko planino na Osolnik in z njega nazaj v Puštal.
Pot je pomrznjena, z malo snega na severnih pobočjih in v senčnih grapah. Razgledi na vse strani so izredni.
Puštalski krog Pr Burjuc, kjer gre pot v gozd proti Andreju1 Puštalski krog Zadnje deževje je spralo listje s poti2 Puštalski krog Blegoš z Andreja3 Puštalski krog Andrej4 Puštalski krog Sv.Andrej5 Puštalski krog Freska na fasadi cerkve6 Puštalski krog Drajnerjeva domačija s Sv. ožboltom v ozadju7 Puštalski krog Kapelica ob poti8 Puštalski krog9 Puštalski krog Sv. Ožbolt od Janšča10 Puštalski krog Sv. Ožbolt11 Puštalski krog Prizidek ni v stilu in z neredom vred malo moti12 Puštalski krog Spust v Selo nad Polhovim Gradcem13 Puštalski krog Pogled nazaj14 Puštalski krog Sv. Jedert15 Puštalski krog Greben proti Tošču16 Puštalski krog Vrh17 Puštalski krog Grmada18 Puštalski krog Razgledišče na Igalah19 Puštalski krog Sv. Jakob z Gontarske planine20 Puštalski krog Na Gontarski planini21 Puštalski krog Še vzpon na Osolnik22 Puštalski krog Treba je peš, ker s kolesom ne dovolijo!?23 Puštalski krog Na Osolniku24 Puštalski krog Povratek v Loko25 Puštalski krog26 Puštalski krog27
20.4.2017
Posamezne točke na tem območju – Sv. Andreja, Sv. Ožbolta, Tošč, Gontarsko planino in Osolnik – obiščem pogosto, celotni Puštalski krog pa opravim vsaj enkrat na leto. Danes je bil pravi dan za obhod, saj je bil močan veter le na nekaterih izpostavljenih mestih, sicer pa mirno, s toplim pomladnim soncem in lepimi razgledi.
Puštalski krog1 Puštalski krog2 Puštalski krog3 Puštalski krog4 Puštalski krog5 Puštalski krog6 Puštalski krog7 Puštalski krog8 Puštalski krog9 Puštalski krog10 Puštalski krog11 Puštalski krog12 Puštalski krog13 Puštalski krog14 Puštalski krog15 Puštalski krog16 Puštalski krog17 Puštalski krog18 Puštalski krog19 Puštalski krog20
zdenkaj
21.4.2017
Lep krog.Tudi jaz ga prehodim